15.Bölüm

523 40 92
                                    

Aradan aylar geçmişti. Giyuu iyileşmiş ve okula devam ediyordu. Sanemi ve kanae ise işten sıyrılamamıştı. Başka çaresi kalmayan sanemi "benim bir suçum yok o yaptı" diyerekten suçu kanae'nin üstüne yığmıştı. Kanae ise suçu arkadaşlarına yığmaya çalışmıştı. Polisin elinde arkadaşlarının yaptıklarına dair kanıt olmadığı için onları serbest kalmıştı.Sonuç olarak kanae hapisdeydi. 3 haftası kalmıştı. Sanemi ise hiçbir şey olmamış gibi hayatına devam ediyordu. Kanae hapiste kimseyle konuşmuyormuş. Herkes onun giyuu'nun başına gelecek kötü bir plan yaptığını söylüyor.

*Sabah
Giyuu güneş ışığıyla uyanıp hazırlanmıştı. Sonunda hastaneden çıkmış ve okula devam edecekti. Ama artık farklı olucaktı. Sabito her gün onu okula götürcek ve alıcaktı. Hastanede yaşananlardan sonra içi rahat etmiyodu. Üstünü giyindikten sonra aşağı kahvaltı etmek için inmişti.

Urokodaki: günaydın giyuu
Giyuu: günaydın amca
Sabito:yuu!
Giyuu: efendim nii-san
Sabito: kahvaltını et hadi
Giyuu:tamam nii-san

Masaya oturdu ve kahvaltısını etti. Sonra Sabito arabasıyla onu okula götürdü (benide benide). Tedbir amaçlı giyuu yu sınıfına hatta sırasına kadar bıraktı.

Giyuu: gerek yoktu nii-san
Sabito: hayır gerek vardı yuu
Mitsuri: tomioka-san! Günaydın nasılsın daha iyi oldunmu
Giyuu: sanada günaydın kanroji daha iyiyim sen nasılsın
Mitsuri: bende iyiyim tomioka-san sınıfımıza yeni birimi geldi?
Giyuu: hayır o benim abim
Mitsuri: tanıştığımıza memnun oldum ben kanroji mitsuri. Senin adın ne?

Sabito ilk önce bir yan gözle baktı. Giyuu onu dürtünce göz devirip konuştu.

Sabito: ben tomioka sabito bende memnun oldum
Mitsuri: tomiokadan kaç yaş büyüksünüz acaba?
Sabito:4
Mitsuri: bir gün sizinle buluşup konuşmayı çok isterim!
Sabito: ....
Giyuu: o da çok ister.
Mitsuri: görüşürüz tomioka-san
Giyuu: görüşürüz
Sabito: bana demiştir ama neyse.
Giyuu: bono domoştor omo noyso.
Sabito: hadi gidiyorum ben istediğin birşey varmı?
Giyuu: yok nii-san görüşürüz.
Sabito:

Sabito arkasını döndü ve kapıya yöneldi. Kapı o sırada açıldı. İçeri beyaz saçlı ve mor gözlü biri konuşarak geldi. Giyuu oturduğu yerden tedirgin olmuştu bile. Abisi gençken kavga etmişti. Bu yüzden çoğu zaman hapisteydi. Sanemi nin illa geleceğini biliyordu ama abisi tam çıkıcak iken gelmesi iyiye işaret değildi.

Sabito merhaba shinazugawa
Sanemi merhaba tomioka

Aralarında ki tek konuşma bu olmuştu. Sabito sanemiyi ittirerek gitti. Giyuu derin bir nefes aldı. Abisinin tekrar kavgaya karışmasını istemiyordu. Sonrasında eskiz defterini çıkardı ve bir şeyler karalamaya başladı. Bittiğindede öğretmen gelmişti. Dersleri dinledi ve öğle tenefüsü olmuştu. Yanına eskiz defterini, kalem kutusunu ve yemek kabını alıp bahçeye indi. Hiç kimsenin olmicağını bildiği ağaça gelmişti. Okuldakiler hep önde dururlardı. Bu yüzden burada kimse olmazdı. Ağaçın dibine oturdu ve yemeğini yemeğe başladı. Ayak sesleriyle o tarafa döndü. Sanemi ve obanai geliyordu. Onların göremiceği bir pozisyonda oturdu.

Obanai: cidden sen tomiokayı sevmiyomuydun?
Sanemi: hayır, tabiki o eziği kim sevsin?
Obanai: niye tuvalette öptün o zaman?
Sanemi: onun benden hoşlanması için, sonra bummm ondan nefret ettiğimi öğrenicekti. o drama'yı görmek isterdim ve ayrıca o orospu yüzünden sevgilim şuan hapiste.

Giyuu duyduklarıyla şok olmuştu. Bu zamana kadar bütün yaptıkları yalan mıydı yani? Giyuu daha fazla kendini tutamazdı. Midesi bulanıyordu. Oraya kusmaya başladı.

Obanai: biri mi kusuyor?
Sanemi: öyle duruyor.
Obanai: gel bakalım.

Giyuu lanet okudu. Eğer daha sessiz olsaydı gelmiceklerdi.

Obanai: oi iyimi- tomioka?

Giyuu sulu gözlerle onlara baktı Ağzından kamlayan kanı boşvererek.

Obanai: ben doktor çağırıcam.

Obanai gittiğinde sanemi ve giyuu başbaşa kalmıştı. Giyuu hala kusuyordu. Sanemi giyuu ya ilerledi ve onu kendine çekti, şuan sarılıyor gibilerdi. Sanemi giyuu nun sırtını sıvazlayarak konuştu.

Sanemi: iyi misin aşkım?

ALLAH'IM ÇILDIRIYORUM
Normalde daha uzun yazcaktım ama sırf sanemi aşkım dedi diye kısamsı tuttum🤭
Uzun süredir bölüm gelmiyor diye üzgünüm nedeni ise hikayeyi nasıl devam ettireceğimi bilmediğim içindi. 😘 bu saçma kitabı bu kadar ünlü yaptığınız için teşekkürler 🙇🏻‍♀️
Benim hakkımda merak ettiğiniz bir şey varmı?
Kendinize iyi bakın🤗

Break My Heart/SaneGiyuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin