Vakitler 4

12 4 9
                                    

Ertesi gün yıldız çok mutlu ve huzurlu bir şekilde uyanır. Yataktan kalkmaz ama uyanır. Bir süre öylece mayışmış bir şekilde kalır. Sonrasında kalkarak güzelce hazırlanıp kendine bakar. Ardından çıkarak sınıfa gider. Prensle aynı sınıftaydı. Sınıfta onu görünce birden taç aklına gelir. Hızlıca sınıftan ışınlanır ve dün geldikleri yere gelir. Tacı orda görünce rahatlar. Onu eline alıp düzeltir. Üstüne birkaç eklemede yapar. Prens gelirken onu görür elindeki tacı da. Yıldız rahatça ve derince bir nefes alır. Taçla birlikte okuldan içeri girer ama prensi fark etmez. Prens yıldızın arkasından gelir ve yıldız sınıfa girdikten biraz sonra oda içeri girer. O girdiğinde yıldızın elinde tacı göremez. Gelip kendi yerine oturur. O geldiğinde öğretmende gelir. Dersin sonunda prens yıldızın yanına gelerek oturur.

-Günaydın
-Günaydın
-Bugün nasılsın?
-İyiyim sadece demin biraz koşturdum
-Neden?
-Bir sürprizi aldım
-Ne sürprizi?
-Senin sürprizin
-Merak ettim ama
-Şimdi vermemi ister misin?
-Çok isterim

Yıldız sıranın altından tacı çıkartır ve ayağa kalkıp prensin kafasına takar. Prens o tacın kendisi için olduğunu görünce hem şaşırır hemde sevinir. Yıldıza sarılır. Yıldızda ona aynı şekilde karşılık verir.

-Beğendin mi gerçekten?
-Çok beğendim emin ol
-Elimde mükemmel bir imkân olmadığı için çiçeklerle yaptım. Özellikle en güzel kokanları seçtim. Yani kendimce en güzel kokanları..
-Harika gerçekten harika
-Beğenmene sevindim
-Ben daha çok sevindim
- :). Dün güzel uyudun mu?
-Hemde nasıl, sen?
-Huzurlu ve rahattım, haftalar sonra tabi
-Benimde aynı şekilde, haftalar sonra güzel bir uyku çektim.
-O zaman güzelce de ders dinleyebiliriz değil mi?
-Elbette

Bundan sonra birlikte ders dinlerler. Gün bittiğinde kütüphanede ders çalışırlar ve ardından vakit geçirme zamanları gelir. Prens ona hüzünlüce bakar. Yıldız masadakileri topladıktan sonra kaldırırken prens bir anda onu durdurur. Yıldız buna şaşırır. Prens yıldızın elindekileri yavaşça alarak onu oturtur.

-Noldu prensim?
-Şimdi biraz rahatla
-Ama noldu?
-Ben bundan sonra pek olamayacağım
-Nasıl yani?
-İş yoğunluğu var ve babam... artık buraya gelmemi istemiyor
-Bu seni göremeyeceğim mi demek?
-Maalesef öyle

Yıldız bir süre gözlerini prensten çeker ve cama bakar. Derin bir nefes alarak prense döner ve onu önce inceler. Sonrasında yüzüne bakar.

-Görüşemesek bile benim... burda olduğumu biliyorsun, beklerim ki beklicemde bunun için asla seni suçlamıyorum ki suçlu değilsin zaten sadece sen iyi ol yeter...
-Bana kızmadın mı?
-Sana niye kıziyimki...
-Bilmiyorum hem daha yeni görüşeli bir kaç gün oldu ve şimdi tekrar bırakmam belki üzer diye düşündüm..
-Üzdü... Nasıl üzdüğünü tahmin edemezsin ama asla kızdırmaz..
-Anladım
-Bu bir veda mıydı?
-Binevi evet

Yıldız kafasını evet anlamında sallayarak elini prensin omzuna koyar. Prens ne yapacağını merak ederek ona bakar.

-Diyecek birşeyim yok, dediğim gibi sadece iyi ol yeter bana haber göndermezsen bile ben emin olmak istiyorum.
-Emin olucaksın...

Prens, yıldıza sarılır. Sıkıca sarılır ve yıldızda aynı şekilde karşılık verir. Ama gözleri dolar. Sarılma bir kaç dakika devam eder. Sonrasında Yıldız prensten ayrılıp ona gülümser.

-Git hadi...
-Gerçekten mi?
-Evet git sadece unutma yeter...
-Peki tamam..

Prens yıldızın elini tutar ve kalktığında elini bırakır yıldız prens gidene kadar ona gülümser. Prens bir süre yıldıza baktıktan sonra ordan hızlıca ayrılır. Prens ordan ayrıldıktan sonra yıldız gülümsemeyi bırakır ve kendini kollarına gömer ve ağlamaya başlar. Sonrasında biri gelip onu görünce şaşırır ama taviz vermeden ordan ayrılır...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 31, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YILDIZ VE PRENSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin