Demir kapı açıldı ve bizi karşılamak için iki tane takım elbiseli adam geldi.
"Hoşgeldiniz emir bey"
"Hosbulduk babam müsait mi?"
"Evet müsait o da sizi bekliyordu ""
"Tamam o zaman ."
Dedikten sonra bana dönerek."Hadi gidelim karıcım."
Ne! o karicim mi dedi.şoktan ağzım beş metre açık kalmıştı ama sonra kendimi toparlayarak"Tamam kocacım" dedim ayy bu sözler bizim ağzımıza hiç yakışmamıştı.Biraz ilerledikten sonra sonunda odaya ulaşmıştık emir tam kapıyı acicakken elini sıktım bunu gerçekten istemsiz yapmıştım bir anlık heyecanla olmustu.Emir bana dönerek
"Heyecanlanacak birşey yok sakin ol ve kendini bana bırak anlaştık mi?"
" ta.. Tamam"
"Yalnız kekelemekte yok"dediğinde sırıtmıştım.
"Tamam iyiyim ben hadi girelim."
Demiştim o an çok stresliydim kalp ritimlerimi takip edemiyordum bir an da nefesimin kesildiğini hissetsem de bunu kısa sürede atlatmıştım.
Ve kapılar açıldı içeri girdik.içeri girdiğimiz de şok olmuştum.Emir haklıydı zenginler bir odayı hastahane yapabiliyorlardı.odaya girdigim de kendimi bir an kaybetmiştim sonra emir in silkelenmesiyle kendime geldim.Emir yavaşça babasının yanına yürüyordu babası ona o da babasına sevgiyle bakıyordu.emir babasının elinin üstünü öptükten sonra
"Bak babam sana kimi getirdim."
Ünal Bey bana bakıyordu gözlerinin ici gülüyordu adeta ben bu güzel tebessüme karşı dişli gülerek cevap verdim.emir konuşmaya devam etti.
"Hani hep mutlu ol diyordun ya işte bak ben çok mutluyum bu benim eşim dilara."
Ünal Bey yardımlarla yerinden doğruluktan sonra yavaşça konuşmaya başladı.
"Oğlum,bu kız çok güzel tıpkı öyküye benziyor."
Emir tam bu anda öksürmeye başladı.öykü kimdi ki ?
"Babam,dilara izmirden istanbula geldi bizde bi havaalanında tanıştık sonra ben bu kıza aşık oldum ve elinden tuttuğum gibi nikah masasına bilirsin aceleciyimdir."
Derken ünal bey zorlansada gülmüştü.onun hasta olduğu gerçekten belliydi.hey bir dakika bir dakika bu çocuk ne diyordu öykü ismi hala aklımdaydı emir şu an resmen konuyu değiştirmişti.bunu ona o an sormak istesemde daha 1 saat önce yaşadığımız onca kötü zamanı tekrar yaşamak istemiyordum zamanı vardı.
Neyse önce şu nikah işine bi aciklik getirelim..emir in alaycı konuşması da yetmezmiş gibi elinden tuttuğum gibi nikah masasına götürdüm felan diyodu sanki ben kolay lokmayım tabi ben de dururmuyum hemen atladım.
"Aa emir biraz abartiyo ünal bey.her neyse siz nasılsınız tanışamadık ben dilara oğlunuzun eşiyim sizinle tanışmayı çok arzuluyodum demek ki bu güne nasipmiş."oğlunuzun eşiyim ne ya off çok saçmalamıştım nolcak benim sonum ya.
"Merhaba kızım. ben seni çok bekledim bu odada her gün her saat senin gelmeni istedim oglumun yüzünü güldürebilecek bir kızı istedim be bugün ben oglumun gözlerinin güldüğünü hissediyorum teşekkür ederim "
Dediğin de gözleri dolmuştu koskocaman adam önümde bana teşekkür ediyordu .Emir in gözlerinin içinin güldüğünü söylemişti bu rolmuydu yoksa gercekmiydi.bunu anlamak için yeşil gözlerine gozlerimi diktim.bu gercekti...
"Asıl ben size teşekkür ederim ünal bey böyle güzel bir evlat yetiştiğiniz için."
"Benim tek varlığım oğlum.kızım,lütfen onu hicbir zaman bırakma ve hep yanında ol."
Ünal Bey kafasını emire çevirerek."Aslanım sende bu güzel kızı asla yarı yolda bırakma her zaman yanında ol birbirinizi hep sevin.çünkü şu an sizin zamanıniz bu anlarınız o kadar değerli ki lütfen iyi değerlendirin çünkü bir daha bu güzel anlar geri gelmez."
Dediğinde çok haklıydı bende emir de kafamızla ünal beyin dediklerini doğruladık.Ünal bey devam etti
"Bana soz verin "
Emir ve ben aynı an da"Ne için?"dedik.Ünal bey kısa bi tebessüm attıktan sonra devam etti.
"Birbirinizi her zaman seveceğinize ve terk etmiyeceginize söz verin."
İşte bu konuşma benim nefesimi kesmek için yeterliydi.bir anda emir konuşmaya başladı kafami ona cevirdiğim de
"Onu her zaman koruyup kollayacagima,seveceğime ve asla birakmayacagima söz veriyorum."emir bana dönerek gözlerime sevgiyle baktı ve devam etti.
" ben bu kızda aşkı anladım, masumluğu tanıdım ve bu kadar güzelliği bir anda barındıran bu güzellikten ayrılmaya hiç niyetim yok"
Ünal Bey bu sözler karşılığında emire gülümseyerek sevgi dolu bir bakış atmıştı. şimdi sıra bana gelmişti gözler bendeydi.kısa bir oksurukten sonra konuşmaya başladım.
"Aşk,her engeli beraber asabilmektir,beraber üzülüp beraber gulmektir.aşk, sen benim diğer yarımsın demektir ve emir benim diğer yarım.bende sizin huzurunuzda onu her zaman mutlu edeceğime her zaman yanında olacağıma söz veriyorum."
Dediğim de emirin bana olan bakışlarını görebiliyordum.daha sonra emir kısa süreli şoku atlattiktan sonra bana dönerek.
"Sende benim diğer yarımsın."dedi.bunun karşılığında ünal bey ikimize gülerek ve sevgiyle bakmıştı. hata mi ettim bilmiyorum ama emirin ve ünal beyin bana inandığına emindim çünkü ben bile şu an emire söylediğim bu sözlere inandım.Ve emirin de benim için kullandığı her kelimeye inandım.hata yapmışsam bile şu an mutluyum ve bu hicbir gerçeği değiştirmiyor...
~●~○~◎~●~○~◎
Ve bu bölümünde sonuna geldik uzun bir bölüm olmadi bunun için özür dilerim ama bence güzel bir bölüm oldu emir ve dilara arasında küçükte olsa bir kıvılcım çıktı bakalım bu kıvılcım dev bi ateşe dönüşüp onları içine mi çekecek yoksa o ateş sönüp mutlu bir hayatları mi olacak...
Yİ-7 görüşmek üzere :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasamak İstiyorum
RomanceSizde fazla mavi var mı? fazla bir gökyüzü, fazla bir cumartesi, fazla bir gülüş, Sizde fazla hayat var mı? Yaşamak İstiyorum...