4

130 6 49
                                    

"Oeh dat brengt me op een veel beter idee MUAHAHAHA"

-

Wat zal deze onbekende ontvoerder van plan zijn met de jongens. Hopelijk is het niet te erg.

-

Rob

De jongens en ik zitten inmiddels al een aantal uur in deze vreselijk witte kamer. De kamer is zo wit dat ik er helemaal gek van word. (Ik ben er net door Meikevsx achtergekomen dat een volledig witte kamer een martelmethode is ofzo en ik wist dat niet eens😭) Die ontvoerder had wat mij betreft toch wel een beetje kleur mogen gebruiken.

"Ik zie, ik zie wat jij niet ziet en de kleur is wit", zegt Koen ineens uit het niet. Hij is de eerste die na een half uur weer iets zegt. "Hmm dat is een lastige. Ook vooral omdat ALLES HIER WIT IS", roept Milo. Hij heeft wel gelijk, want zelfs onze kleding is wit.

-

Anton

"Waar zijn de jongens?", vraagt Han. "Ik heb echt geen idee. Ze zeiden niks toen ze weggingen", leg ik hem uit. Han en ik besluiten om nog even af te wachten en gaan weer aan het werk.

-

Is dat nou wel zo slim van Anton en Han? Nou goed, ze komen er later wel achter.

-

Milo

Ik haat het hier. Ik haat het hier zo erg. Waarom zijn wij hier? Wie heeft ons dit aangedaan? En weet iemand toevallig wat er met ons is gebeurd? De sfeer is ook echt raar tussen ons. We zeggen bijna niets en iedereen zit een beetje voor zich uit te staren. Al is dat echt heel irritant in een volledig witte ruimte.

-

??

"Ik had jullie de vorige keer toch gezegd dat ik iets heel leuks van plan ben met die jochies en dat ik jullie het misschien uit ga leggen. Nou ik heb besloten om dat niet te doen. Jullie mogen er lekker zelf achterkomen hehe"

"Ik vind het trouwens nu al geweldig in te zien hoe gek die bankzittertjes worden van een witte ruimte. Het kan toch nooit zo erg zijn?"

-

Matthy

Hoe lang zitten we hier nu al? Voor mijn gevoel echt al eeuwen, ook al is het volgens mij nog steeds woensdag, toch? Ik weet het niet meer. Wat moet ik doen? Ik wil hier weg. Iemand help ons... Alsjeblieft... "HEEEEEEEEEEEEEEEEELP"

-

Raoul

"HEEEEEEEEEEEEEEEEELP". "MAT", ik een zo snel mogelijk naar hem toe. Het werd hem te veel en heeft hij een soort paniekaanval denk ik. "Gaat het maatje? Adem rustig met me mee"

Na een tijdje is hij weer rustig, al kun je de angst in zijn ogen heel goed zien. Ik heb echt medelijden met die jongen. Niet alleen met hem, maar ook met de rest.

-

Oh nee, daar is dat scherm met die zwart witte spiraal weer.

"Als ik in mijn vingers knip, vallen jullie in slaap en zodra ik er nog een keer in knip, worden jullie weer wakker"

Wat gaat er nu weer gebeuren?

*Knip*

En ja hoor, de jongens vallen weer in slaap.

*Knip*

-

Koen

Ik word ineens wakker. Was ik in slaap gevallen dan. Ik zie aan de nadere jongens ook dat ze net wakker zijn. Is het een andere dag?

"Jongens, daar ligt eten" Het valt Milo op dat er ineens eten en drinken op de grond ligt. "Oh, het zijn 2 sneetjes brood en één flesje water. Moeten we dit serieus met z'n vijven delen", zegt Milo een beetje verbaasd en teleurgesteld. "Ach, het is beter dan niets", zegt Raoul met een zucht. We verdelen het brood en nemen allemaal een beetje water.

-

Anton

Ik begin me nu eigenlijk wel zorgen te maken. De jongens zijn nooit zolang weg, tenzij ze het al hadden aangekondigd. Ik had de jongens vanmiddag al geappt. Ze hebben alleen nog steeds niet gereageerd. Wat moet ik nou doen?

-

??

"Ik heb die jochies dus wat te eten gegeven, maar niet te veel natuurlijk, want ze mogen niet aankomen hoor. Dat willen ze zelf vast ook niet. Weet je, ik help ze gewoon met afvallen door een dieet voor hun samen te stellen"

"Ik zat ook nog even te denken, want jullie willen waarschijnlijk nog steeds weten wat ik van plan. En ik wil het jullie echt wel laten weten, maar niet door het zomaar te vertellen. Dat vind ik namelijk veel en veel te makkelijk"

"Weet je wat, we gaan er een spel van maken. Als jullie de vragen goed beantwoorden, zal ik jullie per goed antwoord een hint geven. Nou is dat geen goed idee? Dat dacht ik al wel. Hier zijn de spelregels:

- Jullie mogen maar 1 antwoord geven per vraag
- Het goede antwoord moet minimaal 2 keer tussen alle antwoorden staan
- Als jullie hebben opgelet tijdens het lezen van dit verhaal, zouden jullie de antwoorden moeten kunnen weten

We beginnen makkelijk. Hier komt de vraag:

Hoe heb ik de bankzitters in mijn fantastische witte ruimte gekregen?

A: Ik heb de bankzitters vergiftigd en hierheen gebracht
B: Ik heb de bankzitters gehypnotiseerd en hierheen gebracht
C: Ik heb de bankzitters via een spel hierheen gelokt

Laat jullie antwoord weten en misschien krijgen jullie de volgende keer een hint MUAHAHAHA"

Hoiii

Ik dacht, ik maak een geweldig spel van dit boek HAHHAHAHAH. Laat maar weten wat je ervan vindt!!

Groetjes<33

Hypnotized // ft bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu