Merhaba ailem nasılsınız !?!?!?! Siyah ailesine gelen yeni arkdaşlar var hepiniz hoşgeldiniz... sizleri mor ve siyah kalplere boyuyorum....
Jiminden;
Gözleri yarı açık yarı kapalı olan jimin gözlerini tavana dikmiş bir şekilde dururken "Neden ben yaşıyorum" diye düşünürken kafasını sağ çevirdi.
Sağ çevirmesi ile suga yere oturmuş kafası yatakta eli jimin'in sağ elinin üstündeydi. Elini tutuyordu. Jimin hareket etmedi çünkü suga uyuyordu.
Dün onu teselli etmek için gelen sornada kavga eden ve sesini yükselten çocuk şu an o çocuğun elini tutuyordu.
Jimin ne olduğunu anlamadığı için yattığı yerden kalmakdan sugayı izliyordu. Jimin sugayı izlerken istemsizce sol elini suga'nın yanağında götürdü.
Jimin'in temasa zafı vardı. Jimin suganın yanağına eline koyup severken suga uyandı.
Jimin aniden elini çekti."Uyandın mı? İyi misin?"
Suga fark etmişti ama belli etmek istememişti. Suga esnemek amaçlı ayağa kalkıp gerildi. Suga aniden Jimin'in yanına yattı.
"Belim tutulmuş kay 2 kişilik yatakta tek yattın"
Jimin'in susup suganın yanına yatmasını izliyordu. Jimin bir anda heycanlansada fark etdirmeden hemen kaydı.
Jimin
"Neden burdasın?"Suga ellerini bağdaş kurmuş yatarken bir yandada gözleri kapalı konuşuyordu.
Suga
"Napim tam gidecekken anne diye sayıkladın"Jimin annesi gittikten sorna ara sıra rüyasında annesini görüyordü.
Suga
"Sorna seni uyandırmak istedim ama dahada korktun bu sefer sakinleşmen için konuştum"Jimin hiç bir zaman bu yüzünü Jin'e görmemişti. Jimin ilk defa gören birisi ile konuşurken utanıyordu.
Jimin
"Özür dilerim "Suga gözlerini açıp kafasını hafifçe Jimin'in tarafına çevirip konuştu.
Suga
"Sorun yok bir geceliğine senden nefret etmedim dost oldum"Suga bunu söyledikten sorna aniden ayağa kalkıp sirkelendi.
Suga
"Bakim ateşin var mı?"Suga elini jimin'in anlına koyup konuştu.
Suga
"Güzel hadi kalk kahvaltıya"Jimin ise yattığı yerden suganın gidişini izledi. Jimin ise suga gittikten sorna elini hızla anlına götürdü. Jimin'in onunla ilgilenmesi hem onun içini ısıtıp hemde onu mutlu etmişti.
Jimin elini anlından çekip üstünü düzeltip odadan çıkmıştı. İlk tovalete sorna ise mutfağa geçmişti. Mutfakta gördüğüm manzara karşısında biraz şok olsada yerine oturmuştu.
Jungkookdan;
Jungkook
"Bak şimdiden söylüyorum masada arkdaşlarıma saygılı ol"Taehyung jungkook'un odasındaki yatakta otururken jungkook'un taklitini yaptı.
"Bak şimdiden söylüyorum masa-"
Jungkook yattığı yerden kafasının altındaki yastığı alıp taehyung'un kafasına fırlattı.
Jungkook
"Gece yerde yattın diye beynin yandı herhalde"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WHO ARE YOU ? (Taekook +18)
Genç Kurgu* Sıradan olan bir üniversite öğrencisi Jungkook umudunu kestiği anda yanlışkla en yakın suga arkadaşının telefonu alıp telefonu açıp hayatının tamamen değişeceğini düşünmezdi...*