Kapının çalma sesiyle yeniden dirildim. Şu moebius kavgasından sonra hina ve emma'yla daha yakın olmuştuk ve bugün onları benim evime çağırmıştım. Yanlış anlamayın canım sadece beraber vakit geçirmek için
Hoş geldiniz (yuma)
Hoş bulduk (emma ve hina)
Onlar içeride otururken ben mutfaktan kendi ellerimle hazırladığım keki getirdim. Daha sonra televizyondan kısmetse olur açıp izledik. Şaka lan 2005 yılında ha bi de anime evreninde kısmetse olurun ne işi var. Emma, draken'in ilgisini çekmek için tavsiye istiyordu
Kızım, bu adam sana aşık e sende ona aşıksın. Biraz açık sözlü ol ve naz yapmadan söyle işte (yuma)
Ama utanıyorum! (Emma)
Yuma-chan haklı aslında. Eğer draken'in sana açılmasını beklersen ömrün buna yetmeyebilir (hina)
Hina lafını bitirdiği sırada kapı tekrar çaldı. Gelenler takemichi, draken ve mikey'di. Biz bugün kız kıza kısır günü yapıcaktık bunlar nereden çıktı şimdi. Neyse 3 tane taşı kapıda bekletemem, içeri girdiler ve bir köşeye oturdular
Hina ve emma'nın burada olduğunu bilmiyorduk (takemichi)
Bende sizin geleceğinizi bilmiyordum (yuma)
Yuma-chan bu kek çok iyi olmuş (mikey)
Tabii senin için yaptım aslan yelelim (yuma)
Bazen çok garip olabiliyorsun yuma (draken)
Öyle mi oluyormuşum (yuma)
Biz havadan sudan konuşurken mikey 2 tabak keki yiyip çoktan uykuya dalmıştı bile. Ben de diğer tabakları mutfağa götürme bahanesiyle diğerlerini içeride yanlız bıraktım. Hina amacımı anlamış olacak ki takemichi'yi dürtüp evden ayrıldılar. Emma ve draken içeride yanlız kalmıştı. Tabii uyuyan mikey'i saymazsak. Gizlice kapıdan konuşmalarını dinledim
Aa şey- (emma)
Bu halının desenide baya güzelmiş ha (draken)
Draken ne kadar odunsun. Ayrıca halının deseni bile yok, düz beyaz.
---------------------
3. BÖLÜĞÜN YENİ LİDERİ, KİSAKİ TETTA! MIKEY'NIN KARARI BOYLE, SORUNU OLAN ÖNE ÇIKSIN! (draken)
Bir kaç gün sonra valhalla ile olan kavga başlayacak. Kisaki, 3.bölük lideri oldu. Her şey mangaya göre ilerliyor şu an. Eğer valhalla savaşında baji'yi kurtarabilirsem bundan sonra nelerin olacağını tam olarak kestiremem. Şu nu söylemeden de geçemiycem; kisaki'nin amk.
Lider! Çok teşekkür ederim (kisaki)
Takemichi son hızla kisaki'nin yüzüne bir yumruk geçirdi. O anı bizzat kendi gözlerimle görmek benim için bir onurdur.
İşler ilginç bir hal alıyor (baji)
Geldi benim manit. Geldi gelmesinede şimdi de o takemichi'ye geçirecek. Direkt baji ve takemichi'nin yanına gittim.
Mikey! Valhalla'ya katılacağım (baji)
Amacın ne baji! (Yuma)
Bu konu seni ilgilendirmiyor, yuma. (Baji)
Baji gittiği gibi kisaki, takemichi'ye yöneldi.
Hangisini tercih edersin? Karnını mı yoksa yüzünü mü (kisaki)
Ben yüzü tercih ederim (kisaki)Tam yüzünün ortasına yumruğu yapıştırıyordu ki yumruğunu tuttum.
Ha? Ne yapıyorsun lan (kisaki)
Takemichi'ye vurmana izin vermem (yuma)
Daha bölük lideri bile değilsin. İşin olmayan şeylere burnunu sokma (kisaki)
Kisaki cidden sinirimi bozuyor. Karnına heybeli bir tekme geçirince takemichi'nin şaşkınlıktan gözleri fal taşı gibi açılmıştı.
YUMAA! NE YAPIYORSUN LAN? MIKEY SENIDE TOMAN'DAN ATACAK (takemichi)
Mikey beni toman'dan atamaz. Ayrıca hak ettiği için tekme attım (yuma)
KİSAKİ VE YUMA! DAHA FAZLA KAVGA ETMEYİN VE DAĞILIN! (draken)
Kisaki bana sert bir bakış atıp gitti. Senin benden çok çekeceğin var daha bu tekme ne ki? Herkes gidince takemichi tek başına kalmıştı. Elinde toman'ın kurucu üyelerinin olduğu bir fotoğraf vardı.
Toman'da beş kurucu üye yok muydu? Peki 6.sı kim? (Takemichi)
Kazutora hanemiya (yuma)
HA? Öyle aniden gelme (takemichi)
Takemichi seninle konuşmamız gereken konular var (yuma)
Ne hakkında (takemichi)
Biliyorsun ki baji artık valhalla'ya katıldı. Valhalla ile olan savaşta baji ölecek ve- (yuma)
Sen bunları nereden biliyorsun?! (Takemichi)
Soru sorma, sadece dediklerimi yap. Eğer baji'yi kurtarabilirsek her şey değişecek (yuma)
Yuma-chan.. bir şey sormak istiyorum (takemichi)
E-eh sor madem (yuma)
Neden dayak yiyeceğim zaman beni kurtarmaya çalışıyorsun? Ayrıca baji'nin öleceğini nereden biliyorsun (takemichi)
Oh çok güzel. Bir de zamanda sıçrayabildiğini bildiğini söyleseydin. Ne yalan uydurucam? Her şeyi açıklasam mı acaba?
Ben... BEN KAHİNİM! (Yuma)
Ne?! (Takemichi)
Yani- neyse boş ver bunları. (Yuma)
Ah, peki (takemichi)
Aslında baji'nin öleceğinide biliyorsun, benimde sana anlatmam gereken şeyler var. (Takemichi)Takemichi gelecekten geldiğini, hina'nın öleceğini ve diğer her şeyi bana anlattı. Aslında hepsi bildiğim şeylerdi ama bilmiyomuş ve şaşırmış gibi yapmaya çalıştım. Adam beni deli sanacak ama neyse.
------------------
Takemichi ile parkın önünden geçiyoduk ve tabii ki bakışlarına öldüğüm her gün evlenelim diye dua ettiğim chifuyu'yu gördük. 1.bölükten olduğum için beni tanıyodu gerçi.
Hey! Biraz gelsenize (chifuyu)
Y-yuma sen bu adamı tanıyor musun (takemichi)
Toman 1. bölük 2.lideri. korkmana gerek yok anlayacağın (yuma)
Korkmuyorum zaten! (Takemichi)
Klasik baji'nin neden valhalla'ya katıldığını anlattı. Üçümüz mükemmel bir grup olduk gerçekten...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sʜɪғᴛɪɴɢ / ᴛᴏᴋʏᴏ ʀᴇᴠᴇɴɢᴇʀs x ʀᴇᴀᴅᴇʀ
FanfictionBir gece shifting denerken başarılı olsaydın işler nasıl ilerlerdi hiç düşündün mü?