5 Gün Sonra
Zeyno'dan
Eveeett işte o gün gelmişti. Saat sabahin 5i idi. Herkesle vedalaştık. Berk ali arap cemre hazal önder amca annem derya teyze. Hepsini cok seviyordum ve uzun zaman goremicek olmam üzüyordu ister istemez. Herşeyi arabaya yükleyip yola çıktık. Ilk istikamet çanakkale. Birkaç saat yolculuğun ardından canakkaledeydik. Aynalı çarşı truva atı şehitlikler müzeler savaşı andıran yerler heryeri gezdik ve saat 8 e geliyordu hava kararmak üzereydi. Bari diger şehre geçelim yolda uykumuz gelirse uyuruz diye düşündük ve sıradaki durak Bursa.
Vardığımızda saat 11 idi. Çağrı;
"Zeynom valla çok uykum geldi, sabahın 5inde kalktık. Uyuyalim bari yarinda 9 gibi kalkar anca gezeriz" dedi"Haklısın valla cunku uyumak üzereyim. Şu arkadan battaniyeleri alalım, koltuğu yattığı kadar yatırıp uyuyalim bencede"
"Tamam dur ben alayım bide sular neredeydi tüm gün içmedim azım kurudu valla" deyip sırıttı. Ve sırıtmasina rağmen o guzel gozleri kısılıp küçüldü. Gözleri çok güzeldi. Kahverengiydi ama sanki değil gibide. Kimsede görmediğim bi kahverengi.
"Torpidoda Aşkım. Sen battaniyeleri al bende sana su çıkarayım" Tamam dedi ve arabadan inip bagajın oraya gitti. Atistirmaliklarin olduğu valiz arka koltuktaydi yolda midemiz kazinir da olursa arabadan inme durumunda kalmayalim diye arka koltuğa koymuştuk. Torpidodan su çıkardım. Çağrı kapıyı açıp battaniyeyi kucağıma bıraktı ve arabaya bindi. Bende suyu verdim ve içti. Daha sonra koltukları gittiği kadar geri yatırdık ve uyuduk...
************
Uyandığımıda saat 8.56 idi. Ç.ğrı hâlâ uyuyordu. Ya size soruyorum bi insan bu kadar güzel uyuyabilir mi? Şahsen ben uyurken çarpılmışa benziyorum. Cildi çok güzel yada o na bu kadar aşık olduğum için bana öyle geliyor ; pürüzsüz,beyaz,yumuşacık. Bi bebeği anımsatıyor. Çağrı kımıldanmaya başlayınca kafamı cama çevirdim.
Çağrı: Zeynoo
Sesi o kadar boğuk çıkmıştı ki ağlıyor gibi. Bu çocuk uyanınca ayrı bi tatlı oluyordu.
Zeyno: Efendim Çağrı
Çağrı: Uyandın mı diye denedim de uyanmışsın. Niye beni de kaldırmadın?
Zeyno: Bende yeni kalktım şimdi kaldıracaktım şimdi ama sen uyandın.
Aynen aynen uyandiracaktin çocuğa bakmaktan kör oluyordun. Bu iç ses her zaman mı haklıydı yoksa bu aralar mı böyle? "Hadi gidelim bi' yerde kahvalti edelim sonra vakit kaybetmeden yola çıkalım" Başıyla onayladı beni. Sıradan bi lokantada kahvalti ettik. Arabada çok acıkırsak diye de simit aldık birkaç tane. Ve sıradaki şehrimiz Bursa. Yolculuk başlasın :). Radyoda sırasıyla;
Uzunlar
Bi' tek ben anlarım
Değmesin ellerimiz
Civciv
Dip
Alt-üst olmuşum
Dünyanın sonuna doğmuşum
Rengarenk acılar
Senden daha güzel
Dünyanın en güzel kızı
Bir anda tek yöne
Yakamoz güzeli
Kafam senden bile güzel
Müzik kutusu
Seni dert etmeler
Beyaz skandalım
Anıları sakla
Another love
Middle of the night
Bir derdim var
Gökyüzünü tutamam
Yıldızların altında
Giderdi hoşuma
Aşk dediğin
Meyhaneler sen
Diğer yarım
Antidepresan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Hikaye Mutlu Son Mu?(TAMAMLANDI)
RomanceAyrılmadan önce acıdı mı kalbin demişti sevgilisine boynundaki ipi çözerken acıdı mı dedi sevdiği adama