Ellerini kalçama indir!

80 13 5
                                    


___________________________________________

...

Bölüm başlangıcında cinsellik unsuru vardır!
rahatsız olacaklar için; bir emoji bırakılacak sonrasında devam edilecektir.

Chan'ın ağzından..

Elime aldığım kâğıtla bana endişeli bakışlarını yolladı kağıdı incelerken sordum,

"Bu kâğıt, sen resmen bana almak için 20'den fazla kişiyi öldürdüğüm bir şeyi veriyorsun. Buna ulaşamasam daha kimleri gebertecektim ki?"

kafasını salladı ve dışarı gözlerini gezdirip aniden çenemi tuttu,

💒💒💒

"Hemen elini boynuma doğru götür ve beni tutkuyla öpmeye başla." sorgular bakışlarımla ona baktım.

Beni cevapladı "Şurada buraya doğru gelmekte olacak bir polis var," sorgular bakışlarımı attım.

Nefes verip kafasını düşürdü.

"Ve bu köşede öpüşmek ya da elleşmek dışında bu kağıtlarla birlikte cebinde ve koltuğunda çakıyla silah görünce bütün emeklerin çöpe gidermiş gibi geliyor."

Gözlerimi büyütüp baktım. Lanet olsun geliyordu ve yapmam gerekiyordu.

Elimi yavaşca boynuna götürüp okşadım ona yaklaşmadan konuştu.

"Bir elin boynumdayken diğer elinle belgeyi arka koltuğa fırlat zaten filmli. Ben de kalkarken silahla çakıları falan koltuğun altına iter ayağımın altına alırım benimkinin içinde mermi yok zaten."

Kafamı salladım, komut vermesini bekliyordum

"Hadi chan, yaklaşıyor." komutu verdiğinde hızla dudağına yaklaştım.

Çenemdeki eli yanağıma gitti ve ayağıyla silahla çakıyı iterken kucağıma çıktı. O kadar hızlı öpüşüyorduk ki şu an sevişecek bir çift gibiydik.

Öpüşürken yanağımda ki elini boynuma oradan göğüsüme indirdi "Ellerini kalçama indir! Okşamak ile ilgili deneyimin falan da yok mu?"

Ellerini kalçasına götürüp gözlerimi devirdim.

"Arabayı salla polis geliyor, camı tıklatacak. Polis geldiğinde de bana sürekli bak yüzümü sanki sikecekmiş gibi incele ben konuşacağım."

Kafamı salladım ve polis gelene kadar öpüştük.

Kucağıma sürtünüp inlemeye ve arabayı sallamaya başladı.

💒💒💒💒

Aniden cam'a biri tıkladı, polis gelmişti.

Camı indirdim, nefes nefese konuşmaya başladı.

"İyi akşamlar polis bey size nasıl yardımcı olabiliriz?"

Adam gülüp konuştu "Galiba ben sizi rahatsız ettim..?" omuzlarımdan tutup kendini geriye attı ve gülmeye başladı.

"Kız kardeşinin açılışından geliyoruz. Buralar pek tekin değil ama," kolunu yanağıma doğru çıkarttı ve baş parmağıyla dudağımı okşadı.

"Sevgilim bana dayanamaz, en yakın kuytu köşe neresi diye sorduğumda buraya geldik."

Gülümsedim ve kafamı salladım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 11, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

guns and roses, hyunchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin