Charlotte
Naplno bydlím s Harrym. Chees je úplný zlatíčko. Poslouchá nás na slovo, taky že jsem ho občas cvičila v útulku. Naši rodiče jsou z nás nadšení.
Hromadně jsme oslavili moje 23 narozeniny. A za měsíc oslavíme Harryho 24. narozeniny.V práci to jde dobře. Obvzlášť teď po vánocích. Máme vyprodané kolekce ale i ostatní věci. Začínáme od znova a už jedeme i letní kolekci aby jsme byli připraveni. Chees okouzlil i mojí mamku, Gemmu a Harryho mamku. Nabídly nám kdykoli že ho pohlídají.
Jak jsem říkala že Chees je zlatíčko... Tak jsem to pro teď odvolávám. Hrál si s mým nákresem do jarní kolekcemi. Každý večer se jdu proběhnout a teď mi dělá společnost Chees, který se tím i docela unaví. Ale teď s námi chodí občas i Harry. Díky tomu jsme už několikrát byli v novinách pod titulkem Sladce až do smrti nechápu jaký idiot ty názvy vymýšlí ... Velký poprask vzbudilo i to že jsme si pořídili psa ale zase nás chválí že z útulku. Zajímalo by mě jak ví toto...
Dneska jsem doma, vždyť je taky sobota, Harry šel na procházku s Cheesem a já zatím dělám oběd.
„Miluju tvoje jídlo " mlaská Harry a jde si ještě nandat menší porci „Je to jen obyčejné kuře s bramborem" usměju se. Baví mě jak se cpe vypadá roztomile.. Stoupnu si za něho a prohrabávám mu vlasy. „Za chvíli budeš mít vlasy jak já " ráda ho tímto provokuju.
Když dojí dám všechno špinavé nádobí do myčky a zbytek zabalím a uklidím do ledničky.Harry si v obýváku hraje s Cheesem a já si sedám s notebookem. „Je sobota, nepracuj" řekl Harry já na něj ovšem otočila Thé Sims 4 kde si vytvářím samotné Simíky. Harry se začne smát. Chees je zmatený proč si najednou s ním nikdo nehraje, zapře se packama vedle mě a kouká po mně „Chceš něco??" Podrbu ho za uchem „Pojď si s námi hrát" přidá se k němu Harry a objeví se na druhé straně. Zaklapne mi notebook a stáhne k nim na zem. Různě se přetavujeme, schováváme pamlsky a prostě zabavujeme Cheese. Musím říct že docela přibral, tím nemyslím že před tím byl hubený nebo špatně krmený, to ne jen že prostě přibral.. Hrací odpoledne nás všechny natolik unavilo že jsme si šli dát menšího šlofíka.
ČTEŠ
Just work {H.S}
RandomOba dva jsou velcí podnikatelé. Oba dva jsou miliardáři. Ale ani jednomu z nich nedochází že by jim prospělo kdyby svůj byznys spojili. ! Příběh je z mé hlavy!