Red Soldier (HYDRA)

17 0 0
                                    

Geçmişin izlerini silmenin kolay olmadığını ve kendi başına yapılamayacağonı anlamak neredeyse on yılımı aldı .
Ama şimdi size bir görevden bahsedeceğim ben bir klon olsam da genlerimin yarısı bucky barnesın geni yani yinede babam oluyor peki siz hiç babanızla aynı göreve gittiniz mi ?
Ben gittim kennedy suikastıydı. O suikast beni oldukça yaralamıştı fiziksel olarak değil hayır hayır ruhsal olarak ben onunla çalışıcağımı öğrendiğimde yani bucky barnes ın bedenindeki kış askeriyle şaşırmıştım ve yıkılmıştım ( çünkü bir insanın anıları geçmişidir) eğer geçmişini bilmiyorsa beni eğittiği zamanıda unutmuştur dedim . Red roomda çalıştırdığını .
_________________________________________

B:Hey dik dur ve nişan al hemen!

L:Yapıyorum zaten.

B:HEMEN DEDİM SANA ÇAYLAK.
_________________________________________

Bana çaylak dediği gün 1980 yılıydı çaylak değildim red room hydra ya öyle dediği için öyleymiş sanmıştı. Hıh ne kadar gülünç değil mi babanız size bağırıyor ve bu bir bardağı kırdığınız veya kötü bir söz söylediğiniz için değil bir silahı kendi yönteminize göre tuttuğunuz için ne kadar gülünç değil mi ?
Şimdi gelelim asıl konuya yıl 2023 ve Fury Sam Wilson ve Bucky Barnes ı gizli üsse getirdi . Yani bizim Fury yaşasada Coulson u ölü gösteren Fury ölü olduğu bilinen birinin üssüne iki Avenger getirdi , Vay be .
Tek kelime ile mükemmel .

Size kennedy süikastini anlatmalı mıyım bilmiyorum onu daha sonra Bucky nin ağzından duymalısınız bence. Neyse şimdilik benden bu kadar.
____________________○___________________

Red SoldierHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin