Реакція 2 "На твоє довге волосся"

390 13 2
                                    

•Довжина твого волосся сягає ±1 метр

Хочу попередити, що характери персонажів не будуть співпадати з каноном!👺Або будуть співпадати, але іноді!

Ітак розпочнемо!

🌸 Ітадорі Юджі🌸

Так як ти постійно ходиш із заплетеною косою,і він передивився багато фільмів, серед яких був "Аватар", то він часто порівнює тебе з головним героєм цього фільму - Джейком Саллі.
Ти постійно чепляєшся косою за щось, та щось збиваєш зі столу єю.

🧃 Мегумі Фушигуро 🧃

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

🧃 Мегумі Фушигуро 🧃

Задає тобі постійно такі роду питання: "Я бачу , що тобі з таким волоссям не дуже зручно. Може,ти трохи підстрежешся?",
"Тобі комфортно так ходити?". Вважає, що в бою та й просто в повсякденному житті з таким довгим волоссям буде дуже складно. Але в одночас вважає твоєю "родзинкою".

 Але в одночас вважає твоєю "родзинкою"

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

🔨 Кугісакі Нобара 🔨

-Деякі кажуть, що у дівчат з довгим та натурального кольору волоссям, стабільна та здорова психіка, це так чи ні?
- Ні, деяким можливо просто лінь щось міняти,як мені,так як не хочуть потім страждати через свою необдуману дію. Я колись хотіла зробити каре як в тебе, але потім передумала. Єдине коли я стригла собі волосся, це коли, я робила чубчик.
-Ось воно як. Та всеодно щодо цього, я вважаю з будь-якою зачіскою та довжиною волосся ти будеш гарно й мило виглядати)
-Ооо, дякую, сонечко ❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Apr 20, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Jujutsu Kaisen Reactions Where stories live. Discover now