🍀1🍀

138 23 10
                                    

Selam aşklarım
Nasılsınız??

Başlayalım bakalım buraya daa

Hepinize iyi okumalarr💕

🌺 🌺 🌺

Jungkook kafede oturmuş elini yanağına yaslamış bir şekilde çapraz masada oturan genci izliyordu. Bakışlarını saklama gereği duymuyordu artık. Nasılsa bir türlü farketmiyordu kahve saçlı onu.

Ensesine yediği şaplakla kafası öne düşerken ağzından şaşkın bir nida çıktı. "Ne bakıyorsun hayvan gibi? Farkederse niyetin başka bir şey sanacak."

Yoongi sanki o vurmamış gibi karşısına rahat bir tavırla oturup konuştuğunda iç çekti uzun boylu olan. "Merak etme farketmez. Hiçbir zaman farketmedi..."

Üzgün bir şekilde başını eğip söylendiğinde Yoongi de yanaklarını şişirdi. Arkadaşının bu haline o da üzülüyordu. Ama elinden ne gelirdi onu da bilmiyordu. "Gidip konuşmayı denesen olmaz mı?"

"Nasıl konuşayım? Daha önce aynı ortamda defalarca bulunmamızı sağladın. Tek bir cümle kuramadım. O da bir adım atmadı hiç."

"O hoşlanmıyor ki, sen hoşlanıyorsun."

"Hoşlanmıyorum... Seviyorum ben"

Yoongi oflayıp geriye Jungkook'un baktığı masaya başını çevirdi. Masada oturan kırmızı saçlı gencin kare gülümsemesini görünce göz devirdi. Hiç sevmiyordu bu gülüşü. Daha doğrusu gülüşün sahibini... Bakışlarını tekrardan arkadaşına çevirdi.

"Onun adım atmasını bekleme Jungkook. Sen bir adım at. Konuşarak yapamıyorsan başka bir çare bul. Ne bileyim git arkadaşlarına falan sor ne sever diye."

Jungkook başını elleri arasına alıp sonunda bakışlarını çapraz masadan çekmişti. "Sormama gerek yok ki. Jimin'in sevdiği şeyleri ben zaten biliyorum. Ama bu benim ona açılmam için yeterli değil ki."

"Onun sevdiği veya istediği şeyleri ona hediye edebilirsin, yanına not eklersin böylece o da en azından ona bunları kimin gönderdiğini merak eder. Ya da direkt ismini de açıkça belirtirsin, en azından neden gönderdiğini sormak için bile olsa yanına gelir ve o şekilde iletişim kurmaya başlarsınız. "

"Ne gibi bir şey alabilirim? Jimin kedileri sever ama alerjisi var, kremalı tatlıları sever ama dans ettiği için formuna dikkat ediyor sadece belirli zamanlarda yiyor, düzeni bozulunca kendine daha çok yükleniyor bunun olmasını da istemem. Ajanda, günlük tarzı defterleri seviyor ama bunu almam da saçma olur çünkü zaten onda fazlaca var ve arkadaşları da sürekli hediye ediyor. Takı takmayı da çok seviyor ama o konuda zevkini hala tam anlamıyla çözemedim. Beğenmediği ya da vücuduna alerji yapabilecek bir şey almak istemem. Çiçekleri seviyor... Ama sürekli çiçek göndererek nasıl duygularımı açıklayabilirim ki? Ayrıca çok klişe olmaz mı?"

Yoongi gözlerini kırpıştırıp arkadaşının dediklerini sindirmeye çalıştı. Pekala... Bu kadarını beklemiyordu. Arkadaşı resmen çocuğun yaşam çizelgesini ortaya dökmüştü. "Biraz kendime gelmeme izin ver.. Sonra ağzına sıçacağım."

"Niye ya? Ne yaptım ki?"

"Aptal! Madem bu kadar çok şey biliyorsun niye hala burada oturup salak salak suratıma bakıyorsun?" Yoongi'nin ani çıkışıyla kafedeki bazı bakışlar onlara dönmüştü. Jungkook göz ucuyla çapraz masaya baktığında Jimin'in de onlara baktığını gördü. Anında bakışlarını kaçırıp önüne döndü.

Yoongi de kendi üstünde hissettiği bakışlarla aynı masaya baktığında kırmızı saçlı gencin bakışlarıyla kesişti. İkili bir süre birbirine bakıp aynı anda göz devirerek bakışlarını başka yöne çevirmişti.

"Ne yapabilirim hyung? Dedim ya bunları yapmam bir işime yaramaz ki benim."

"Niye yaramasın? Tamam belki tüm saydıkların olmaz ama, çiçekler olabilir. Bildiğim kadarıyla her çiçeğin ya da bir gül buketinde kaç çiçek olduğunun farklı anlamları varmış. Jimin çiçekleri seviyorsa eğer bunu kullanabilirsin mesela. Aşkını anlatabileceğin, sevgini yansıtabilecek çiçeklerden bir buket alıp verirsin. Eğer yüz yüze vermeye utanıyorsan evine falan gönder. Ama not ekle, sonuçta kimse kendine bir çiçek geldiğinde acaba ne anlama geliyor diye bakmaz. Onun, o çiçeğin temsil ettiği duyguyu anlamasını sağla gönderdiğin notla. "

Jungkook, Yoongi'nin dediklerini düşününce haklı olduğunu farketti. Yapabileceği daha mükemmel bir fikir yoktu. Hem umuyordu ki Jimin de severdi.

🌺 🌺 🌺
Yepisyeni bir kitaaap
Aşırı sevdiğim bir konu cidden. Yine soft bir konu ve yine ben skwğdls

Çok uzun bir kitap olacağını düşünmüyorum, tadında olacak.

Umarım bölümü beğenmişsinizdir:)

Seviliyorsunuz💋

FLOWERS🌼JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin