"Aldattım seni hahahha"
"Eziğin önde gidenisin Jungkook"
"Ben varken sende kimsin Jeon?Haru beni seviyor"
Sesler kulağımda tekrar tekrar çınlıyordu.Herkes bana kahkaha atıyordu.
Gözüm kararmıştı artık.Başım dönüyordu hiçbir yeri düzgün göremiyordum.Her yer bulanıktı.Midem bulanıyordu.Hareket edemiyordum adeta.Kollarım bacaklarım düğüm olmuştu bir adım atarsam yere kapaklancaktım.Kendimi zorlayarak bir adım attım.
İrkilerek uyandım.
"Ah,kabusmuş."
Derin bir nefes aldım.Sırılsıklam olmuştum,çok fazla terlemiştim.Saate baktığımda alarmın çalmasına daha bir saat vardı.Okula böyle gitmek istemediğimden yeni kıyafetler alıp duşa girdim.
Odama geçtiğimde okula daha çok zaman olduğunu gördüm.Bundan faydalanıp sosyal medyaya girdim.Gece Taehyung'a yazmamıştım ona dönüş yapacaktım.
"Böyle saçma bir fikri tabiki de onaylamayacağım."
"Ayrıca sen kimsin de sana trip atayım?Senden daha önemli işlerim var."
Önemli işim her ne kadar uyumakta olsa ondan daha önemliydi.Sanki yazmamı bekliyormuş gibi anında dönüş yaptı.
"Bende sana meraklı değilim Jeon, Suho'dan intikam almak istiyorum sadece."
"Önemli işlerin ne merak ettim açıkçası."
Evet bende intikam almak istiyorum ama bu şekilde değil.
"Bende intikam almak istiyorum sadece, fakat bu şekilde değil.Sen de dünden razıymışsın gibi hemen bu fikri öne sürdün."
"Bu seni hiç alakadar etmez."
Bu repliğe bayılıyordum.Birisi bir şey sorarsa anında bu cevabı veriyordum.Çünkü onları alakadar etmiyor.
"Daha cazip fikirlerin varsa bekliyorum."
"Nesin sen,Memati apk mi?"
"Evet,başka soru?"
GörüldüGörüldümü de yedikten sonra hazırlanmak için kalktım.Beş dakikaya hazırlanmıştım bile şimdi aşağı inip kahvaltı yapacaktım.
Annem yine her zamanki gibi erken kalkmış bana yiyecekler hazırlamıştı.Her ne kadar sabah midem bulandığı için bir şey yemesem de annemi kırmamak için 1-2 lokma bir şeyler yiyordum.Genelde sabah pek bir şey yemez teneffüslerde kantinden atıştırmalıklar alırdım.
"Günaydın oğlum."diyip başıma bir öpücük kondurdu.
Gülümseyerek "Günaydın anne." dedim
Annem en sevdiğim omleti yapmıştı.Anlaşılan bugün ilk teneffüslerde kantinden birşey almayacaktım.Bir yandan kahvaltımı yapıp bir yandan da annemin her sabah izlediği gündüz programlarını izledim.
Kahvaltımı bitirdikten sonra odama gidip dişlerimi fırçalayıp çantamı hazırladım.Aşağı inip annem ile beraber dışarı çıktık.Arabaya bindikten sonra okuluma gittik.
~
Okulda Haru ile beraber otururduk, Taehyung ile de Suho beraberlerdi.Bugün karar vermiştim.Haru'dan ayrılacaktım.
İlk ders İngilizceydi,en sevdiğim ders olduğu için hiç sıkılmamıştım.Derste birçok kez el kaldırmıştım.Sınıfakiler bazen bana 'yeter artık' der gibi bakıyordu.Taehyung da dahil.Ne yapayım ama hepsi çok kolaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM // TAEKOOK✓
Fanfic[DEVAM EDİYOR] "Sevgililerimiz sevgili Taehyung,intikam almalıyız." Yan shipler:Sope-Namjin