Merhaba bu bölümde + 18 bir bölüm olacaktır...Bu bölüm diğer bölümle aynı uzunlukta olacaktır... Nasılsınız umarım iyisinizdir sizi fazla tutmuyacağım şimdiden size iyi okumalar... Oy ve yorumlarını bekliyorum sizi mora boyadım....
"Bırakın lan onları "
"Onların suçu ne"diye bağırırken patron Jungkook'a yakından bakmak istedi.
Yaklaştı... Yaklaştı... aralarında 5 cm vardı.
O sırada Jungkook elini korumadan çıkartıp büyük patron'a yumruk atmıştı.
"Junkook NAPTINNNN!!" Jin bağırdı.
Jimin ve jin içinden onu öldürememesi için içten içe duâ ederken patron "BIRAKIN!!!!" diye bağırdı. Korumalar bıraktığı gibi Jungkook patronun üzerine düşmüştü.
Namı değer patron KİM TAEHYUNG....Büyük patron'un omzuna düşen jungkook kafasını kaldırıp ona bakmak istedi. O sırada bir koruması onu tutup geri çekecekken büyük patron eliyle durmasını emretmişti. Çocuk istediğini elde edip biraz kafasını kaldırıp yüzüne bakmak için gözlerini aralamıştı. İçtiği uyuşturucu yüzünden tam net görmeyen gözleri Taehyung'a biraz daha yaklaşmasını sağlamıştı.
jimin onu hayretle izleyip içlerinden
'Bu mal ne yapmaya çalışıyor yoksa öpecek mi?' Jin ise 'Nolur kafa atmasın...nolur' içinden geçirirken çocuk iki dudak arasını ayırıp sonunda söylediği sözler karşısında Jin ve jimin'i şok etmişti."Sen... Ss-en o geceki adamsın"
Jungkook kelimesini bitirmeden Taehyungu es geçerek onu ittip ellerini hızla dizine koyup kusmuştu. Taehyung dengesi kaybolduğu için kustuktan sorna bu sefer Taehyung jungkook'u tutmuştu belinden yüzüne yaklaştırmıştı.
Jungkook sağ eliye ağzını silerek "Senin... evet sensin o senin yüzün güzel çok" jungkook 'un tekrardan kusacağını anladığı sırada Taehyung onu yere itmişti.
Jin ve jimin'in yanına düşen jungkook jimin'in üstüne kusmuştu. Jin hafif kıkırdasa bile patron'un bakışı ile hemen eski ciddi halini almıştı.
"Bula bula beni mi buldun jungkook senin ben a-" jimin'in lafı bitmeden parton o kalın ve iktidar sesiyle emir verdi.
"Bu ikisine yeni bir görev verin başaramazlarsa öldürün ve şu yerde bayılan çocuğu işkence zindanına hapis edin... ve şey "
"Ney efendim?"
Taehyung etrafı süzüp tekrardan Jin,jimin ve yerde yatan çocuğa baktı. Tabi o sırada Jin ve jimin jungkook için endişelip ne yapacaklarını düşünüyorlardı.
Jin
"Bizde alın zindana"
Jimin
"Patron o bizim gibi değil lütfen bunu ona yapma"Parton aniden eliyle jimin ve jin'i göstererek bir kelime söyleyip korumları ve jungkook'u alıp o evden gitmişti.
"Jin ve jimin için güzel bir ev tutun 3+1 olsun bir tanede kadın hizmetçi tutun bir tanede koruma koyun dilenci gibi olsun eve giren çıkanı bana bildirsin"
"Emredersiniz efendim"
Korumanın sözü ile evden çıkan Taehyung jungkook'u tutan korumaya yaklaşıp
"Bu çocuğu yıkatın ve benim odama bırakın çocuğun boxter'ını çıkarmdan yıkayın"Koruma şaşırsa bile belli etmeden"Emredersiniz efendim" diye bilmişti.
JİN VE JİMİN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WHO ARE YOU ? (Taekook +18)
Teen Fiction* Sıradan olan bir üniversite öğrencisi Jungkook umudunu kestiği anda yanlışkla en yakın suga arkadaşının telefonu alıp telefonu açıp hayatının tamamen değişeceğini düşünmezdi...*