Teoretický delfíní skok!

143 11 4
                                    

'Hmm... o čem je tohle-' zkoumala jsem časopis, když moje myšlenky přerušilo kýchnutí.
Haru se po dubnovém plavání trošku nachladil...
"To bylo nahlas." zasmál se Nagisa.
"Haru, jsi ok?" vzhlédla jsem rozesmátá od časopisu.
"Moje babička vždycky říkala, že kýcháš vždy, když o tobě někdo mluví..." pronesl znuděně Haru.
"Na." podala jsem mu kapesníky.
"Musí to být Rin-chan!" usmál se Nagisa.
Haru na něj zvědavě pohlédl.
"Ne, jsem si zcela jistá, že je jenom nemocný. Je to proto, že plaval v bazénu v dubnu." upozornila jsem kluky.
"Nejsem mimino, abych byl nemocný z bazé-" začal Haru, ale jeho větu přerušilo další kýchnutí.
"Je moc brzo na plavání ve venkovních bazénech. Budeme to muset nějak vymyslet, dokud nebude tepleji." povzdechla jsem si.
"Slyšel jsem od Gou-chan, že Rin se připojil do plaveckého klubu Samezuka." vzpomněl si najednou Nagisa.
"Co?" vyhrkla jsem bez přemýšlení.
"Co se děje, Mako-chan?" vyzvídal Nagisa.
"Ne, to nic... Ale to znamená, že na něj narazíme na příštím turnaji." zamluvila jsem to.
Rin mě úplně ignoruje!
"Jo! Mohli bychom se přihlásit na turnaj. Pak bychom mohli zase na štafetu." zasnil se Nagisa.
"Plavu jenom volný styl." začal Haru svojí oblíbenou větou.
"To znamená, že nemůžeš plavat ve štafetě?" zalekl se Nagisa.
"Haru-chan!" vztekl se když konečně přišel na to, že ho Haru ignoruje.
"Mimo to, štafetu nemůžeme plavat ve třech." ozval se nakonec Haru.
"To máš pravdu. Což znamená... Že musíme najít ještě jednoho člena!?" zhrozil se Nagisa a zděšeně se chytl za hlavu.

. . .

"Wow! Můžeme tu plavat mimo sezónu? Úžasné!" křičel Nagisa.
"Že? Myslím, že školy jako my, bez vnitřního bazénu, takovou možnost využijí." usmála se na nás Gou.
"Super! Můžeme jít, Gou-chan! Naše super manažerko!"
"Měl jsi mi říkat Kou!"
"Oh, Haru..." všimla si Gou stínu za námi.
Haru si vzal od Gou plakát a nabídkou.
"Jak to zaplatíme?"
"Naším klubovým rozpočtem, ne?" usmála se Gou.
"Jasně!" došlo Nagisovi.
"Ta tělocvična je pěkně drahá. Jestli to náš klubový rozpočet vážně pokryje..." kývla jsem nadšeně.
"To znamená, že můžeme plavat celoročně!" vyskočil radostně Nagisa.

. . .

"To se nestane." zavrhla to hned Ama.
"Co? Proč?" vrhl se na ni Nagisa zmučeně.
"Škola nedá tolik peněz na zbrusu nový klub s nulovými úspěchy. Je to auforismus z Bible. Ten, kdo nepracuje, se ani nenají." odbyla ho učitelka.
"Nemyslím, že jste to použila vhodně." povzdechla jsem si.
"Nemůžete jíst bazén!" přidal se Nagisa.
"Takže ty peníze dostaneme, pokud ukážeme úspěchy?" ujala se slova Gou.
"Asi ano. To je nejlepší cesta, jak pro váš klub zajistit peníze." kývla Ama.
"Úspěchy..." zamyslel se Haru.
"Takže co když se umístíme na letním turnaji?" navrhla jsem.
"Vaše žádost by mohla být schválena na druhém přepočítávání školního rozpočtu. Ale budete potřebovat nejméně čtyři plavce, abyste měli větší šanci.
"Ještě jednoho a budu si moct plavat jak chci!" zašeptal Haru a řítil se pryč.
"Haru?" následovala ho moje otázka.
"Haru zněl motivovaně." zasmál se Nagisa.
Haru vyběhl n chodbu a mířil si to k prvním studentům, které uviděl.
Vyběhla jsem za ním. Byla jsem až moc zvědavá, co hodlá dělat.
"Dám vám tohle." řekl chladně Haru a zamával jim maskotem před očma.
"A teď se koukejte připojit do plaveckého klubu."
"Ne, díky." zněla rychlá a vystrašená odpověď.
"To je beznadějné..." povzdechla jsem si.
"Tohle je to nejlepší, co Haru dokáže." svěsila jsem ramena.
"Neber si to tak Haru-chan!" zavolal za Nanasem Nagisa.

Po zbytek dne jsme zkoušeli někoho nahnat do našeho klubu, ale bylo to beznadějné... Všichni se nám vyhýbali obloukem a hlavně ti, co měli co dočinění se střeštěným Nagisou a neodbytným Nanasem.

. . .

"Tudy! Našel jsem perfektní osobu!" zvolal radostně Nagisa a táhl nás směrem k Atletickému týmu.
"Atletický tým?" mrkla zmateně Gou.
"Tamhle je! Je to jeho osud!" zvolal Nagisa a prstem ukázal na Ryugazakiho.
"Byl na základní škole v plaveckém týmu?" zajímal se Haru.
"Je držitelem rekordu?" zkoumala ho Gou.
"Je to kvůli jeho jménu!" zvolal Nagisa.
"Jménu?"
"Jo. Je to Ryugazaki Rei! Je stejný jako my! Chlapec s dívčím jménem!" vysvětlil rychle Nagisa.
"To je ten důvod?" zděsila se Gou.
"Ale musím souhlasit. Koukněte na ty jeho deltové svaly..!" zasnila se hned potom Gou.
"To je tvůj důvod?" zasmála jsem se.
"Vážně myslíte, že tyhle důvody jsou dostačující?" zeptala jsem se po chvilce. Jestli mu tyhle důvody hodlají vpálit do obličeje...
"Můj důvod je velmi dobrý!" bránila se Gou.
"To je pravda, Mako-chan. Ty na to nemáš žaludek." podpořil Gou Nagisa.
"Další, Ryugazaki!" ozval se trenér atletického týmu.
"Hej. Vypadá to, že bude skákat." upozornil nás Haru.
Můj pohled směřoval nejdříve k dlouhé tyči, kterou Rei držel a potom k doskočišti. Vážně jsem ráda za plavecký klub...

Free! | Free! ffKde žijí příběhy. Začni objevovat