Ayakanın ikizini buldum lan syndranın bu kostümü çok benzio. Benim LoL hesabı banlanmıştıda ondan hesap leveline çok takmayın herneyse bu bölümler galiba ana olaylara geçmeden önceki ara bölüm gibi birşey olacak naruto kadar fiiller sokmazsan iyi araya size iyi okumalar bi hatam varsa özür dilerim.
Kazuha'nın günlüğü----
Scara ve Venti'nin kaybolması üzerinden 3 gün geçti buna rağmen ne ben ne xiao Aether'e yada Hei'ye anlattık. Heizou sanki birşeyleri anlamış gibiydi ayrıca bu aralar daha temkinliydi. Anlamasından korkuyordum fakat onu durdurmak için birşey yapamayacağımı biliyordum. Fakat üstüne Aether ve Xiao'nun arasındaki olaylar girdiği için tüm oda halkı *venti ve scara hariç* biraz daha endişelerini azaltabiliyordu.
1 ay sonra
Artık hepimiz endişeden uyuyamaz hale gelmiştik ama galiba en çok etkilenen bendim Hei ve Aether benim hakkımda fazla endişeleniyordu Raiden hocanın ise okulun müdürlüğünü bıraktığını öğrendik bu hepimizi rahatlatsada garip bir şekilde içime şüphe düşürmüştü galiba takmadan Kuni ve Ventiyi bulmaya çalışacağım.
1 ay sonra (önceki yazışından)
Artık kafayı yemenin eşiğindeyim galiba psikoloğum bana birkaç ilaç verdi ama gerçeklikten bir şey anlayamaz hale geldim uykusuzluktan titriyorum onun yüzü git gide zihnimden siliniyor unutmaktan korkuyorum Hei ve diğerleri bu süreçte bana çok yardımcı oluyor ayrıca Aether ve Xiao'nun ilişkiside aynı gidiyor Venti tam bir hafta önce hiçbir şey demeden geldi çantasını toplayıp gitti 'ona' ne olduğunu sorduğumda ise hiçbir şey demedi sadece içi boş artık hayattan bıkmış gözlerle bana baktı ona doğru atağa geçtiğimde ise en ufak kıpırtısı olmadı Xiao beni tutmasaydı keşke onu bir güzel pataklamak istiyorum 'onu' benden aldığı için...
1 ay sonra
Galiba sesini unuttum hatırlamıyorum sadece yüzü var ve yaşadığımız anılar nahida bana karşı bu dönemde çok nazik. Ventiden bi haber yok. Hei hayatımı yavaş yavaş düzene sokmamda çok ısrarcı ve yardımcı bir tutum sergiliyor galiba bu işe yarıyor derslerimi düzeltmeye başladım ve gerçekliği daha iyi anlamaya başladım.
1 ay sonra
Resim konusunda yetenekli olduğumu fark ettim birkaç tablo çizdim bile bunun yanında ona olan aşkım hakkında bir şiir kitabı yazmaya başladım. Aether ve Xiao sonuçta artık 20 yaşlarında oldukları için ayrı bir eve çıkıp bir çocuk evlendiler bende onlarla kalıyorum Hei ile evlerimiz dip dibe olduğu için her gün konuşabiliyoruz psikoloğu bıraktım onunla olan anılarım hala yerinde mutluyum.
1 ay sonra
Onun ban yansıttığı şeyleri çizdiğim bir tablo popüler oldu zamanında onun evde bıraktığı gitar bende çalmayı uzun süre önce öğrendim ve 4 kişilik bir müzik grubu açmaya karar verdik Hei'nin evinde bir stüdyo olduğu için orda çalışıyoruz artık kendimi iyi hissediyorum ama onun yokluğu hala kalbimde.
4 ay sonra
Bu günlüğü tamamen unutmuşum ama gene yazmaya başlıyacağım. Yurt içinde ünlü biriyim artık hem şiir hem resim hemde müzik alanında ustalaştım gören herkes 20 yaşımda olmama şaşırıyor onu neredeyse unutmak üzereyim sadece yüzü kaldı anılarımı unutmamak için bir kağıda yazıp duvara yapıştırdım onunla bir fotoğraf bile çekinmediğim için pişmanım.
1 ay sonra
Herşey aynı pek bi değişiklik yok şiir yazmayı yetiştiremediğim için bıraktım ama resim ve müziğe hala devam ediyorum Hei'ye beni topladığı için çok minnettarım.
2 ay sonra (tüm olaylardan 1 yıl sonra)
Bugün biri bana ulaştı hala tam olarak ne olduğunu bilmiyorum olayın ama bana hala 1 yıl önce olan şeyleri açıklamadığı için üzgün olduğunu ama açıklayamayacağını bunun doğaya aykırı olduğunu söyledi şimdi bi tekrar düşündümdr bu kişinin Venti veya Kuni dışında birinin olmasının imkanı yok ah bu adı ağzıma almayalı çok olmuştu en son 8 ay önce Hei yasaklamadan önce kullanmıştım galiba bu olayı biraz daha araştıracağım her kimse bana öyle bi medaj yazıp benim içime bir şüphe düşürdüyse benden kaçışı yok.
.
.
.
.
.
Bu bölümde bu kadardı bu 4 bölümde heizou aether kazuha ve xiaonun bu olayın gerçekleşmesinin ardındaki 1 yılda tuttuğu günlükleri yazacağım eee galiba hafif angsta kaçtı demeyin belki bi yerde bir şey yaparımki herkesi ağlatırım ama bende angst yazcak göt yok bende ağlıyorum sonra neyse bir sonraki bölümde görüşürüz.
627 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Varlık//kazuscara-xiaother//
Фанфикyarı texting yarı düz yazı 2.fanficim bir hatam olursa özür dilerim şimdiden ve türkçe klavye kullanıyorum