Aşk mıdır her şeyi affettiren ?
Yoksa affettiren aşkla yanan tutuşan yürekler midir ?
Cevapsız milyonlarca sorular. Ve cevabı olupta verilemeyen o sorular...
Seyran yatak odasında yatağında oturmuş derin derin düşünüyordu.
İnadı ve aşkı bir düello içerisindeydi adeta. Bir yanı affet Ferit'i itiraf et yüreğinden geçenleri diyordu. Ama bir yanı ise o yaban inciri yalı çapkını Ferit! Aptal olma değişme, affetme onu diyordu!
Sonuçta gözleriylede görmüştü ihanetini..
Gözleriyle görmüştü değişmediğini.
Yavaş yavaş yüreği Ferit'e yanmay başlarken Ferit'in hâlâ Pelin'den vazgeçmediğini gözleriyle görmüştü.
Nasıl affetsin şimdi onu yüreği?
Nasıl affetsin?
Affedilmesi zor bir ihanettir bu. Ve hiçbir kadın evlendiği günün gecesinde sevgilisiyle tanıştırılan adama kolay güvenip kolay aşık olmazdı. Ama Seyran yaşadığı onca şeye rağmen çoktan yüreğini kaptırmıştı ya Ferit Korhan'a. İşte o son gördüğü manzaradan sonra aşkın bir aptallık olduğunu anlamıştı.
Zaten daha fazlasına göz yumacak hâlide kalmamıştı.
Şimdi gözyaşları içinde anıları film şeridi gibi gözlerinin önünde geçerek eşyalarını topluyordu.
Yalıyı terketmeye kararlıydı.
Kıyafetleri, takıları, ayakkabıları ne var ne yok hemen kalkıp bavuluna yerleştirmeye başladı.
Ardından bavulun fermuarını çekip gitmeye hazırlandı.
Tam bavulunu eline alıp gideceği an Ferit çat kapı gelmişti.
Seyran'a her şeyi açıklamak sorunda hissediyordu. O da hüzünlü o da kederliydi onun kadar. Seyran Ferit'i görür görmez başını dik tutup başka tarafa çevirdi. Ferit ise pişman bir suratla kapıyı kapatıp kilitledi. Seyran'ın öylece gitmesine göz yummayacaktı.Ferit: Seyran... Konuşmadan öylece gidemezsin. Her şey gördüğün gibi değildi. İnan. Şimdi açıklayacağım sana her şeyi.
Seyran: Neyi açıklayacaksın Ferit? Her şeye rağmen Pelin'den vazgeçemediğini mi ?! Ya da ben çocuk yapma konusunda seni reddettim diye Pelin'le dün gece beraber olup çocuk yaptığınızı mı açıklayacaksın?!
Ferit: Seyran. Yok öyle bir şey. Sana yemin ederim öyle bir şey olmadı! Dün hiçbir şey yaşamadık biz! Dinle lütfen!
Seyran: Tabi canım öyledir! O yüzden aynı yatakta çıplak yatıyordunuz değil mi?! Açıklanacak, konuşulacak hiçbir şey yok Ferit! Her şey ortada! Senin rezilliğin ortada! Benim sana olan güvenimi bir kez daha yıktın ya! Artık bu son! Bu sefer affedilmesi zor bir günah bu ! Aptal olmayacağım artık!
Ferit: Seyran affet beni! Gözünü seveyim! Bana bağır çağır küfret! Vur bana! Ama öylece gitme! Sana hayallerinide gerçekleştiririm! Ama ne olur gitme! Gerçekten Pelin'e dün gece düşündüğün gibi bir şey yaşamadık!
Seyran: Yine yalan dolan sözler sarfederken beni kandırmaya çalışıyorsun! Kanmam bunlara! Üstelik bu fotoğraf her şeyi açıklıyor zaten! Hâlâ utanmadan inkar ediyorsun ya... Yazık!
Ferit: Seyran. O fotoğraf shop! Shop! Yemin ederim doğru değil! Üstelik dün sadece sarhoş olduk! Ama ben o kadar haddimi aşmam, aşmadımda! Evet kabul ediyorum İstanbul'da az çapkınlık etmediğim kız kalmadı! Doğruya doğru! Ama ailemin Şeref'ini kirletecek kadarda bu kadar ileri gitmem ben! İnan!
Seyran: Hadi inandım diyeyim!!! Nasıl affedebileceğim ben bunu?!! Nasıl unutabileceğim ben bunu?!!! Nasıl değiştiğine inanacağım ben?! Ve sana tekrar nasıl güveneceğim Ferit?! Bazı şeyler görülse yalan olsa bile yıkılan duvarlar tekrar nasıl düzelecek Ferit?!
Ferit Seyran'ın kolunu tuttu yavaşça. Gözleri dolmuştu. Ansızın sarıldı ona. Gerçektende dediği gibi dün gece hiçbir şey olmamıştı. Ama Seyran'da haklıydı. Dün hangi kadın o manzarayı görse gerçek olduğuna inanırdı. Ferit sarıldı, sarıldı...
Seyran dayanamadı. Ansızın ağlamaya başladı. Gerçekten artık kafası karışıktı. Ne yapacağını bilmiyordu. Gözyaşlarıyla Ferit'i önce göğsüne vura vura kendinden uzaklaştırmaya çalıştı.
Öfkesinin verdiği kırgınlıkla devam etti .Seyran: Senden nefret ediyorum! Nefret! Nefret ediyoruuuum!!! Ferit!!!
Ferit: Bende kendimden nefret ediyorum Seyran!!! Ama!! Seni çok seviyorum! Ne olur gitme! Bir şans daha ver bize!
Seyran: Artık beni şaşırt Ferit!! Şaşırt!! Artık unut Pelin'i! Artık düş şu kızın yakasından! Artık sana olan güvenimi yıkma!!! Değiş artık değiş!!! Aşkımı nefrete çevirme artık!
Seyran öfkeyle dolu üstü kapalı bir aşk itirafında bulunmuştu Ferit'e. Ferit ise donakaldı. Bu ona en güzel hakaretli iltifattı belkide..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalı Çapkını - SeyFer - One Shots
De TodoSeyran Ferit tek bölümlük birbirimden bağımsız hikayeler