~PROLOG~

70 2 2
                                    

pov. NIkt

Knockout dowiedział się o tym iż Bumblebee wrócił na ziemie kilka miesięcy poźniej. W czasie nie obecności żółtego bota, wiśniowy mech zadarł z groźnym deceptikonem który zbiegł z wysoko strzeżonego więzienia na cybertronie.


''ZNISZCZĘ WSZYSTKO CO KOCHASZ!!'' wykrzyczał ze złością Swashow po czym uderzył skrępowanego Knockouta na tyle mocno by stracił przytomność a czerwony bot bezwładnie updł na ziemię.




Gdy medyt aka wyścigowiec obudził się nikogo nie było a łańcuch krępujący jego dłonie zniknął lecz w tym samym momencie uświadomiół sobie coś.

Musi jak najszybciej odnaleść Bumblebee i strzec go jak oka w głowię.

================================================================================

================================================================================

================================================================================

Pov. Bumblebee

- Czy wy możecie przestaćsię kłócić?! - krzyknąłem na dwójkę nastolatków którzy i tak mnie nie usłyszeli przez ich krzyki więc wzdychnąłem zrezygnowny i odwróciłem się na pięcie po czym transformowałem się i zacząłem się kierować do wyjścia lecz usłyszłem głos Fixita.

- Poruczniku! Poruczniku!- krzyknął a ja się zatrzymałem. - Gdzie się porucznik wybiera? - zapytał z uśmiechem na twarzy.

- Ide na patrol..- skłamałem po czym dodałem - Dopóki nie wóce Drift rządzi. - I odjechałem nie czekjąc na odpowiedź.




Kiedy dotarłem do niewielkiego jeziorka w środku lasu usłyszałem lekki szelest więc się odwróciłem i spojrzałem czy ktoś za mną podążał... Więc zacząłem podchodzić powoli do miejsca z którego dochodził szelest. 

Gdy w końcu byłem dość blisko ujrzałem w krzakach.........



================================================================================================================================================================================================================================================

Guten morgen moje robaczki. W tym rozdziale jeszcze nie ma ruchanka >:) XDD

i możecie się domyślać kto jak typowy zjeb siedzi w krzaczkach i podgląd Bee.


29.01.2023

Miłego dzionka/Nocy

~%MIŁOŚĆ NA RATUNEK%~ Knockout x Bumblebee RIDOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz