5. Bölüm: PİKNİK (NAKKAŞTEPE)

43 3 3
                                    

Haftasonu hepimiz hazırlanıp Nakkaştepe'ye yaptığımız ve ya aldığımız yiyeceklerle kısacası piknikte olacak her malzemeyle gelip tam yemyeşil Alanda,15 temmuz şehitler köprüsü ve masmavi deniz'in karşısına geçip sofra bezini sererek Leyla ile piknik alanını hazırladık o kadar güzel oldu ki insan o piknik
Yerindeki yiyeceklere dokunmaya kıyamaz o derece neyse gitarın kılıfını gördüm ve hemen kılıfını açıp bana Gül'e benzettiği ama bir o kadarda ateş kırmızısı bir de kömür siyahı rengi ile o kadar güzel ve Cook görünen gitarı elime alıp
İncelemeye başladım. Alaz'da bunu fark edip geldi yanıma oturup bana:

-gitar çalmayı öğretimi? Sana,diye sordu bende:

-olurr,eğer zahmet olmazsa
Alaz: -ne zahmeti canım pardon ne zahmeti seve seve
Öğretirim ama senden bir şey istiyorum

Ben: -Ne istiyorsun acaba😂

Alaz:

- sadece söyleyeceğim altı şarkıdan birini söylemeni istiyorum .

İnanamıyorum ben doğrumu duymuştum dimi yani benim onunla şarkı söylememi istemişti ve hayallerim gerçek oluyordu. Şuan ne diyeceğimi bilemiyorum şok olmuş bir şekilde ona bakıyordum.

Alaz:

- Noldu cevap vermedin?

Ben:

- Hıı, ha pardon Şok oldum böyle bir şey beklemiyordum. Tabiiki de senle düet yaparım hatta istersen o 6 şarkının birisine düet birtanesini de sen çal, ben söyleyim.

Alaz:

- valla ne diyim çok sevinirim o zaman öyle yapalim.

Ben:

- Tamam o zaman hangi şarkıları seçtin ?

Alaz:

-
1) Birden geldin aklıma
2) Yaramizda kalsın
3) Kumralım
4) Deniz e bıraksam kendimi
5) Bir tek ben anlarım

Bence düet ile kapatalım.

Ben:

- Bence de düet ile kapatalim ve Bağdat i da ben tek söyleyim.

Alaz:

- Tamam o zaman Akın ile Leyla da ilk şarkıyı verelim tabii isterlerse.

Ben:

- tamam onlara anlatalım ve kabul ederlerse ilk şarkı onların.

Beraber Akın ile Leyla nin yanına gittik her zaman ki gibi mutlu ama aklıni karıştıran bir şey olduğu da çok belli ama ben anlıyorum sadece ve bu bir günlük bir şey değil gibi tek kaldığımız zaman öğrenirim sorun yok.

Leyla nin yanina gidip Leyla ile bu konuyu konuşurken Alaz da, Akın ı
ikna etmeye çalışıyordu.

Ben:

-Leyla hadi ortak şarkı söyleyelim. Sen akın ile ben ise Alaz ile söyleyim ve bazı yerleri tek şöyleceğim.

Leyla'nın morali hayla bozuk olsa da, beni sahte gülümsemesi ile onayladı. Ve hava soğuk olup piknik planı yapmışken onun moralinin bozuk olması beni de çok üzüyordu. Bu yüzden ona sordum.

Ben:

- Leyla, hava güzel, piknikteyiz ama senin yüzünden kara bulutlar uçuşuyor neyin var canım?

Leyla:

- bir şeyim yok canım sadece biraz yorgunum o kadar hadi gel şarkıları söylemeye gidelim ama önce ben akın'la bir şey konuşacağım.

Ben:

- tamam canım O zaman siz konuşun, biz , sizi bekleriz.

Oradan ayrılıp Alaz ın yanına gittim ama aklım hala akım ve leyla'daydı. Acaba kavga falan mı etmişlerdi? Aslında ki düşünceleri bir anlık silip alaz'ın yanına oturdum. Allah ile yarım saat konuşup gülüştükten sonra Leyla ile Akın çok mutlu şekilde geldiler ve oturup düete başladık. Daha doğrusu ama gitarını çalıyordu, Leyla ile Akın ise söylüyordu.İlk şarkı yani birden geldin aklıma şarkısı onlarındı.

PLATONİK Mİ BU AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin