5. Bölüm

1.5K 42 16
                                    

Alışverişten kendim için birkaç parça kıyafet ve ev için mutfak malzemeleri almıştım. Onları yerleştirip marketten aldığımız şeyleri tabaklara koyduk. Yine film gecesi yapacaktık.

Kuzu gibi televizyonumun karşısında ki koltuğa dizildik bu sefer lal de yanımız da olduğu için daha uygun film seçip açtık. Filmin yarısında kapı çaldı.

"Ben bakayım" diye ayaklandım. Kapıyı açtığımda gördüğüm kişiyle şok oldum. Ben mesajlarda dalga geçiyor sanmıştım.

Dorukhan gelmişti.

Bizimkiler mal gibi baka kaldılar Dorukhana.

"Kusura bakmayın Lalin illa gel arkadaşlarımla tanış deyince onu kıramadım"

Şaşırmış bakıyordum. Ellerimle ne saçmalıyon derecesi hareketler yaptım. Kızlar da mal gibi bakıyorlardı.

Dorukhan bizim oturduğumuz koltuğun çaprazında ki tekli koltuğa doğru yürüse ve oturdu. Diğer tekli koltuğa da ben oturdum.

"Siz nesiniz" dedi narin

"Derken" dedi dorukhan tebessüm ederek.
O dişlerin kırılsın dorukhan.

"Heh Lalinde beni bunun için çağırdı" kaşlarımı çatmış bakıyordum. Yapmayacaktın değil mi ya şaka gibi.

"Ney için"

"Biz sevgiliyiz Lalin tek söylemeye utanıyormuş beni de çağırdı" koltuğa daha da yayıldı ve bacaklarını ayırdı. "Ne izliyoruz aşkolar"

___________
Önümde ki ortama baka kalmıştım. Hemencecik anlamışlardı. Hatta Dorukhana enişte diyorlardı.
"Enişte düğün ne zaman"
"Enişte sakın üzme bak"
Bir sürü soru saçma sapan ama o Dorukhan görürdü.

Ben kendime de şaşıyordum. Dorukhan söyledikten sonra yalanlamamıştım da susmayı tercih etmiştim.

Lal uyuduğu için koltuktan onu kucağıma alıp ben yatırmak istemiştim. "Dorukhan sende bi gelir misin" diye onu çağırdım. Kıkırdamaya başladılar.

Güzelce Lali yatağa koyup üstünü örtüp anlına öpücük koymuştum.

Elimle çık yapıp diğer odaya girmesini göstermiştim.

"Oha kızım arkadaşların varken de atmazsın beni odaya"

"Ya ne atıcam beni delirtme. Sen iyi misin niye sevgiliyiz falan diyorsun onların çenelerine ben çekeceğim sen değil"

"Sorun ettiğin şeye bak. Sende bana aşıksın biliyorum"

"Ya ne aşık ne aşık çık geç salona yanlış anlayacaklar"

Diyip ikimiz de odadan çıktık. Salona girdiğimiz de "bu kadar kısa mı sürdü" sorusuyla narin beni çıldırtmak istiyordu.

"Baldız hep aklın başka yerlerde fark etmedim sanma" dedi gülerek. Kendi aralarında saçma sapan sohbet ediyorlardı. Narin ve Gizem yarım saatte tüm rezil anılarımı dökmüşlerdi.

"Ay enişte bu Lalinin Eren diye sevgilisi vardı ah best eniştemdi o zamanlar ama sonra" cümlesini bitirmeden "yeterli bence bu kadar saçma sapan konuşmalar" diye narini susturdum bi Dorukhan gitsin onlara napacağımı biliyorum.

"Niye susturuyorsun naptı eren" dedi Dorukhan sınıyordu beni. "Dorukhan bence artık sen git çok uykumuz geldi bizim" dedim kolundan tutup kaldırmaya çalışıyordum. Kalktı kapıya kadar geldi benimle.

"Kovulduğumu unutuyorum. İyi geceler manit" diyip eşek gibi sırıtıp gitti.

Manit ne ya manit ne

İçeri gidip mükemmel ikiliye güzel saydırıp yatmaya gitmiştim orayı da onları bıraktım toplasınlar işleri ne.

Dorukhan: Eve geldim sakın aklın kalmasın

Siz: Banane dorukhan

Dorukhan: özledin mi beni

Siz: çokk

Dorukhan: ya canım

Siz: aşıksın bana

Dorukhan: çokk

Siz: Biliyorum

Dorukhan: Ne güzel

Dorukhan: Neyse güzelim iyi geceler
(Görüldü)

Salak çocuk. "Hayırdır telefonda neye gülerek bakıyorsun" dedi narin telefonu bakacakken telefonumu çektim. "Sanane ben size küsüm" diyip yorganı üzerime çekip gözlerimi kapattım.

___________
Aşkoşlar bi bölüm daha bitti ama okuyan yok :(

Yorum ve yıldıza basmayı unutmayınız🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻

Öptümsss

Dorukhan Toköz | 8 Numara | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin