Milo Pov
Het bellen was niet nodig, na een kwartier was Charlotte terug in mijn armen. Ze vond de rest niks aan. Beter, ik zou haar de hele avond en zelfs morgen ochtend nog bij me willen hebben. En nu waren we onderweg. Naar het hotel dat nog geen 5 minuten lopen van de uitgaanstraat is. De toekan van de 'Van der Valk' is fel uitgelicht. Ik ging haar natuurlijk niet meenemen naar mijn smerige studenten huis waar elk moment Raoul of Robbie ook binnen konden komen. Nee, als ik een meisje meenam, dan deed ik dat in stijl. En deze keer was ze nog zoveel meer waard dan een Van der Valk hotelkamer, maar dit was nou eenmaal wat ik had geboekt. Charlotte loopt tegen me aan. Ze heeft haar Blazer weer aangetrokken, aangezien het buiten nu wel iets frisser al begint te worden. Ik heb mijn arm om haar heen geslagen, en lijdt haar naar de ingang van het hotel. 'Hallo, ik heb gereserveerd op Ter Reegen' zeg ik, om maar zo snel mogelijk mijn kaart te krijgen. Ik wil haar naakt in bed, of in de Jaccuzi. Het maakt me niet uit, maar alles in mijn lichaam snakt naar haar. De vrouw achter de balie knikt en typt wat in waarna ze een kaartje pakt en die door de scanner haalt. 'U weet hoe alles werkt hier toch?' Vraagt ze. Ik knik en pak de kaart van haar aan. 'Dankuwel' zeg ik. Dan kijk ik naar het meisje dat twee meter van me af ene beetje rond kijkt. Haar lichaamsvormen zijn verleidelijk. Haar blazer verhult haar geile kont er onder, maar ik weet wat er te halen valt. Vaak heb ik beet gehad, maar nog nooit was mijn vangst zo prachtig als zij.
Koen Pov
Ik kijk op als ik Raouls stem hoor bij de deur. De jongen die ik inderdaad hoorde komt binnen gelopen, met aan zijn zij een jongen die een bebloed shirt tegen zijn mond aan heeft. 'Huh, Raoul?' Zeg ik verbaast. 'Hey, dit is Matthy, hij is tegen de bar geklapt en zijn mond stopt niet met bloeden.' Legt Raoul gelijk uit. 'Nou, laten we dat maar eens bekijken dan' zeg ik en ik kijk even pijnlijk naar de blonde jongen die onder het bloed zit. 'Wacht maar buiten Raoul, komt goed' zeg ik dan. Hij knikt en loopt de kamer weer uit. 'Heb je veel pijn?' Vraag ik terwijl ik wat spullen verzamel. Matthy is intussen gaan zitten op de stoel. 'Nee, ik voel eigenlijk niks' grinnikt hij. 'Hm, vreemd, alcohol gehad?' Vraag ik. Hij begint te giechelen. 'Ja heel veel' zegt hij. Ik trek handschoenen aan en pak het shirt uit zijn handen. Zijn hele wang zit onder de rode opgedroogde bloed vlekken. Ik pak eerst een doekje en maak het voorzichtig rond zijn mond schoon. 'Dat verklaard veel, wil je je mond openen?' Vraag ik. Ik zet een lamp op zijn mond. Hij opent zijn mond en sluit zijn ogen. Al snel heb ik gevonden wat het probleem is. Er is een kleine spleet ontstaan tussen 2 kiezen. Ik leg een watje op de plek waar het bloed vandaan komt. 'Je kiezen zijn van elkaar af geklapt, het is niet heel erg, maar je zou het bij de orthodontist weer recht kunnen laten zetten, mocht je dat willen' zeg ik. Matthy sluit zijn mond weer. 'Hm, kijk wel even'. Ik maak de rest van zijn mond schoon, zodat haast al het bloed weg is. Eigenlijk is hij best wel heel knap. Maar dat kan ik niet denken over mijn patiënten. Dan haal ik het watje voorzichtig weer weg. Matthy's tong likt even aan mijn vinger. Vreemd kijk ik hem aan. 'Je bent lekker voor een tandarts' zegt hij. Als ik niet aan het werk was was het best geil geweest eigenlijk. Maar nu voelt het raar. Gelukkig stopt hij na een kleine ondeugende blik en een giechel. Ik schijn met een lampje op de plek. Er blijft een beetje bloed vandaan komen, maar zijn tandvlees is in principe gezond dus het zal zo wel stoppen. Ondanks dat zie ik wel een beginnend gaatje in zijn kies. 'Je moet trouwens even langs je tandarts om gaatjes in je kiezen te vullen' zeg ik terwijl ik het lampje weer opberg. Matthy kijkt me grijnzend aan. 'Je mag mijn gaatje anders ook best vullen hoor' zegt hij en hij likt zijn bovenlip. Ik blijf hem even ademloos aankijken. 'Fucking hell' fluister ik waarna ik door ga met opruimen. Hij gaat rechtop zitten. Ik ga weer voor hem staan. 'Alsjeblieft? Ik wil jou, Koentje' zegt hij en hij kijkt me met grote smekende ogen aan. Ik buig langzaam naar hem toe. 'Je wil mij?' Vraag ik zacht. Hij knikt. Onze lippen raken elkaar bijna, maar toch niet helemaal. Ik grijns zacht. Hij wil ze zoenen, hij wil mij zoenen, maar ik trek steeds een beetje verder weg. 'Wat ben je wanhopig' fluister ik. 'Hmh' mompelt hij. 'Waarom zou ik mezelf aan jou moeten geven?' Vraag ik. Hij opent zijn ogen weer. 'Omdat ik alles doe wat jij wil. Ik ben van jou vannacht.' Zegt hij terug. Mijn glimlach vervaagt. Mijn hand glijdt achter zijn kaak. 'Fuck, waarom ben je zo geil?' Zeg ik en ik druk mijn lippen op die van hem. Hij gaat mee in de zoen. Ik merk dat hij redelijk aanhankelijk is, vooral omdat hij best wat drank op heeft. Maar dat geeft niet, ik zal hem lijden. Ik laat zijn lippen los. 'Wacht even' zeg ik. Ik ruim de laatste dingen op en doe mijn jas in de wasmand. Ik neem Matthy mee en open de deur. Raoul zit natuurlijk nog op hem te wachten, dus daar moet ik iets op verzinnen. Matthy heeft zijn arm om me heen geslagen en leunt met zijn hoofd op mijn schouder. 'Hij moet rust hebben, dus ik breng hem wel naar huis goed? Ik ben toch klaar en dan kan jij terug naar Robbie en Milo.' Zeg ik. Ik wil niet toegeven aan Raoul wat ik daadwerkelijk met hem van plan ben. Misschien morgen, maar nu niet. Raoul knikt en glimlacht. 'Thanks Koentje, ik zie je morgen wel weer' zegt hij. 'Yooo tot morgen' zeg ik. Raoul klopt Matthy nog op zijn schouder. 'Sterkte Maatje' zegt hij en dan loopt hij weg. 'Ga ik naar huis?' Vraagt Matthy verward. 'Hmh, mijn huis ja' zeg ik grijnzend.
JE LEEST
Werelds - EP Story
FanfictionVerhaal gebaseerd op de EP 'Werelds'. Een avond en nacht waarin de Bankzitters hun EP beleven. Alsof het een verhaal is waar ze allemaal de hoofdrol spelen. Elk hoofdstuk gebaseerd op 1 nummer. Vanuit 5 perspectieven geschreven. Dit boek is geschr...