Prolog

35 9 4
                                    

Autoare pov

Într-o zi ploioasă de Vară, la orfelinatul din Seoul se afla o fata care avea vârsta de 15 ani care aștepta ziua în care va fi adoptată și va scăpa din chinul la care este supusă în fiecare zi. Când zic chin ma refer la bătăi, insulte, amenințări și în cel mai rău caz chiar violuri..

Aceasta este povestea Hanei..

Jeon Hana a avut o copilărie frumoasă, alături de fratele ei mai mare și părinții ei care o iubeau nespus de mult. Totul a fost roz pentru Hana până într-o zi în care niște oameni mascați și înarmați au dat buzna în casa lor pentru a-i omorâ, părinții acestora. Părinții au strigat la copiii să fugă cât îi țin picioarele și cât mai departe de casă pentru a-și salva viața, și chiar așa au și făcut. Acea a fost ziua în care Hana a rămas fără părinții adică orfană, doar pe fratele ei l-a mai avut până când a fost luată la orfelinat iar fratele ei dus la alt orfelinat. Iar de la 6 ani a început tot acest chin pentru ea.

Dar cea ce nu știa ea e că va avea să înceteze cât mai curând.

__________________________________

Aceasta e cartea cu Yoongi, știu e foarte foarte diferită de cum era acum un an și mna. Nu mi-a mai plăcut deloc ce am scris acum câteva luni și am decis să schimb cartea total.
Sper să vă placă această variantă a cărții.

Scuze pentru greșelile gramaticale și cele de scriere ✨🎀
__________________________________

Salvarea Mea / YoongiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum