Bölüm 1

41 3 0
                                    

"Yıl 2048"


-Günaydın Derrick.

-Günaydın Keith.

  "DERRİCK, ABEL, KEİTH VE GAREN HANGARDA TOPLANIN!"

Keith ve Derrick iyi arkadaşlardır. Abel ve Garen ekiplerine yeni katılmışlardır. Toplantı odasına vardıklarında General Kell oradaydı.

General Kell;

-Abel ve Garen gelince sizi buraya toplama nedenimi açıklayacağım.

Bir kaç dakika sonra, önce Abel hemen ardından Garen içeri girdi.

General Kell;

-Evet arkadaşlar, sizi buraya toplama sebebim onarımı biten Force728'i, yörüngeye çıkaracak şanslı dörtlü sizsiniz.

Keith ve Derrick bu habere sevindiler uzun zamandır görev bekliyorlardı sonunda yörüngeye çıkacaklardı.

Derrick heyecanlı bir şekilde sordu;

-Ne zaman gideceğiz?

G. Kell;

-Perşembe günü. Şimdi gidin ve hazırlıklara başlayın.

Hangardan çıktılar ve hazırlıklara başladılar. Abel ve Keith uyduyu taşıyacak mekiğe bakmaya gittiler. Yanlarına gelen Derrick ve Garen gördükleri manzara karşısında çok şaşırdılar 17 tonluk uydu beklediklerinden çok daha küçüktü.

Hazırlıklar sırasında zamanın nasıl geçtiğini anlamadılar. Saat 17:09 idi çoktan çıkış saatleri gelmişti. Evlerine dağıldılar ertesi gün kalktıklarında hepsine aynı mesaj gelmişti. "Bugün evinizde dinlenin yarın büyük gün." mesaj General den gelmişti. O gün hepsi aileleri ile vakit geçirip vedalaştılar.


RüyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin