Harry
Až do neděle jsem u Charlotte. Upřímně zvykl bych si na to všechno, na to teplé jídlo, na její přítomnost a hlavně na každovečerní sex. Myslím že jí nikdy nebudu mít dost!
Teď se ovšem chystáme na ten veleslavný oběd.
Lott mě navlékla do šedé košile a černých kalhot. V tomhle si připadám jak pět let v manželství. Sama má na sobě šaty. Nebere to moc vážně? Je to jen oběd...
Aha myslím že věděla co dělá její rodiče jsou taky společensky oblečení. I naši, pro Krista co tu dělá Gemma?
U jídla se vede normální debata. Až u kávy se stočila debata naším směrem „Vidíte tu krásnou budoucnost?" ale notak. Vidím že i Charlotte je zaskočená „Myslím že na mluvení o budoucnosti je brzo" odkašle si Lott. Horlivě přikyvuji. Před čtvrtou konečně odjíždíme z výslechu.Už ležím v posteli a čekám na Lott, u toho projíždím různé články na netu.
„Myslíte si, pane Stylesi, že to spolu vydržíme, už jen kvůli naší rodině?" Přišla Lott. Měla jen moje tričko. Přilezla ke mně. Odložila můj mobil a prostě si položila hlavu na mou hruď. Povídali jsme si snad do dvou do rána. V pondělí jsme se rozjeli každý do své práce.
Ale nějak nemám náladu pracovat ale spíš provokovat Charlotte.Me: neplánuješ teď nějakou přehlídku?
Princess: na co to zase myslíš?
Mě: na soukromou módní přehlídku spodního prádla zakončenou úžasným sexem
Princess: tvoje ruka taky cesta;)
Me: Jak kruté:( abych nepřijel za tebou a nevzal si tě opřenou o stůl;)
Princess: jsem v dílně:3
Me: ou máš tam metr?
Princess: na co to zase myslíš
Me: vždy jen na tebe:3
Princess: :33
Me: můžu teda přijet?
Princess: myslím že ne;)
Me: Ploč?:(
Princess: potřebuji pracovat:3
Me: můžeš pracovat na mně;)
Princess: jestli chceš? Teď si sešpendluji látky k sobě abych je mohla sešít? Chceš šití nebo špendlíky?...:)
Me: já si teda počkám na večer...
ČTEŠ
Just work {H.S}
De TodoOba dva jsou velcí podnikatelé. Oba dva jsou miliardáři. Ale ani jednomu z nich nedochází že by jim prospělo kdyby svůj byznys spojili. ! Příběh je z mé hlavy!