jedenáctá

36 5 0
                                    

Harry
Já jí dám pindíčka jen až přijede, nevyleze z postele aspoň ne po svých!
A ještě mě bude prosit. ..

„Pane máte na telefonu pana Stelera " přišla sekretářka. Den ode dne má hlubší a hlubší výstřih. A jak se různě nahýbává abych jí tam koukal ale takové umělé to není nic pro mě.

Zvednu telefon „Dobrý den..." Ozvu se do telefonu „Oh Harry. Konečně ta paní předtím to bylo něco to ti povím ale to je teď jedno. Chci se zeptat jestli z vaší strany platí ten oběd Charlotte mi nebere telefon..." Aha...„Lott je na služebce vrátí se zítra, myslím že ten oběd platí" řeknu
„Dobře ale upozorňuji že ženský vás vidí už v bílém " cítil jsem jak se smál. „Dobrý vědět" taky se usměju.
Pak to ukončíme a já napíšu Lotts....

Me: Volal mi tvůj táta, počítají s námi v neděli, prý nám už matky chystají svatbu, chybíš mi :33

A vrhl jsem se zpět do práce, nesnáším papíry...

Charlotte

Mám vyřešeno během hodiny. Zjistila jsem že tu ze mě mají všichni respekt takže to šlo rychle.
Sedím v letadle. Doufám že mám vše zabaleno. Chvátala jsem.
Na letišti mi přišla zpráva od Harryho. Chodíme spolu pár dní asi 3 dny a už mi chybí, přijde mi že jsme spolu už věčnost.
V taxíku nadiktuji adresu do Harryho práce. Doufám že tam bude.
Tomu říkám impérium. Naše budova má jen dvě patra a podzemní patro ale je spíše do délky zato tenhle mrakodrap!
Na recepci mě milá paní dovede k Harryho kanceláři. Tam mě ovšem zastaví chodící umělotina .
„Tam nesmíte jestli nemáte domluvenou schůzku " spustí až skoro křičí. Tak jo chce mě naštvat tak ať pokračuje!
„Jsem jeho přítelkyně" řeknu
„Jo?" Přeměří si mě pohledem. No sorry teď jsem se vrátila z NY tak mám na sobě džíny a tenisky. „Co se děje?" ze dveří vykoukla Harryho hlava. Usmála jsem se na něj. Ale ovšem Barbie byla rychlejší. „Pane tahle holka říká že je vaše partnerka " říká.
„Kdyby jste sem tam četla i noviny tak to víte. A navíc myslím že znáte Charlotte Stelerovou " řekne Harry a přitáhne si mě k sobě a obmotá ruku kolem mého pasu. Ona tam stála beze slova a tak jsme vešli do kanceláře. Harry zamkl. „Hezký výhled " stojím u okna. Má kancelář úplně v nejvyšším patře. Slyším jako nějaké rozvazování. Otočím se a Harry má na sobě už jenom kalhoty.„Harry... to nemyslíš vážně vedle je ta čubka a může sem kdokoliv přijít!" Řeknu ale on jako by neslyšel začne mi sundavat košili. „Já ti ukážu pindíčka" řekl a přisál se mi na rty pak na krk kde strávil déle času takže očekávám cucák. Vyhoupl mě na stůl a zbavil nás posledních kousků oblečení.
„Vždycky jsem to chtěl dělat na mém stole kde mám papíry a smlouvy " smál se. Prohrábla jsem mu vlasy. „Dneska si vem věci na pár dní a v pět tě očekávám" vstanu doobleču si poslední kousky oblečení. Čapnu svůj kufr a se zamáváním odcházím z kanceláře.
Naštěstí jsem tu nánu už neviděla. Dole jsem se pozdravila s tou milou paní. Stopla jsem si taxi a jela domů.

Just work {H.S}Kde žijí příběhy. Začni objevovat