(LEYLA' DAN)
Açelya ile gitmeyip köprüye doğru ilerledik. Geçenlerde Akın ile Alaz in kutu hakkında yani Açelya ya gönderilen kutu hakkında konuştuklarını duymuştum ve Akın' ın Açelya ya gönderdiğini sanıp birkaç gündür ona soğuk yapıyordum en sonunda dayanamayıp bugün ona patlamıştım ve Akın da:
- Herşeyi Alaz dan duysan iyi olurrr.
Demişti kısacası kutuyu Açelya ya , Akın ın göndermediğini anlamıştım ve çokk mutlu olup Akın a sarılmıştım. Bide ondan özür dileyip piknik alanına gitmiştik. Şimdi ise Açelya yokken şu konuyu Alaz dan dinlemeyi cokkk istiyordum ve dayanamayıp Alaz a sordum çünkü vakit bu vakitti başka zaman sorma şansım olmayabilirdi.
- Alaz, şu gizemli kutuyu Açelya ya sen mi gönderdin?
Alaz:
- Ne kutusu?
Akın :
- lann bilmemezlikten gelme benim ilişkim bitecekk yoksaa, dökül işte Leyla herşeyi bizden duyup yanlış anlamış kutuyu Açelya ya ben gönderdim sanıyooo.
Alaz , şok olmuştu ve bana herşeyi anlatmaya çalıştı, çalıştı diyorum çünkü üstündeki şoku atlatmak biraz zordu.
- Neyse eninde sonunda öğrenecektin ama senden tek ricam ne biliyor musun? Bu söylediklerimiz üçümüzün arasında kalacak Açelya ya ben açılana kadar kimse bişey demeyecek tamam mı yani anlaştık mı?
Akın ile ben kafamı onaylar şekilde yukarı aşağı sallamistim ve Alaz da anlatmaya başladı:
- Açelya dan uzun zamandır hoşlanıyorum hatta hoşlanmayı da geçti ona aşığımmm o güzel cam gibi gözlerine, o tatlı gülümsemesine,etrafa neşe saçmasına kısacası herşeyi ne aşığımm onun hatta bu yaptığımız duette ki pamuk gibi sesine , bana o bakışlarına kısacası herşeyine ve her hâline aşığımm onun. Ona açılmaktan korktuğum ve çekindiğim için ona hediye aldım yaani o kutuyu yolladım kendim vermeyi isterdim ama işte tepkisi ne olurdu beni kovar miydi yada hediyeyi başıma mi çalardı yada beni reddeder miydi? bunlar beni çokk korkuttu o yüzden ne yapacağımı bilemedim ve Evinin kapısının önüne koyup zile basıp gittim ve gizli hayran kalmak istedim . Ama benden hoşlandığını yaani ufacıkk bir ümit olduğunu bilsemm hemen gider açılırımm onaaa.
Alaz , sözünü bitirmişti ama ben de şok olmuştum iki tarafta birbirini seviyordu yani karşılıklı platonikti ama ikisi de bilmiyordu birbirini sevdiklerini. Çok üzücüydü ve akın'la benim bu işe el atmamız lazımdı.
Leyla :
- anladım sen çok güzel bir şey yapmışsın ama keşke ben de bilseydim ve bence açelya'da sana Ayşe boş değil o yüzden plan yapalım
Alaz:
- ciddi misin sence beni seviyor mu?
- nasıl tahmin yürüttün?
- ne planı ?
.
.
.Alaz böyle birkaç soruyu art arda sormuştu ben de onu sakinleştirip sorularına teker teker cevap vermeye çalıştım çalıştım diyorum çünkü bazı sorular aklımda kalmamıştı açelya'nın sırrında ortaya dökmek istememiştim O yüzden kaçamak cevaplar verdim en sonunda ise:
- sen merak etme ben, Akın'la bu işi halledeceğim inşallah.
Akın:
- aynen biz halledeceğiz olmadı sizi yalnız bırakırız kısacası bir şekilde halledeceğiz siz sevgili olacaksınız yani ben güveniyorum bu işe.
Ne konuştuktan sonra Açelya hala gelmemişti endişelenip yanına gitmiştik. Alaz ile Akın dışarıda beklerken ben de tuvaletin içine girmiştim bütün kabinlere baktım ama yoktu sonrada nakkaştepe'yi dolaşmaya çıkmıştır bizi göremeyince dedim ver Nakkaştepe yi de dolaştık ama hiçbir yerde yoktu. En sonunda açelya'yı aradım 4 arenada açmıştı telefonunu ve ben de sinirli bir şekilde konuştum:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PLATONİK Mİ BU AŞK
Romanceaşık olan kız kendini platonik sanar ama oğlan da kızı seviyordur ve söylemiyordur.