S.H.İ.E.L.D AGENTS

23 1 0
                                    

Ben S.H.İ.E.L.D da ajan olduğum anda Fury beni en derinden gelen bir ajanlık rütbesi olan 30.seviye ajanlık için çağırmıştı , kabul ettiğimde ise en önemli olan dosyaları aldım . 87 yaşında olsam bile şu ana kadar 107 göreve ulaştım ve bunların 20 tanesi S.H.İ.E.L.D ın göreviydi . Ben ne zaman Fury'nin yanına gitsem en önemli görevleri bana verir sanmıştım ama bu seferki görev kişiseldi hem de çok kişisel S.H.İ.E.L.D ın içinde HYDRA ajanları olduğunu öğrendim , kişisel dediğime bakmayın kuzenim Lia bile benimle aynı düşünüyor. Lia namı değer Lady Amerika ama adı gizli tutulan bir amerika ajanı , bir süper asker ve en önemlisi Steve Rogers'ın klonu (ah bu arada bende Bucky Barnes'ın klonuyum . ) . Şimdi size kuzenimi anlatayım .

_________________________________________

1947

Dosya 1 ( HYDRA )


Lady Amerika


Adı : Lia

Soyadı : Reyes

Yaş : 26

Boy : 1.70

Kilo : 48

Görev raporu : Sadece önemli olan görevlerde kullanıldı gerisinde donduruldu.

Verilen serumlar : Süper asker serumu ve kış askeri serumu

2017

Dosya 107 (SHİELD)

Lady Amerika

Adı : Lia

Soyadı : Reyes

Yaş : 86

Boy : 1.70

Kilo : 48

Görev raporu : Sadece önemli olan görevlerde kullanıldı gerisinde donduruldu.

Verilmiş olan serumlar : Süper asker serumu ve kış askeri serumu

_________________________________________

Ve kuzenimin dosyaları ben çok fazla detayları vermeyi sevmem . Buna HYDRA da esir olarak geçirdiğim günlerin sebebiyet verdiğini söylemeliyim . Neyse kendimden değil birazda ailemden bahsedeyim .

_________________________________________

Layra Stark , teyzem kendisini çok severim ve kendisi ilk Süper askerlerden biriydi Steve Rogers'ın serumu almasından önce teyzem ve annem almıştı çünkü onlar doktorla birlikte süper serumunun bulucuları onlardı ve kış askeri serumunu da doktorun kızı ve bizim arkadaşımız olan Shila ( Şila ) yaptı , o da bir klon ama onun farklı bir özelliği var babasının hafızası ve beyni onda yani herşeyi biliyor . Geçmişte ve gelecekte yaşanan ve yaşanacak olan herşeyi .

Red SoldierHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin