Merhaba arkadaşlar wattpad de ilk defa kitap yazıyorum bu benim ilk tecrübem elimden geldiği kadar iyi olmaya çalışcam.tavsiyeler için yorum ya da mesaj yeterli olur şimdiden teşekkürler..
~○~◎~○~●~◎~●
Artık izmirin bu sıcak havasından bıkmıştım her ne kadar kumu,güneşi ve denizi sevsemde artık bunalmıştım.biraz farklı yerleri gezme zamanı gelmisti.bilgisayar'ın başına geçip hemen bilet işini hallettim. bavulumu hazırladırktan sonra giyinmek için dolabımın önüne giderken giyeceklerimi düşünüyordum.hemen kırmızı minik etegim ve siyah atletim aklıma geldi kıyafetlerimi üstüme geçirdikten sonra istanbula yolculuğum başlamıştı.
havaalanına gittiğimde uçuşun daha erkene alındığını öğrenmiştim ve şu an uçağın Kalkmasına sadece 10 dakika vardı apar topar elimde bavullarımla koşmaya başladım ve birden çok sert bi kaya çarpmış gibi hisedip yere yapıştım kafami kaldırdığımda beni takmadan giden cool görünmeye çalışan o muşmula suratlı adamı görmüştüm.yüzünü çok göremesem de kıyafetlerini anlayabilmiştim.altında dar siyah bi pantolunu üstünde de beyaz bir gömleği vardı.muşmula suratlı adamı incelemeyi bırakıp
"heyy insan bi özür diler gerçekten canım hiç yanmadı emin olabilirsin"
bu cümleyi zorlukla kurduktan sonra adam yavaşça yüzünü döndü sarışını ve yeşil gozluydu saçlarını rampa yapmıştı iyi bir yüze sahipti her neyse verdiği cevap netti
"tamam o zaman" dedi .
Net ve kısa bir cevaptı beni delirtmek için yeterliydi.
"hah"
diye tısladığım da uzaklaşmıştı.beni yine takmamıştı ve ordan uzaklaşmıştı.canım çok yanmıştı ve yavaşça ayağa kalkmaya çalıstigimda koskocam havaalanında adım yankılanmaya başlamıştı
"sayın dilara çakır uçağınız kısa bir süre sonra..."
daha fazla anonsu dinlemeden koşmaya başladım nefes alamıyordum adeta. tam uçağın kapıları kapanırken yetişmiştim ve ardından derin bi ohh..
Uçağa biner binmez hemen yanıma bi hostes gelmişti ," siz dilara çakır mısınız?"
Diye sorduğunda
"evet"
diye cevap vermiştim
"peki o zaman sizi hemen yerinize götüreyim"
diyen hostese gülen bir yüzle cevap vermistim.hostes benim önümden gidiyordu ve bana yerimi gösterdi ona kısaca teşekkür edikten sonra yerime doğru ilerlerken gördüğüm şeyle şok olmuştum.veverebileceğim tek tepki şuydu..
"yok artık".
~○~○~○~○~○~○~○~○~○~○~○~○~○~○~○~○~○
Yaşamak istiyorum adında çok tutkulu ve sürükleyici bir aşk hikayesi yazmaya başladım umarım begenirsiniz ilk bölüm çok iyi olmamış olabilir ama diğer bölümler heyecanı yüksek olucak bundan emin olabilirsiniz. Ayrıca da wattpad de ilk defa kitap yazıyorum bu benim ilk tecrübem elimden geldiği kadar iyi olmaya çalışcam.tavsiyeler için yorum ya da mesaj yeterli olur şimdiden teşekkürler..
Yİ-2 bölümde görüşmek üzere :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasamak İstiyorum
RomanceSizde fazla mavi var mı? fazla bir gökyüzü, fazla bir cumartesi, fazla bir gülüş, Sizde fazla hayat var mı? Yaşamak İstiyorum...