Merhaba gece kuşlarım kapak fotoğrafını değiştireceğim umarım beğenirsiniz...
Bu bölümde geçmiş zamandan bahsedilmekte haberiniz olsun...
Şimdiden iyi okumalar ve uzun bir bölüm olacakŞu an ortam aşırı gergin ve korkutucu olmasına rağmen kim taehyung sofrada oturmuş çayını keyifle karıştırdı.
Jungkook ise teahyung'a öldürecekmiş gibi bakışlar atıyordu.Suga jin ve jimin ise birbirlerine bakıp kaş göz işareti yapıyordu.
Kim taehyung
"Şuradaki peyniri verir misin? Jimin"Kim taehyung'un sözünü dinleyen jimin hızla peyniri ona uzattı. Sofrada yumrukta sucuk kokusu gelmesi yerine hırs öfke kokusu vardı.
Kim taehyung
"Başlayın hadi suga jin jimin"Kim taehyung emri üzerine jimin jin ve suga kahvaltı yapmaya başladılar ama jungkook başlamadı.
Jungkook 10 dakika boyunca Kim teahyung'u izledi. Kim taehyung telefonu çaldı.
Kim taehyung
"Yemeğe devam edin geleceğim"Kim taehyung bunu söyledikten sorna gülmüştü. Jin ve jimin şok geçirdi. Hiç onun güldüğünü görmemişlerdi. Kim taehyung mutfaktan çıkıp telefon görüşmesi için sessiz bir yer arıyordu.
Jimin
"Ne arıyor burda bu?"Suga
"Ne bilek senin patronun sorsana"Jungkook
"İkiniz kavga etmeyi kesin demedim mi ben size"Jin
"Hesaplarıma göre bir şeyin peşinde"Jungkook
"Bu akşam saat 12'de herkes hazır olsun"Jimin
"Niye?"Suga jimin'in kafasına hafif vurup konuşmak için ağzını açmışken jimin konuştu.
Jimin
"Bak o elini-"Suga
"Niye olacak patronunu öldürmek için"Jin
"Jungkook elimizde kanıt yok"Jimin
"Jin haklı"Jungkook
"Kanıt olmasına gerek mi var unuttunuz mu annemin eşyalarını istedi"Kim taehyung mutfağa giriş yaptı.
Herkes bir anda susmuştu.Kim taehyung
"Hayırdır hepiniz bir anda sustunuz yoksa birşeyler mi planlıyorsunuz?"'Seni öldürmeyi planlıyorum oruspu çocuğu'
Kim taehyung sofraya oturduğu anda Jungkook suga'nın kolundan tutup oturduğu yerden kaldırıp açıklama yapıp mutfaktan çıkardı.
"İzninizle biz okul'a gidiyoruz"
________
Ders'de içi içini yiyen suga Jungkook'u bu gece ki plan'ı sormadan durmuyordu.
"Napacaz bana anlatsana"
"Oğlum çatlama beni"
"Jungkook cevap ver"
Jungkook derin düşüncelere dalmışken suga'nın değilde hocanın sesini duymuştu.
"Suga çok heycanlıysa bizde anlat"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WHO ARE YOU ? (Taekook +18)
Roman pour Adolescents* Sıradan olan bir üniversite öğrencisi Jungkook umudunu kestiği anda yanlışkla en yakın suga arkadaşının telefonu alıp telefonu açıp hayatının tamamen değişeceğini düşünmezdi...*