??
"De vorige keer ben ik natuurlijk geëindigd met de vraag voor een hint. En jullie dachten slim en leuk te zijn door een heel flauw antwoord te geven, maar daar trap ik echt niet in. Dus nog één keer: WAAR IS MATTHYAS MAARTEN HET LAM? Wie nu nog steeds zo'n antwoord geeft, zal verantwoordelijk zijn, want dan ik zal er persoonlijk voor zorgen dat er iets vreselijks gebeurt met de bankzitters MUAHAHAHA"
-
Lieke
Raoul is al een aantal dagen weg net als de andere jongens. Ik maak me echt zorgen. Wat zou er met hen gebeurt zijn? Ik hoor mijn telefoon. Carolijn belt me! Zou ze meer weten?
L: Hey Carolijn! Hoe is het?
C: Hey, goed. Matthy is terug! Hij heeft me zo veel mogelijk verteld. We moeten de rest helpen!
L: Nee echt? Ik kom er meteen aan!Ik hang op, pak snel alles dat ik nodig heb en ren zo hard als ik kan, naar de auto. Ik moet weten wat er met Raoul en de andere jongens is gebeurd!
-
Rob
Ik word wakker. Alweer in die verdomde witte kamer. Ik haat het hier. Nog steeds weet ik niet wat die ontvoerder van ons wil en waarom we hier zitten. Echt wat is zijn of haar probleem?
-
Milo
Ik ben boos. Ik ben heel boos! Ik ben boos op die gast die ik mijn beste vriend noemde. Hij heeft ons hier in deze hel achtergelaten, terwijl hij nu zelf waarschijnlijk lekker in zijn bed of op de bank ligt. Wat een sukkel...
-
Carolijn
Ik heb alle vriendinnen van de jongens gebeld en gezegd dat ze naar mijn huis moeten komen. Samen met Matthy en Anton moeten we namelijk een plan bedenken om de andere jongens te vinden en daar weg te krijgen, want als ik de verhalen van Matthy hoor, is het daar echt een hel. Matthy ligt nu te slapen, want hij was helemaal kapot en dat snap ik. Hij heeft namelijk best wel een lange tijd moeten rennen en lopen om op hun kantoor te komen. Als de meiden er zijn, maak ik hem wel wakker.
-
??
"Hallo allemaal. Jullie zien hier de bankzitters. Nou ja vier van de vijf bankzitters en zij doen vrijwillig mee aan een live. Deze live zal vanavond om 20:00 uur plaatsvinden. Ze willen namelijk eens voelen hoe het is om gehypnotiseerd te worden. Nu mogen jullie kiezen wat de jongens moeten doen. Misschien willen jullie wel dat ze rond gaan lopen als een hond of een kikker nadoen. Zet het in de reacties en dan zorg ik ervoor dat jullie het te zien krijgen. Zorg dat je erbij bent!"
"HAHAHAHHA, ik heb vast een filmpje geplaatst op youtube in de hoop dat veel mensen het zullen zien. Wel jammer dat jullie nu een stukje van mijn plan weten"
-
Een live? Waarom zou de ontvoerder van de bankzitters live willen gaan? Ik vind het maar vreemd. Laten we hopen dat dit goed af gaat lopen!
-
Koen
Alles doet pijn. Er is hier ook geen bed of bank ofzo. We kunnen dus nergens echt op liggen of zitten, behalve op de grond en dat doet echt pijn. Ook heb ik honger en dorst. We krijgen bijna geen eten en drinken en als we het wel krijgen, zijn het twee witte boterhammen, die niet vullen, en één flesje water voor vier personen. Dat kan toch niet!
-
Raoul
De sfeer in de kamer is slecht. Milo is zo te zien nog steeds boos op Matthy. Aan de ene kant snap ik dat wel, maar toch heb ik ergens het gevoel dat Matthy niet alleen voor zichzelf is ontsnapt, maar er een reden en een plan voor had. Ik hoop maar dat mijn gevoel klopt. Ik ben stiekem ook bang dat de fans gaan vermoeden dat er iets aan de hand is. We hadden wel een paar video's al opgenomen, maar die zullen binnenkort allemaal online staan en dan komen er ineens geen nieuwe video's meer online. Straks denken de fans dat we zijn gestopt.
-
Daar heeft Raoul gelijk in. Er is nog maar één video die morgen online komt. En dan? Misschien dat Matthy er iets aan kan doen.
-
Matthy
Het lukt me maar niet om in slaap te komen. Ik heb het gevoel dat ik even een korte video moet plaatsen om te zeggen dat er een tijdje geen video's online komen, omdat we allemaal op vakantie zijn ofzo.
Ik pak mijn telefoon en film maar een stukje.
"Er zullen na morgen een tijdje geen video's online komen op het bankzitters kanaal. Dit komt doordat we allemaal op vakantie zijn. Dat wilde ik even zeggen, dus ja doei"
Dit is echt de slechtste video ooit, maar goed, ik zet het toch maar online in de hoop dat de fans niets gaan vermoeden.
Ik weet niet wat ik van dit deel vind, maar ja, ik dacht dat het wel leuk zou zijn om de vriendinnen van de bankzitters er ook in de te doen, want ja, ik hou gewoon van die meiden ofzo!!!!!
Groetjes<33
JE LEEST
Hypnotized // ft bankzitters
FanfictionWoensdag: een normale dag op het bankzitters kantoor. Eerst een video opnemen en daarna gaan de jongens weer aan de slag met waar ze gisteren mee bezig waren, maar niets is wat het lijkt...