1.Bölüm

1.2K 67 108
                                    

Kanae- Sevgilimden uzak durman gerektiğini anlamışsındır umarım.

Giyuu artık bıkmıştı. Kanae ve arkadaşları tuvaletten çıkınca ayağa kalktı ve aynanın karşısına geçti. Dağılan saçlarını topladı ve tuvaletten çıktı. Ailesine ne diyecekti? Ailesine yalan söylemekten bıkmıştı ve bugün inanmayacakları kesindi. Evleri yakın olduğu için kısa sürede varabilmişti. Anahtarlarını arasa da bulamamıştı. Sanırım okulda düşürmüştü. Okula geri dönmek istese de omuzundaki el onu durdurmuştu. Arkasını dönüp bakmaya çalışınca ara sokağa ittirildi. Giyuu'yu korku sardı ve dizlerinin üstüne çöktü. Oluşan sessizlik ile şüphelenip arkasına döndü. Gördüğü manzara şaşırmasına yetmişti. Sanemi Ve elindeki yeşil levyeye bakıp duruyordu.

Sanemi- İyi misin?
Giyuu- E-evet.

Sanemi, Giyuu'nun dediğine pek inanmadı ve onu kucağına aldı. Giyuu utansada ellerini Sanemi'nin boynuna doladı.

Sanemi- Rahatsın bakıyorum.

Sanemi'nin dediğiyle domatese dönüşen Giyuu yüzünü elleriyle örttü.

Sanemi- Adam sana bir şey yaptı mı?
Giyuu- Hayır.
Sanemi- O zaman yüzüne ne oldu?

Giyuu, Sanemi'nin dediğiyle duraksamıştı. Ne diyecekti? Sevgilin senden hoşlanıyorum diye her gün beni dövüyor mu diyecekti? Sanemi, Giyuu'nun suskunluğundan rahatsız olup Giyuu'ya baktı. Baktığı gibi Giyuu'nun yaşlı gözlerini görmüştü.

Sanemi- Hey! İyi misin Tomioka?

Giyuu eliyle yüzünü kapattı.  Sadece arada hıçkırık sesleri geliyordu. Sanemi en yakınındaki banka oturdu ve Giyuu'yu kucağına çekti.

Sanemi- Ellerini çeker misin?

Giyuu ellerini çekmeyi Sanemi ellerini tuttu ve onun yüzünden uzaklaştırdı. Şimdiden gözleri kızarmıştı. Sanemi, Giyuu'ya sarıldı ve Giyuu daha şiddetli ağlamaya başladı. Bir süre sonra sakinleşmiş olacak ki artık omuzu ıslanmıyordu. Giyuu'yu çekti ve yüzüne baktı.

Sanemi- İyi misin?
Giyuu- Hayır.

Break My Heart/SaneGiyuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin