Yİ-2 bölümünden merhabalar :) bu bölüm çok heyecanlı oldu kesinlikle okumalısınız yorumları ve beğenileri bekliyorum önerilerinize ve tavsiyelerinize her zaman açığım Yİ-3 de görüşmek uzere..
~○~○~○
Karşım da gördüğüm olayla şok olmustum. Uçakta yanımda oturan kişi o muşmula suratlı adamdı.verdiğim
"yok artık" t epkisine"hey sen " diye cevap vermişti.
"Evet, ben çarpıp bir özür bile dilemedigin o kızın ta kendisiyim sen benim canımın nasıl yandığını biliyomusun ha ordan ne zorluklarla kalkıp buralara geldim ben "
tepkisi yine netti.
"Şu an burdasın ya neyi sorun ediyosun ?"
Hah bu çocuk gerçekten tam bir yüzsüz.."Evet burdayım ama canım çok yandı ve bu hiç bir gerçeği değiştirmiyo"
ahh nefes nefese kalmıştım çok konuşmak tam benim isimdi hele biri canımı acıtıysa asla asla susmam.
"Çok konuştun kızım ya geç şuraya işte "
şu na bak ya hem suçlu hem güçlü
"Bana bak sana sen kime kızım diyosun ha" bu sefer gerçekten çok sinirlenmiştim
"Tamam bak ben çok konuşan bi tip değilim hatta bi kız için kurduğum en uzun cümle bu olacak "
biraz soluklandiktan sonra devam etti."Saat gecenin 11i ve ben gerçekten çok yorgunum yerin buraysa geç otur ve lütfen sus."
muşmula surat lafını bitirdikten hemen sonra arkadan yaşlı bir teyzenin
"ne sorununuz varsa Çıkın dışarda çözün"
Uyarısına tepkim bak sen ya affedersin de teyze sana mı sorcazdı tabi bunu içimden gecirdim.ardından önümü döndüğüm de muşmula
"Bak herkesi rahatsız ediyosun"
Dediğinde onu takmadan yerime geçtim.o gıcık oğlanın yüzünü görmek istemedigim için hemen uyumak istedim.kulaklıklarimi takip kısa bir uykuya daldim...
Gözlerimi açtığımda istanbuldaydim.Uçakta fazla kişi kalmamıştı muşmula da yoktu. Bende hemen toparlanıp uçaktan inmiştim.saat gece 12 olmuştu.havaalanında çıktığımda istanbulun çok ıssız bir köşesinde taksi beklemeye başlamıştım.birden bire arkamdan gelen sarhoş bir kaç sesi isitmemle kalp ritimlerim hizlanmaya baslamisti.birden duyduğum sozlerle irkildim."Ali şurdaki mini etekli yavruya baksana tam bana göre"
bu sözleri duyduktan sonra giydiğim minik eteğe küfür ederek ordan hızlı adimlarla uzaklaşmaya başladım.ben hızlandıkça onlar da hızlanıyordu ve seslerini boynunda hissediyordum ve birden biri kolumu tuttu o an nefes alamadığımı hisettim zaman durmuştu sanki."Hey güzelim nereye eğleniyorduk"
İkisi de çevremi sarmışlardı kollarımı da tutmuşlardı hareket edemiyordum.çaresizce ağzımdan çıkan bi kaç söz de
"Lütfen bırakın beni lütfen bakın ben size hiçbirşey yapmadım isterseniz dünyanın parasını veririm lütfen bırakın beni"
1 dakika içinde ne kadar lütfen dedigimi tahmin edemiyordum."Parayı napalim biz kızım sen varken "
bu sozden sonra da bir hışımla beni yere serdiler çok çaresizdim.çığlıklarımı duyan hiç kimse yokmuydu? Gerçekten burda bu tecavuzculerin elinde son nefesimi mı verecektim? Birini bekliyordum beni bu çukurdan kurtaracak birini.
Tecavuzcelerin elleri vücudumun her yerinde geziyordu artık bağıramıyordum sesim çıkmıyordu birden bire uzaklardan bir ses geldi"lan napıyorsunuz orda"
diyen bu sesle kendime gelmiştim bekledigim o biri bu ses miydi? Bu meçhul adam üstümden ki o pis elleri fırlatıp atmıştı benim halim ise sokağın ortasında kıyafetleri parçalanmış bi halde çaresizce ortalığa bakmakti her yer çok bulanıktı.anlayamıyordum..
"Sen kimsin lan sarı "
"Ben kimiyim ben emir dumanli ve siz 2 saniye içinde burdan uzamazsınız sonunuz çok kötü olur."
Emir dumanlı mı demişti o daha ismi idrak edemeden o tecavüzcü alaycı bi şekilde konuşmaya başlamıştı.
"Ay çok korktum napacan lan sen"
Allahım dayanamıyordum üşüyordum,vücudum kırgındı hala hareketedemiyordum . Ve birden bir ses daha yükseldi sesleri artık algiliyamiyordum.
"Naparim biliyo musun "
dedikten sonra sert bi şekilde ikisine de vurmuştu bu güçlü yumruk karşısın da hemen kacmislardi.ardından sıcak bir eli kollarımda hissetmiştim adeta yaralarıma merhem oluyordu ama ister istemez bana dokunduktan sonra irkilmiştim bana
"Tamam korkma sakin ol ben burdayım o pislikler gitti güvendesin."
dediğinde kendimi gerçekten güvende hissediyordum .beni kurtaran adamın saçlarımı yüzümden Çektikten sonra tepkisi şuydu
"Hey sen o kızsın"
dediğinde anlamamıştım gözlerimi açtığımda çok bulanık bir resim vardı önümde anlayamamıştım ve daha fazla anlamamakla uğraşmak istemedim ve kendimi o emin kollarda derin bir uykuya bıraktım.
~○~○~○
Ve bu bölümde böylece bitmiştir nasıl oldu beğendiniz mı :) yorumları bekliyorum öptüm hepinizi :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasamak İstiyorum
RomantikSizde fazla mavi var mı? fazla bir gökyüzü, fazla bir cumartesi, fazla bir gülüş, Sizde fazla hayat var mı? Yaşamak İstiyorum...