1. bölüm: Gizemli Kutu

528 122 33
                                    

Güneşli bir sabah telefonumun çalmasıyla uyandım.Arayan arkadaşım Leylaydı.Telefonu açtım ve Leyla ile konuştum.Bugün sinemaya gidecektik ve ben bunu tamamen unutmuştum hemen yataktan kalkıp üstümü giyip şalımı bağlayıp kahvaltı yapmaya gittim.Anneme günaydın diyip sofraya oturup kahvaltımı yaptım.Kahvaltım bitince anneme sofrayı toplamada yardım ettim ve makyajımı yapmaya odama gittim.Makyajımı yaptıktan sonra kapı çaldı Leyla'dır diye düşünerek kapıyı açtım ama kapıda kutudan başka biri yada bişey yoktu.Kutuyu alıp kapıyı kapattım.Sonra kapı tekrar çaldı bu sefer Leylaydı.Leyla ya kapıyı açtım ve içeri girdi.Leyla ya kutuyu gösterip olanları anlattim.Ve merakla kutuyu açtık. İçinden melek kanatlı içinde ismim(Açelya ) olan kolye

 İçinden melek kanatlı içinde ismim(Açelya ) olan kolye

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

, en sevdiğim çikolata olan karam ve not vardı. Notta

"Sana gizli hayranından küçük bir hediye "

Yazıyordu. Bu hayran kimdi acaba Leyla ile çok merak etmiştik.Hayranımı bulmak için ufak çaplı okuldakiler ile ilgili aramızda konuşma yaptık.Ama bulamadık.Leyla telefona bakarken geç kalacağımızı ve sonra tekrar düşüneceğimizi söyleyip kolumdan tutup kapıya kadar çekti. Zaten hazırdım ayakkkabılarımızı giyip dışarıya çıktık.Arabaya binip gideceğimiz Galaxy AVM ye gittik.Sinema biletlerimizi alıp patlamış mısırlarımızı aldık. Aylardır beklediğimiz bu filme sonunda gelmiştik bu beni çok mutlu etmişti. Filmin adı Göğe bakan Yıldızlar'dı.Sinema salonunu bulup içeri girdik.Koltuğumuza oturup filmi izledik.Aradan 2 saat sonra film bitti ve Leyla ile filmden ağlayarak çıktık.
Ben:
- Leyla kızın sonda ölmesi çok üzücüydü keşke buluşsalardı sevgilisiyle.

Leyla:
- Keşke yaa

Film hakkında konuşurken AVM yi dolaştık ve hoşumuza giden kıyafetleri alıp Stara Cafe de ben mocha Leyla da çikolata soslu frappe siparişi verdik. Kahvemiz gelince kahvemizi alıp masada sınıftan ve YKS sınavına hazırlık ile ilgili konuştuk sonra eve geçtik çok yorulmuştum hemen üstümü çıkarıp pijamalarımı giydim ve yatağa geçerken gözüm sabahki kutuya ilişti. Kutu hakkında birçok soru vardı aklımda. Acaba o kutunun sahibini tanıyor muydum yada platoniğim olabilir miydi? ama beni sevip sevmediğini bilmiyordum ki ertesi sabah uyandığımda soruları düşünürken uyuyakaldığımı düşündüm. Yataktan kalkıp üstümü değiştirdim ve annemin yanına kahvaltı hazırlamaya gittim. Bugün çok planlarım vardı. Listemi söylüyorum.

- Ders çalış
- Test çöz
- Kitap oku
- Ailenle vakit geçir.
- Arkadaşın Leyla ile vakit geçir.

Bunlar listenin bir kısmıydı ve ara tatilin bitmesine 5 gün kalmıştı. Zaman çok çabuk geçmişti. Koca 10 gün nasıl bitti anlamıyordum.Bunları düşünürken kahvaltıyı hazırlamış ve oturmuştum. Annem bana bakıyordu sanki bişey soracak gibiydi.

-Sen bu aralar biraz dalgınsın neyi düşünüyorsun kızım?

Ben:
-Tatil çok çabuk geçti diyebilirim bugün 10.gün. 5 gün sonra okul açılacak onu düşünüyordum annecim.

PLATONİK Mİ BU AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin