-Sevgilim-

95 17 144
                                    

Başlamadan önce bir konudan bahsetmek istiyorum.Kitabımı okuyan birkaç kişi var ama ne yorum atan var ne de vote atan.Yıldıza basmak zor değil ve ya tepkilerinizi yorumlara yazmak.Tabi yine sizin tercihiniz ama onları gördükçe yazasım gelmiyor.Emeğimin karşılığını almak istiyorum sadece.

İyi okumalar.
-

Taehyung sanki yazmamı bekliyormuş gibi anında yanıma geldi.

"Ahaha kabul edeceğini biliyordum." bir yandan da kahkaha atıyordu.

"Sana meraklı değilim Taehyung.Sadece bir plan,abartma."dedim göz devirerek.Bu dediğime omuz silkti.

"Ee bu fikri öne koyan sensin,ne yapacağız?Sen Suho'dan ayrıldın mı?"

"Senin teklifimi kabul etmeni bekliyordum,bugün ayrılmak istediğimi söyleyeceğim.Yapacak bir şey yok sevgili olup onları kudurtacağız."dedi kötü adam gibi gülerek.Bu dediğine gülüp;"Çok değişik fantezilerin var biliyorsun değil mi?"dedim.

"Biliyorum,neyse ben sınıfa gidiyorum.Sınıfta görüşürüz sevgilim~."dedi aegyo yaparak.Tam ona vuracakken hızlıca kaçtı.

Tekrar banklara oturup voleybol oynayanları izledim.

~

Sonunda son ders olmuştu.Zilin çalmasına 10 dakika vardı.Tabiki de olanları Jin ve Hoseok'a anlatmıştım.Başta şaşırmışlardı ama sonra normal tepki verdiler.

"Evet çocuklar bugünlük bu kadar yeter.Ödevlerinizi unutmayın."diyip yerine oturdu Kimya hocası.Sınıftan sevinç çığlıkları yükseldiğinde herkes toplanmaya başlamıştı.Bu arada Haru yanımdan kalkmıştı başka bir yere geçmişti.Yanımada da Jin oturmuştu.Hoseok ise sevgilisi Yoongi hyungla önümüzde oturuyordu.Hyung diyorum çünkü bizden bir yaş büyüktü.İlk sene sınıfta kalmıştı.Hoseok ile de 2 senedir soft bir ilişki içindeydiler.-Tabi bazen Hoseok'un boynunda morartılar oluyordu.-Onlar yine flörtleşmeye başladığında Jin sadece üçümüzün duyabileceği bir şekilde;"Ben aşık oldum." diye bağırmıştı.Hepimiz şaşkınca ona bakmış ve üçümüz de kime diye bağırmıştık.

"Ne bağırıyorsunuz ayol sınıftakiler duyacak.Ehem hani şu karşı sınıfta Namjoon diye biri var ya ona."dedi çekinerek.

"Hani şu zeki olan?"dedi Hoseok.

"Hani şu ıq testinde 148 çıkan?"dedim.

"Hani şu hem zeki hem de 148 ıq olmasına rağmen sakar olan?"dedi Yoongi Hyung.Hepimiz ona baktığında "Ne?Çok sakar?"dedi masumca.

"Ay evet o başka Namjoon mu var?"dedi Jin.

"Ee nasıl aşık oldun?Anlatsana."dedi Hoseok.

"Hemen anlatıyorum.Şimdi beni edebiyat hocası çağırdı.Takık bana zaten neyse.Tam giderken birisi bana çarptı ikimiz de yere kapaklandık.Sıkıntı şu ki elinde meyve suyu vardı ve üzerime döküldü.Ben de o sırada onun bile tanımadığı akrabalarına söverken kafamı kaldırıp ona baktım ve dannnn.Aşık oldum."dedi üçümüz de ona 'mal mısın' bakışları atıyorduk.Ve zil çalmıştı.Dışarı çıkıp bu konu hakkında konuşup yollarımız ayırdık.Hafiften yağmur yağıyordu.Annneme desem dernekte olurdu.Babama desem o da işte olurdu.Mecburen yürüyecektim.

Bir süreden sonra yağmur şiddetlenmişti.Kış hâlâ yüzünü göstermeye devam ediyordu.Tam karşıya geçecekken korna sesiyle sesin yönüne baktım mat siyah renginde BMW vardı.Sürücü koltuğunda ise Taehyung.Taehyung okulda arabasıyla çok konuşulurdu.Çünkü arabası mükemmel ötesiydi.Eliyle gel işareti yaptığında yan koltuğunun camında durdum camı açtı.

İNTİKAM // TAEKOOK✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin