Capitolul 2 🦋

13 5 2
                                    


Autoare Pov

Au trecut 3 zile de la cele întâmplate iar băieții au tot avut repetiții și nu s-au putut duce la orfelinat să vadă care-i treaba. Astăzi ei având liber sau decis să se ducă la orfelinat. Zis și făcut au plecat spre orfelinat. Când au au ajuns, cei doi au intrat cu hotărâre în orfelinat, determinați să afle adevărul. La intrare în orfelinat au fost întâmpinați de o doamnă cu vârsta mijlocie, părul castaniu și ochii negri.

- Vreți să adoptați un copil? Întreabă directoarea orfelinatului.

- Da! Spune JungKook.

- Ok, urmați ma. Spune femeia iar băieții se duc după ea.

După ce a văzut mai mulți copiii în fața lor apare chiar Hana care o salută respectuos pe directoare iar aceasta îi dă o palmă zdravănă cea ce i-a făcut pe băieții să tresară. JungKook a vrut să intervină dar a fost oprit de Yoongi.

- Ce am vorbit noi Hana? Nu ai voie să ieși din camera ta o săptămână! Ce naiba cauți pe holuri? Treci imediat în camera ta. O ceartă femeia pe Hana iar Hana se duce spre camera ei, Yoongi și JungKook rămânând șocați la faptul că directoarei nu îi era rușine să o certe și să o lovească în fața lor.

- V-ati decis? Pe cine adoptați? Întreabă femeia.

- Pe Hana. Spune Yoongi iar femeia rămâne șocată.

- D-Dar ea are 15 ani.. Și e foarte problematică, vă va face numai dureri de cap. Încearcă femeia s-a îi facă pe băieți să se răzgândească.

- Ești surdă? O vrem pe Hana și punct. Spune JungKook nervos iar femeia ridică mâinile în semn de pace și le face semn să o urmeze.

Aceștia intră în biroul directoarei și semnează actele de adopție. Băieții fericiți se duce să o i-a pe Hana acasă.

Hana nu-și poate crede norocul când a aflat că va fi adoptată. Inima îi bătea puternic în piept de emoție și fericire. Abia aștepta ziua asta. Când a ajuns în noua ei casă, ochii i s-au umplut de lacrimi de bucurie. Ceilalți băieții când au auzit ușa de la intrare au venit numaidecât să îi întâmpine pe băieții dar nu știau faptul că Yoongi a adoptat-o pe Hana, urma să afle acum.

Când Yoongi le-a povestit băieților cum a cunoscut-o pe Hana și cum a ajuns să o adopte băieților nu le-a venit a crede. Toți l-au felicitat pe Yoongi și JungKook, mai puțin Namjoon.

- Yoongi, îți dai seama ce o să zică presa dacă află că ai adoptat o fată de 15 ani? Spune Namjoon serios.

- Hai să fim serioși Namjoon, cine poate afla? Spune JungKook iar Hana stătea tăcută pentru că se simțea prost.

- Știți.. Dacă sunt o problemă ma puteti duce înapoi la orfelinat, nu-i nici-o problemă. Spune Hana lăsând capul în jos pentru că avea lacrimi în ochii și nu voia ca băieții să o vadă.

- Da! Spune Namjoon.

- Hana! În nici-un caz nu te vei întoarce înapoi la orfelinat. Spune Yoongi luând-o pe mâna pe Hana și plecând cu ea în camera lui trântind ușa nervos.

Yoongi pov

Nu pot să cred că Namjoon i-a putut spune asta Hanei, nu înțeleg ce are în seara asta dar sper să își revină pentru că nu știu cât voi mai rezista așa. I-am dat Hanei un tricou și niște pantaloni scurți de la mine iar după ce s-a schimbat (Țin să menționez ca s-a schimbat la baie) vine la mine și mă întreabă:

- Auzi, Dar tu cum te numești? Pentru că dacă te aștepți că îți voi spune "Appa" ei bine te înșeli! Tata e unul singur și el acum cel mai probabil zace la 2 metri sub pământ.

- În primul rând. Nici nu aș fi vrut să mă strigi "Appa" în al doilea rând, ma numesc Yoongi.

- ok. Spune ea vrând să mă întrebe ceva dar nu a mai întrebat.

- Ok, poți să dormi aici. Eu o sa dorm pe jos și mâine vom merge să-ți cumpărăm haine. Îi spun iar ea îmi zambeste și se pună să doarmă.

Însă JungKook îmi spunea că are o soră pe nume Hana iar ceva îmi dă de gândit..

Jeon Hana.. Jeon JungKook..

Mie greu să cred ca după atâta timp i-am regăsit sora lui JungKook. Ne-am străduit ceva să o găsim dar n-am găsit-o.. Până astăzi.
JungKook mi-a povestit cum a rămas fără părinții așa că aș vrea să o întreb mâine pe Hana să văd ce îmi va spune iar dacă îmi spune ce mi-a zis și JungKook atunci e clar.

__________________________________

Voi ce credeți? Sunt Hana și JungKook frați?

Scuze pentru greșelile gramaticale și cele de scriere 🎀 ✨

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 13 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Salvarea Mea / YoongiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum