"Yörüngeye Yolculuk"
05:00
Hepsi mekiğe teker teker yerleştiler. Mekiğin son kontrolleri yapıldı.
G. Kell;
-Hazır mısınız?
-Evet.
"10,9,8...3,2,1"
Mekik çoktan gözden kaybolmuştu. Yörüngeye vardıklarında Keith haricinde hepsi midelerindeki her şeyi çıkarmıştı. Uyduyu yörüngeye bıraktılar. 2 saat sonra bilinmeyen bir sebepten uydu ve Dünya'nın arasındaki bağlantı kesildi uyduyu kontrol edemiyorlardı. Uzaklaşmış olan gemi geri döndüğünde uydu gözden kaybolmuştu, Evrenin akılların alamayacağı büyüklükteki boşlukta uydunun kaybolduğunu düşündüler. Son görevleri olarak Dünyanın etrafında bir tur attılar. Ancak tuhaf giden bir şeyler vardı saatlerdir, Dünya'dan herhangi bir ileti yoktu.
Keith;
-Artık dönebilir.
Atmosfere girdiklerinde yavaşladılar yavaş yavaş yer yüzüne iniyorlardı. İndikleri anda onları bir subay karşıladı.
Keith;
-General Kell ile görüşe bilir miyim?
Subay;
-Maalesef, General öldürüldü.
Derrick;
-Ne demek öldürüldü?
Subay;
-Sizin çıkardığınız uydu, atmosfere girdiğinde 2 ayrı parçaya bölünmüş. 1 parçası Amerika sınırının yakınında Kanada'nın Regina şehrine düştü. Diğeri ise Brazilya'nın Colombia eyaletine düştü. Buda III. Dünya Savaşının çıkmasına yetti. Sorumlu General olduğundan idam edildi sizi de Avrupa'daki yer altı sığında saklayacağız. Şimdi benimle birlikte gelin.
Koşarak helikoptere bindiler. Helikopterlerde kasklar ve çelik yelekler giydirerek hazırladılar. Silahlarını kuşandılar sığınağa 1 km kala paraşütle atladılar. Yere indiklerinde hızlı bir şekilde koşmaya başladılar sığınağa vardıklarında hemen içeri girdiler. Yer altına inmeden önce birbirlerine baktılar 1 kişi eksikti Abel yoktu dışarı baktıklarında yakınlarda kimse yoktu. Helikoptere telsizle bağlandıklarında pilot paraşütünün koptuğunu ve Abel'in yere çakıldığını söyledi. Kısa bir sessizlik oldu ve Subay sessizliği bozdu aşağı indiler kapaklar kapandı subay odalarını gösterdi kıyafetlerine kadar her ihtiyaçları hazırdı. Hepsi dinlenmek için odalarına çekildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüya
Science FictionNasa'da çalışan 4 arkadaşın Dünya yörüngesine çıkardıkları 17 tonluk uydunun, Dünya ile sinyalleri kesilir ve kaybolur. Yetkililer Dünya yörüngesine hızla bir cismin yaklaştıklarını ve bu cismin uydu olduğunu fark ederler. Tüm dünya alarm altına alı...