Sahte gülücükler.

163 12 13
                                    

...


Chan'ın ağzından..

İnsanlar hayata çok farklı sebeplerle, nedenlerle, nedensizliklerle başlar ve devam ederdi. Bitirmek ise bana, başkalarına düşerdi. Hoşnutsuzluk fazlaydı ama bu böyle olmalıydı.

Mafya dizilerinde insanlar mafyalara küfür ederdi; Ama suçu ailesine bu yükü bağlayabilecek kadar gözü kör olan o iğrenç baba kılıklı yaratıklarda aramalılardı.

Onlar ailelerinin saadetini kurban edip gözlerini para ile kör ediyorsa bizim de gözlerimiz o sonucunu düşünmeyen yaratıkların canını almak için kör olmalıydı.

Kız kardeşlerim, abilerim ve ben babamın üstümüze bıraktığı bu borç yüzünden karanlıkla ölüm dostluğu kurmuştuk. Güzel ve minik kardeşim Lalisa bir çete üyesi olmuştu.

Gücünü bu şekilde bulmuştu, çok gözyaşı dökmüştüm ben, Babamızda dönüp "Benim kızım tehlikede mi?" diye bakma zahmetinde bulunmadı. Aynı zahmette ben de 1 hafta önce onu kurşuna dizdiğimde bulunmadım.

Zamanında Siyah Meleğim için kendimi feda ettim ben de. Onu kurtardım, hislerimi kaybettim. Ama olsundu benim için, onlar çok yaşadı dedim ben yaşasam ne olacaktı ki?

Babamız başımıza 3 milyar won borç bırakmıştı. 6 Kardeş elimiz ayağımıza dolaşmıştı, mesela abim kendi canını satmaya çalışmıştı.

Parayı toparlayamaz olmuştuk, babam kılını kıpırdatmaz yerdi bütün parayı kullanırdı hep. Abim Jinyoung vermeye çalışmıştı kendini o adamlara, istememişlerdi gözleri ablamdaydı tabii ki.

Abim de vazgeçmişti bu isteğinden,
kurtuluşumuz olduğunu düşünemedik asla.

Sonra ben Jung Taeil ile tanıştım. Bana kumarhane de,

"Senin burada ne işin var genç adam? Senin bu yaşta evinde ders çalışman gerek." gibi bir cümle kurmuştu.

Ben de "Ben okumuyorum bayım, babamın borçlarını ödüyorum." diyerek cevaplamıştım. Sonra onun çırağı oldum; Silah temizliyor, Silah parçalamayı öğreniyordum.

Beni büyük bir adam yapmıştı evet, ama kendinden daha büyük bir adam yapmıştı beni. 19 Yaşımda Kore, Çin ve Japonya'nın tamı tamına 6 büyük yeraltı uyuşturucu ve mafya takımını çökertip onları kendi adamım yapmıştım.

Bunu yapmak 2 yılımı almıştı ve bu süreçte Taeil bana düşman olmuştu, kıskanmıştı beni. Onun adamlarını kendi adamım çoktan yapmıştım; ipleri en başından elime almıştım. Lalisa'nın başına geçtiği çete o gün öldürmüştü onu kimse korumamıştı.

Borcumuzu bu süreçte ödemiştim ama babamız başımıza çok büyük borçlar açmaya devam ediyordu. Zengindim ama hâlâ bütün paramızı babamın borçlarına ödüyordum.

Kardeşlerimle köşeyi dönmüştük tâbii anlatmadım onları.

En küçük kız kardeşimiz Lalisa katıldığı çeteyi bırakmak istememiş, çetesi bizim adamlarımız olmuştu. Lalisa da benimle mafyalık yapıyordu. Kulüpleri vardı, kore de ismi çok ünlüydü Kara Meleğin.

guns and roses, hyunchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin