** FORHISTORIE ** FORHISTORIE **
Annika Jennings er en smuk pige på 16, som har levet livet fuldt ud. Troede hun. Fra hun var 12 år gammel, har hun været model for adskillige blade. Hendes far var en stor model-caster som fandt bureau's og andre ting til modeller, og han har presset Annika lige fra starten. Annika har ingen venner haft, fordi at hendes modeljobs tog alt hendes tid, men lige da tingene var på det højeste, skete der noget grusomt. Annikas far døde i et biluheld, og hun var helt knust, men det skulle vise sig ikke at værre en slem ting. Annika ved ikke hvordan man er en rigtig teenager, men det får hun lært nu."Annika skat. Klokken er 05:30, og du skal op. Du har en time til at gøre klar." hviskede min mor i mit øre, og kyssede mig på kinden. Hun gik med hurtige skridt hen mod døren, og lukkede den forsigtigt efter sig. Jeg satte mig op i sengen og strakte mig. Jeg kiggede rundt på de tomme vægge. Jeg glædede mig til at komme væk. Jeg glædede mig til at få en frisk start, på en skole hvor ingen hvor ingen vidste hvem jeg er. Jeg smilte for mig selv. Det var virkelig idag at vi skulle flytte til USA, det var jo helt uvirkeligt.
Jeg hoppede glad ud af sengen, og det er meget godt klaret når man tænker på hvad klokken var, haha. Jeg gik hen og tændte for min MacBook, som var den eneste ting jeg ikke havde pakket ned endnu. Jeg satte min playliste på, og straks spillede "Trap Queen". Jeg elskede den sang for vildt!! Det var min favorite song of all time! Jeg hoppede glad hen til min spejl, hvor jeg så hvordan jeg så ud. Det lignede et mareridt jo. Jeg gik hen til mit skab, og fandt noget hurtigt tøj som jeg både kunne havde på i flyet, men også noget som passede til når vi landede. Valget faldt på nogle sorte blondeshorts, en grå oversize sweatshirt og en hvid hættetrøje til ud over. Jeg tog en hårbørste igennem mit hår, og begyndte at trække den igennem. Efter det lagde jeg bare noget naturlig makeup som bestod af concealer, blush, mascara og så farvede jeg mine øjenbryn. Jeg kunne godt lide det naturlige look, så jeg prøvede at gøre mig så naturlig som muligt.
Jeg hoppede nedenunder, og spiste min skål med skyr. Jeg kiggede på klokken, og den var nu 06:20, det vil sige at vi skulle køre om 10 minutter. Jeg spiste hurtigt færdig, og gik derefter op og kiggede om jeg manglede noget på mit værelse, men jeg manglede intet. Jeg tog min læderjakke på, og mine hvide converse på ( Se billede ), og så gik vi igang. Vores kufferter blev sat ind i taxaen, og vi blev kørt til lufthavnen.
Vi havde lige tjekket ind da der blev sagt over højtaleren: " Der er åben vedrørende boarding af passagerer i fly E92T mod USA, Californien. Jeg gentager, der er åbent for boarding i fly E92T mod USA, Californien". Det var det fly vi skulle med. Vi løb hen til skranken, og tjekkede ind. Vores bagage var blevet taget, men i min håndbagage havde jeg stadig min telefon, høretelefoner og tyggegummi. Vi fandt vores sæder, og selvfølgelig faldt valget på et sæde foran et lille barn som sad og skubbede til mit sæde. Fedt. Jeg tog høretelefonerne i ørene, og kunne mærke at vi lettede. Det her blev en laaaaang tur.
YOU ARE READING
California Life
RandomAnnika Jennings har nydt livet med modeljobs, men hun kender ikke den virkelige verden. De eneste venner hun har, er hendes dyne og hendes MacBook. Efter Anikkas fars død, bliver det besluttet af Annika og hendes mor skal flytte til Californien for...