Tadımı da merak ediyor musun?

84 13 2
                                    

bolumde verilen butun kıyafetleri bolum sonunda gorselleriyle gostericem ballarim hayal edip kafanizi allak bullak etmeyin iciniz rahat olsun ve bolum sonunda evi de mala anlatir gibi anlatmaya calisicam cunku boyle tasvir edemedim gorsellerle desteklemem gerekir anlatim ve duzen bozuklugu oluyor 😭 neysee iyi okumalar optummmmm kocamaaannn 💋💋

Bu arada cluba girdikleri yerde swedish house mafia greyhound actim oyle yazdim hyunjinle chanin yakinlasmasi da taemin sexuality dinleyin kesinlikle
__________________________________________

  ...

Yazar'ın ağzından..

Chan ve kız kardeşleri Aile evlerine sonunda gelmişti.

Chan sadece kardeşlerine aldığı hediyelerin bulunduğu küçük Marc Jacobs valizi aldı ve aile evlerinden içeri girdiler.

Aile evleri çok sert bir evdi. Bütün kardeşler asalete fazlasıyla düşkündü
ve aile evleri de asil renkler ile süslü
kocaman bir evdi.

Bu dağdaki araziyi zamanında chan'a çok büyük bir AVM yapacak olan güçlü bir iş adamı vermek zorunda kalmıştı.

Chan bu tür işleri pek sevmezdi, bu yüzden en değerlisi ailesine çok güzel ve güvenli bir ev yaptırdı.

Ev değil resmen bir şatoydu aslında. Koskocaman bir bahçe değil bir çiftliği vardı, Ev o kadar genişti ki evin içinde ilerlerken yorulmanız fazlaca mümkündü,

20 oda vardı tek katlı evde, yer altına doğru araba garajları vardı,

evin içerisinde 2 büyük bahçe yer alıyordu, genelde kardeşler orda otururdu.

Chan bu evi çok severdi çünkü aile sıcaklığını yakalamışlardı ve bu evi nesillerine ileteceğine emin olabilirdiniz. 3 Kardeş İsami Ailesi'nin oturduğu alana doğru ilerledi loş evin içinde, sonunda kardeşlerinin yanına geldiler.

Chan kardeşleri ile özlemini giderdi, hepsiyle sarıldı ve koltuğun sırt kısmına kalçasını yaslayıp ellerini göğsünde birleştirerek en küçüklerini beklemeye başladı, Lisa kesinlikle onu gördüğünde çılgına dönecekti.

Lisa ortama gergin ve telefonu kulağında girdi.

Siyah uzun düz saçları at kuyruğu bağlanmış ve kâkülleri bırakılmış, siyah marka stilettosu, tek elinde bulgari  marka saati, altın bilezikleriyle, boynundaki ince zincirli ucu kırmızı ve altın ama biraz ağır olan haç kolyesi, siyah uzun tırnaklarıyla, bordo boynunu saran göğüs kısmını hafif açık bırakan bir vivienne westwood korseli üstü, bel kısmı kesik düşük bel lacivert bir pantolon ve elindeki  beyaz baget çanta ile girdi.

Çok sinirliydi çünkü sesi pek ciddi geliyordu ve chan bu nedenle kaşlarını çattı.

Lisa abisini görüş açısına alamadan diğer kardeşlerinin yanına sert adımları ile geliyordu ve konuştu "Bay nizamura, size istediğim tekila'nın bugün gelmesini söylemedim, emrettim."

Konuşurken çantasından bir araba anahtarı çıkarmaya çalışıyordu.

"Bakın Don julio marka tekilayı buraya sokmak için çok uğraştım ben!"

Hala çıkarmaya çalışıyordu.

İnsanlar yenilik istiyorlar, o tekila yarın burada olacak ya kaçak ya değil!"

Lalisa adamı dinlemeden telefonu kapattı ve çantasından sonunda çıkardığı anahtarlığı yere fırlattı.

Chan yaslandığı yerden kalkıp kardeşine yürüdü.

guns and roses, hyunchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin