Cassidy Hernandez szemszöge
Délben ahogy Ketrin is mondta,elindultunk a pályára.Liam és Franz már várnak minket a paddock bejáratánál ahova meg is érkezünk másfél óra múlva.Az úton tök jól elbeszélgettem Ketrinnel,megtudtam hogy mindig is szeretett volna egy lányt és így jöttem a képbe én.Már nem szerettek volna teljesen apró kis gyereket így hogy Xavi is csak 8 éves lesz,meg hogy ők öregek már ehhez,pedig aztán szerintem nagyon is fiatalosak!Ma már jobban néztem ki mint tegnap este,persze ez a sok sminknek köszönhető.A fájdalmaim enyhültek a gyógyszerek miatt,de így is sajog a testem összes porcikája.
-Megjöttünk.
-Húha,vannak egy kevesen.
-Hát igen,hazai versenyeken mindig sokan vannak.Minden rendben?Olyan feszült lettél hirtelen.
-Csak nem vagyok a tömeghez szokva.
-Jolvan,akkor menjünk.Nézd innen látom a fiúkat már!
Rengetegen voltak,kicsit rám jött a pánik de ujjam tördelésével tereltem a figyelmem,vagy is megpróbáltam egy ideig.Köszöntöttek minket a fiúk,utána pedig a garázsba mentünk ahol a pilóták már felszerelkezve várták a rajtot.Láttam Yukit és Pierret is,az utóbbinál pedig egy kisbaba volt mellette egy gyönyörű nővel.Ez biztos Pierre felesége és a gyerekük.
-Hé Cassy!Gyere!
-Megyek már!
Liam után fordultam mikor is bele ütköztem valakibe,akinek a cuccai a földön csattantak.
-Jézusom ne haragudj,felszedem!Nagyon nagyon sajnálom!
-Hé,semmi baj nincs.Előfordul mással is,és csak pár papír és a telefonom esett le.
-Bassza meg betört a képernyő!Te jó isten én-én annyira sa-...
-Ne kérj mindenért bocsánatot,csak az üvegfólia tört.
-Ami nagyon drága!
-Drága?Mond csak,honnan jöttél?
-Spanyolországból.Tessék a papírok is itt vannak,sietnem kell mostmár tényleg,ne haragudj.Ki fogom fizetni a kárt amit okoztam,az f2esek futama után ha megfelel neked.
-Ugyan,semmilyen kárt nem okoztál.
-Akkor nem nézne ez így ki,hol talállak meg futam után?
-A Mercedes motorhomeba leszek.
-Rendben,szia!
-Szia!
Remek,megint megcsináltam.Cassidy te ha nem lennél ki kéne találni.
-Persze Xavierre te is,rohanj el!
-Pierre!
-Csáó kishaver!Miújság?
-Szeretném bemutatni neked.
-Kicsodát?
-Xavi nem rohanhatsz el csak így!Ohh,szia.
YOU ARE READING
Az élet győzelme
RomanceSziasztok,ez egy Forma 1-es történet lesz aminek a főszereplői Pierre Gasly és Cassidy Hernandez. Kettőjük kialakuló szerelmét követhetitek majd számon részről részre.Ha ezzel a pár sorral felkeltettem a figyelmed akkor jó olvasást!