-11-

293 34 45
                                    

Kitap bok yoluna gidiyo ben bile ne yaptığımı bilmiyom sırf karmaşa olsun diye rastgele şeyler ekledim nolcak acaba sonu. Herneyse ne demiş dora özsoy "ne yaptığını bilmiyorsan karşındaki de bilmiyordur" her türlü bir yerlerden tuttururum ben bunu.

3. Kişi ağzından---------

Kazuha sabah başındaki neredeyse ölüm ağrısı olan o ağrıyla ve birde içerde bağrışmalarla uyanmıştı. Başının durumuna sövüp yavaşça yataktan kalktı başta pijamalarını çıkarması gerektiğini düşünsede dünkü olan üstüyle uyuduğunu fark edince sadece merakla içeriye yöneldi.

İçeriye girdiğinde şoka girmiş bir Xiao, Heizou'yu tutmaya çalışan Aether ve iki tanıdık yüz görmüştü. Başta iki kişiyi çıkartamadı fakat kim olduklarını anladığında sadece susmakla yetindi.

Tam şuan karşında onları 1 yıl önce bırakıp gitmiş ve ne olduğunuda açıklamayan Scara ve Venti duruyordu.


H; TAM BİR YILDIR NEREDEYDİNİZ NE KADAR ACI ÇEKTİK BİR FİKRİNİZ VARMI!

H; HELE KAZUHA VE XİAO BU SÜREÇTE O İKİSİNİ İNTİHAR ETMEKTEN ZOR UZAK TUTTUM Kİ KAZUHA GİZLİCE ÇATIDAN ATLAMAYIDA DENEDİ ZATEN

K; bekle sen nerden-

Ama kazuha sözüne devam edememişti çünkü Heizou daha bağırmaya devam ediyordu. Kazuha kafasını çevirdiğinde ona şokla bakan bir Scara ve sanki bakışlarıyla ne yaşadığını anladığını söyleyen bir Venti ile karşılaşmıştı.

X; yeter heizou

H; AMA ONLA-

X; YETER SUS ARTIK

A; tamam şimdi hepiniz sakin olun ve venti ve scara burda ne işiniz olduğunu ve neden ortadan kaybolduğunuzu açıklayın

V; neden ortadan kaybolduğumuz meselesi uzun bir mesele onu belki daha sonra anlatırız neden geri geldiğimiz mevzusu ise...

S; onu bizde bilmiyoruz sadece size bir takım açıklama yapmamız gerekiyor gibi hissettik

K; sadece bunun içinmi

V; galiba-

K; o zaman geldiğiniz yere tekrar siktirin gidin

S; seninle özel konuşabilirmiyim

Kazuha ne yapacağını bilememişti. Zamanında onu o şekilde bırakıp giden, az kala ölümüne sebep olan kişi onunla konuşmak istiyordu. Kazuha ne kadar bunu demek istemesede Scaradan korkuyordu, hemde ölümüne korkuyordu. Buna rağmen birşeyleri yanlış anladığına dair bir umut vardı içinde ve kabul etmek için sadece başını salladı...

K; beni takip et ayrıca dinleyen olursa ölümü bizzat benim elimden olur

H; o sırada bize olanları anlat Venti

V; bu beni aşar Scara izin varmı anlatmaya

S; gerçeği öğrenmeye hakları var

Kazuha yan taraftaki odaya doğru yöneldi Scara ona yetiştiğinde ve Kazuhanın kolunun üst kısmındaki bandajı gördünde içinde bir şeylerin çıt ettiğini hissetti. Odaya vardıklarında Kazuha bir köşeye oturdu ve Scarada karşısına. İlk 1-2 dk boyunca sessizce takıldıktan sonra Scara artık bir yerden başlaması gerektiğini fark etti.

Bilinmeyen Varlık//kazuscara-xiaother//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin