14.Bölüm

718 62 132
                                    

Oçlar bune sırf bana sövmek için bölüm mü atladınız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oçlar bune sırf bana sövmek için bölüm mü atladınız

Giyuu sabito'nun kollarında ağlarken kanae ile sanemi onlara bakıyordu.giyuu sabito'nun ne yaptığını bilmesede kanae ve sanemi biliyordu.

Sabito:KAYBOLUN DEDİM!
Kanae:t-tamam

Kanae sanemi nin kolundan tutarak dışarıya çıkardı. Odada ayık olan sabito ve giyuu vardı.

Sabito: bir hemşire çağırıyım alsın şu adamı şurdan
Giyuu: tamam abi

Sabito hemşire aramak için dışarı çıktı. Giyuu ise hala ağlıyordu. Ağlamasının sebebi ise adamın onu öldürecek olması değildi,sevdiği adamın onun ölümünü izleceğiydi. Sanemi şimdiye kadar ona kibar davranmıştı. Ne olduda birden fikri değişti? Giyuu ölürse mutlu mu olucaktı? Sanemi şu ana kadar rol mü yapıyordu? Kapı sesiyle düşünceleri bölündü. Sabito hemşireyi çağırmıştı. Hemşire kaldıramicağını anladığında başka hemşirelerde çağırdı ve en sonunda adamı alıp çıktılar. sabito lan giyuu başbaşa kalmıştı.

Sabito:yuu
Giyuu: efendim abi
Sabito: anlatır mısın
Giyuu: neyi?
Sabito: ne olduda bu kadar üzüldün? Adamın seni dövmesine ağlamazsın, biliyorum. Seni bu kadar ağlatan şey ne?
Giyuu: sadece...
Sabito: şu kocho nun yanındaki erkek... Tanıyor musun onu?
Giyuu: sanemi mi? Tanıyorum sınıfımdan biri
Sabito: ondan hoşlanıyorsun demi?
Giyuu: ne?...
Sabito: merak etme seni eşcinselsin diye yargılamam ama onunla sevgili olmana izin veremem
Giyuu: biliyormusun abi? Ona cidden aşıktım ama bu yaptığından zonra onu affetmem imkansız olucak gibi duruyor. ardında nasıl bir gerekçe olursa olsun onu affetmicem.

Sabito giyuu nun dediğiyle gülümsedi. Abisi gülünce giyuu da güldü. Sabito kahkaha atmaya başladığında giyuu ona "neden gülüyorsun?" Der gibi bakıyordu.

Sabito(gülmekten zar zor konuşarak): dademin bebek gibi ağladı-PUHAHAHAHAHhhHhHahahahHahahahaha
Giyuu(dudağını bükerek): YA GÜLME
Sabito: ÇOK KOMİKTİ
Giyuu: bekle
Sabito: BEKLEYEMEM NE SÖYLİCEKSEN SÖYLE
Giyuu: SEN DADEMİN AĞZINLA RANDOM MU ATTIN AMK?!
Sabito: KÜFRETME GÖT
Giyuu: SORUMA CEVAP VER
Sabito: ATTIM AMK SANANE
Giyuu: küfretme

Biraz bakıştıktan sonra sabito yine kahkaha atmaya başladı.

Giyuu(sessizce): yine başladık amk


SABİTOMMMMMMMM
sırf size sövmek için yeni bölüm attım nasılım

Break My Heart/SaneGiyuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin