İstanbul'da sonbahar

102 8 8
                                    

.......

"Pekala. Akşama doğru azalırsa yağmur, her zamanki noktamızda buluşalım."

"Anlaştık. Görüşürüz Chan."

"Görüşürüz."

Telefonu kapatıp pencereme daha çok yaslandım. Yağmurdan dolayı ıslanan toprak ve çimen kokusunu içime çektim biraz. Sadece bu koku için severdim yağmuru.

'Akşama doğru azalırsa yağmur' şiir gibi konuşmuştu. Her kelimesi beni mest ediyordu zaten. Ve şimdi zaman geçirecek şeyler bulmalıydım.

Sonunda yağmur da azalmıştı. Fark edince telefonuma yapıştım. Chan çoktan mesaj atmıştı.

"Bence yeterince azaldı, buluşalım mı?"

"5 dakikaya oradayım."

Heyecanlanınca tüm işlerimi hızlıca hallederdim. Buna hazırlanmak da dahil. Çoktan üstümü giyinmiştim, sadece ayakkabılarımı giyip evden ayrılması kalmıştı. Siyah şapkamı da kafama geçirip evden ayrıldım. Yokuştan indim ve buluşacağımız noktaya adımladım. Köşeyi döndüğüm sırada Chan'ı uzaktan gelirken gördüm. Kendime engel olmaya çalışsam da istemizce bir gülümseme kapladı yüzümü. Bu adamın nasıl bir etkisi vardı bilmiyorum ama bu etkinin beni sarhoş etmesine her zaman izin verebilirdim.

Aramızdaki uzaklık kapandı, karşı karşıya duruyorduk. Yine gözlerimin içine baktı. Hep böyle bakacaksan yanan mumdan farkım kalmaz, eririm.

"Ee böyle bakışacak mıyız?"

Adamın gözlerinde kayboldum haberi yok. Sarılsak geçer mi?

"Sarılalım mı?"

"Ha? Yani evet olur. Sarılalım."

Kollarını iki yana açtı sarılmam için. Kollarının arasına girdim, cennete ayak bastım desem daha doğru olur herhalde.

Chan samimi olduğu kişilere hep sarılırdı ama bana bi farklıydı sanki. Onlarla kısaca sarılıp bırakırdı ama bana sarıldığında ben geri çekilene kadar bırakmazdı. Sanki ona karşı boş olmadığımın farkındaydı. Arkadaşlarımın söylemeyeceğini biliyordum. Aşık olmak böyleymiş demek ki. Konuşmadan da söylenebiliyormuş.

Ortam garip bir hal almaması adına istemeyerek kollarının arasından çekildim. Tekrar yüz yüze geldik. Bu sefer adımı o attı, konuşmadan önce sakince nefes alıp verdi;

"Aslında buraya seninle bir konu hakkında konuşmak için çağırmıştım."

İşte şimdi kalbim hızlandı.

"Biliyorsun, uzun süredir birbirimizi tanıyoruz. Ama yeteri kadar tanışmadık. Seni daha çok tanımak istiyorum Changbin"

''''''

mrb yine ben
hikayeleri gelisme bolumunden baslamadan yazamiyorum ben idare edin lutfen🙏🏻🙏🏻
5 oy gelirse (imkansiz) bolum gelir

opia-chanchangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin