חתונה משותפת - פרק ראשון

110 6 3
                                    


נ.מ. רונה

״אין לי כוח יותררר!״ כהה הבוקר שלי מתחיל, אם אתם שואלים למה, זה בגלל שאני עוברת דירה. נמאס לי לארוז זה מתיש! בזמן שכולם כבר ארזו ואפילו פרקו אני נתקעתי ע״פ כל הדברים שלי, ויש לי הרבה.

היום ה- 26/1/22, והיום אני עוברת לגור עם החבורה שלי, רועי, אריאל, ליה, אלין ודניאל. הפ היו חברים הכי טובים שלי מאז ומתמיד. יום אחד דניאל זרק רעיון שנעבור לגור ביחד, כמובן שהוא דיבר בציניות, אבל אנחנו לקחנו אותו ברצינות..

כעבור שבועיים;

עברו שבועיים מאז שעברנו לגור יחד, הוילה כבר משופצת וכל החדרים מוכנים, אנחנו ישנים כאן כבר מעל לשבוע, וזה הכי כיף בעולם! אנחנו כל היום ביחד, הבנות צוחקות, הבנים מציקים לנו תמיד אבל תמיד, והחלק האהוב עליי, אני רואה את רועי כל יום. אני מאוהבת ברועי מאז כיתה ג׳, היחידות שיודעות הן אלין וליה, אני מנסה לא להראות את זה אבל הוא פשוט כל כך אבל כל כך מושך.

נ.מ. רועי

לפני שבועיים אני והחבורה שלי, רונה, דניאל, אלין, אריאל וליה עברנו לגור ביחד. ואני כל כך שמח! בתוך תוכי ידעתי שזה יקרה מתישהו, אבל פחדתי שזה לא. אני אוהבת לגור איתם, הם חברים הכי טובים שלי מאז שאני בן אפס, אני אוהב להתעורר איתם בבוקר, להציק להם כל היום, והחלק האהוב עליי, הבריכה. אני מת על להשתזף, זה אולי הדבר האהוב עליי בבית הזה.. אחרי רונה.

  ____________________________________

סליחה שלא העלתי מלא זמןןן!!
סיפור חדשששש ויהיה לו כמה פרקים בגלל שזה שלושה זוגות בסיפור הזה וגם יהיה לכל זוג אפילוג של חמש שנים לאחר מכן.. וזהו מקווה שתאהבווו!!
תודה על הכללל😍

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 29, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

תמיד אוהב אותך.Where stories live. Discover now