Pierre Gasly szemszöge
Reggel negyed nyolc körül jár az idő és szokás szerint Yukira kell várnom még 5 percet miután lelkére kötöttem hogy legyen lent időre.Nem elég hogy alig tudtam aludni,még a kajával is megvárattatom magam miatta.
-Haver,ideje már!
-Jolvan Pierre nem kell a nyafogásod most kora reggel,ahhoz túl fáradt vagyok.
-Na jó éjszakád volt netán?
-Nem igazán,fél hét körül egy csaj kopogott be hozzám aztán franciául kezdett el mondani valamit vagy is aztán kiderült hogy spanyolul.
-És mit akart?
-A 46-os szobát kereste.Miután elmondtam hogy kettővel arrébb van elköszönt és elviharzott.
-46-os szobát?Mit akart Liamnél a csaj?
-Nem tudom,hacsak nem..
-Nee a kissrác becsajozott volna?
-Ezek szerint,de majd még rá kérdezek.
-Beszarás,ilyen öreg lennék már?Olyan gyorsan felnőnek ezek a kölykök.
-De hülye.Menjünk együnk aztán alázzuk szét a pályát inkább.
Szép lassan kellemesen megreggeliztünk amiből persze kapkodás lett utána.Lényegében negyed óra késéssel megérkeztünk a verseny helyszínére ami ebben az esetben a Circuit de Catalunya.Imádom Barcelonát és a pályáját is kifejezetten bírom.
-Jaj jaj,most aztán bajban vagyunk!
-De még mekkora bajban!
-Fiúk!Jó látni itt végre titeket.
-Reggelt főnök.
-Szép jó reggelt Franz.
-Na jolvan elég volt ebből,ti még is mi a francokat képzeltek?Szerintem megbeszéltünk egy kibaszott időpontot amire jelenésetek van!Merre jártatok?
-Yuki hibája!
-Pierre miatt van az egész!
-Jézusom hány évesek vagytok ti?Csak mert jelenleg az 5 évesek szintjét ütitek.Nem szeretnék több ilyet,most pedig induljatok meg arra felé és ajánlom hogy lenyűgözzetek!
Szerintem Yuki nem késik többet és inkább 10 percel előbb ott leszünk mindenhol.Hála istennek a próbakörön nem volt semmi és a pályán is nagyon faszák voltunk.Yuki 15.helyről indult és a 10.helyen végzett míg én 10.helyről küzdöttem fel magam a 4.helyre.Azt kell mondjam ez a csapat legjobb helyezése idáig,és még Franz is meghagyta a fejünket.
-Jolvan fiúk,meg van bocsájtva nektek,de meg ne tudjam hogy mégegyszer elkéstek!
-Akkor ha nem tudja meg késhetünk?
-Szerintem igen amúgy.
-Lecsaplak titeket!
-Itt sem vagyunk!
A srácokkal közvetlen a pálya mellől fogjuk nézni az F2-esek futamát.Szeretjük megfigyelni a jövő kölykeit,mint Lando.Nemrég még én is és Charls is velük versenyeztünk.Anthoine pedig még mindig de ha így folytatja akár jövőre be is kerülhet hozzánk.
-Haver,remélem emlékszel még milyen jó volt legyőzni téged az utolsó rajtrácsról.
-Nem emlékszem ilyenre,talán nem fordítva volt?
-Nem,nem ez pontosan így volt,az utolsó körben négy másodperces hátránnyal értél be.
-Álmaidban Gasly,álmaidban.
YOU ARE READING
Az élet győzelme
RomanceSziasztok,ez egy Forma 1-es történet lesz aminek a főszereplői Pierre Gasly és Cassidy Hernandez. Kettőjük kialakuló szerelmét követhetitek majd számon részről részre.Ha ezzel a pár sorral felkeltettem a figyelmed akkor jó olvasást!