𝑨𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒂 𝒍𝒐𝒏𝒈 𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒔𝒕𝒓𝒆𝒂𝒎

108 7 2
                                    

Marwex

Vzbudil jsem se a vedle mě nikdo neležel. Podíval jsem se po pokoji, ale Bowtea nikde nebyl. Proto jsem vstal a šel jsem pomalu do kuchyně. Ano byl v kuchyni a dělal snídani. "Ahoj Bowtea." řekl jsem mu. "Ahoj. Jak jsi se vyspal?" zeptal se mě jeho roztomilím ranním hlasem. "Když jsi byl vedle mě ty tak dobře." řekl jsem a sedl si ke stolu. "A co si dáš na pití?" zeptal jsem se ho. "Co máš?" tentokrát jsem se ho zeptal a šel jsem k němu. "No tak vodu tu mám, džus, kafe a nebo čaj. "Tak si dám džus co ty?" zeptal jsem se ho. "Taky džus. Jinak džus je támhle." ukázal na místo, kde stáli 3 džusy. Všichni 3 byly pomerančový. Proto jsem vzal jeden džus a donesl jsem to na stůl. A pak jsem donesl na stůl 2 skleničky. "Snídaně bude za chvíli." řekl Bowtea a něco tam dělal. Ani nevím co, neviděl jsem mu do pánve. Takže jsem šel se stolu a do obou skleniček nalil džus. "Jo a volal mi Cuky, ptal se jestli se můžou s klukama stavit. Řekl jsem mu, že mu zavolám po snídani. A že se zeptám tebe." řekl mi.

"No dneska jsme chtěli streamovat ne?" zeptal jsem se ho. "Jo to jo, ale vím, že ty jsi včera nechtěl moc kluky vidět. Tak klidně mu můžu říct, že dneska ne. Ať ti dají pár dní oddechnout." řekl jsem. "Jo to by bylo fajn. Prvně se zas budu muset naučit být před kamerou. I když už mi to chybí." řekl jsem. "Neboj dneska zas budeš po dlouhé době streamovat. Společně se mnou." řekl mi. "Jinak snídaně už je hotová." řekl Bowtea a nachystal 2 talíře a na to dal snídani. Donesl každému 2 palačinky. "Mňam. Těším se na to." řekl jsem. "Klidně začni beze mě. Já jdu rychlet zavolat Cukymu." řekl Bowtea a chtěl odejít. Ale já ho chytil za ruku. "Prvně se nasnídej a pak mu zavoláš ok?" řekl jsem a on jenom kývl hlavou. Nechci aby se k němu dostalo to co se stalo. Radši jsem se pustil do jídla. Bylo to skvělí. "Máš to dobrý." řekl jsem. "Děkuji." řekl a taky se pustil do jídla.

Botman

Byly jsme po snídani a já šel zavolat Cukymu. Vytočil jsem ho a on to po chvíli zvedl.

Tak co? Jak jste se domluvili?

Hele Cuky dneska ne. Mára chce mít chvíli klid. A dneska budeme streamovat takže tak no

Aha. No hele nevadí. Byl to jen návrh. Pokud chce mít Mára klid. Tak mu ho dáme.

Jo dobře. Kdyžtak se pak domluvíme na jiný den.

Jojo měj se.

Ahoj.

Dořekl jsem to a tipl jsem to. Jsem rád, že to Cuky pochopil. Mára byl u mě v pokoji a já byl dole v obýváku. Takže jsem šel nahoru za ním. Ani jsem neklepal a vešel jsem do pokoje. On stál u zrcadla jen v kalhotách. Takže mu šla vidět hruď. "Promiň. Já-Já nevěděl, že se převlékáš." řekl jsem a chtěl jsem odejít. "Ne to je dobrý můžeš zůstat. Už mi zbývá jen triko se obléct." řekl jsem. "To jsem poznal." musel jsem si sednou rychle k počítači a na hlavu si dát kapuci. Musel jsem se červenat. Ani nevím proč, teda vím proč. Mára se mi líbí, ale já si myslím, že já jemu ne. "No můžeš se otočit." řekl a mě se moc nechtělo. Stále jsem se musel trochu červenat. "Všechno ok Bowtea?" zeptal se Mára a přišel blíže ke mě. "J-Jo." řekl jsem a rychle jsem šel něco zapnout. "Zapneme stream asi až k večeru ne?" zeptal se mě a já jen kývl. "Jo dobře." řekl mi.

Time skip :)
Still Botman

Už byl večer a já jsem se s Márou připravoval na náš společný stream, který bude na jeho twitchi. "Už jsi?" zeptal jsem se ho. "Jojo můžeš vejít." řekl jsem. A vypadal celkem dobře. "Vypadáš dobře." řekl jsem a usmál jsem se. "Díky." řekl a taky se usmál. Ten jeho úsměv. Zamiloval jsem si ho. Tak jako tebe. "Tak můžeme?" zeptal jsem se ho. On jenom kývl. Když jsem všechno nachystal tak jsem zapl stream. Po pár minutách tu bylo už přes 250 lidí. "Ahoj chat." řekl jsem a zamával jsem jim. "Mám zde hosta." pokračoval jsem. "Náš slavný Marwex je zpátky z nemocnice." dokončil jsem to co jsem chtěl. "Ahoj chate." řekl Mára a taky jim zamával. Všichni ho vítali. "Já ani nevím proč jsem začínal stream já, když je to tvůj účet." řekl jsem se smíchem. "Tak nevadí. Někdy ti to oplatím." řekl Mára. A všichni do chatu psali otázky typu 'Vy jste spolu?' nebo 'Chodíte spolu?' a takové podobné otázky. "Nechodíme chat spolu kdyby jo, tak to by už jste věděli." řekl Mára a tím ujistil svůj chat, že spolu "zatím" v uvozovkách nejsme.

Streamovali jsme už tak 2 hodiny a na stream přišel Cuky a chtěl s námi volat. Já jsem se na chvíli mutnul mic. "Nevadí ti, když budeme volat s Cukym?" zeptal jsem se ho. "No možná já za chvíli půjdu udělat něco na večeři a ty tu budeš streamovat ju?" zeptal se mě Mára. "Ne. Spíše ty by jsi tu měl zůstat a streamovat." řekl jsem.

Marwex

"Ne. Spíše ty by jsi tu měl zůstat a streamovat." řekl Bowtea. Nechci mluvit s Cukym. Bojím se co mi bude chtít říct. "Víš co? Ukonči stream. Jde na mě jaká si únava." řekl jsem a on jenom kývl. "Dobře když myslíš." řekl a stream jsme spolu ukončili. A on pak odešel a já jsem šel volat s Cukym.

No ahoj Máro. Jak pak se máme?

Hele celkem to jde co ty?

Ale jo jde to. Co tak najednou? Proč jste ukončili stream?

No Bowtea i já jsme unavení.

Copak, copak... ono něco mezi vámi dvěma bylo?

Ne nebylo. A možná ani nebude.

Tak to by jsi mohl být se mnou?

Ne nechci tebe.... chci....

Chceš Bowteaho. Já vím.

Morry viď?

Přesně tak.

On jednou nemůže být ticho.

A Bowtea to ví?

Vypadá na to tak?

No...... ne.

Tak vidíš. No nic budu muset jít. Půjdu pomoct Bowteamu.

Dobře měj se. A užij si to.

Čauky.

Řekl jsem a ukončil jsem hovor. Pak jsem šel za Bowteam mu pomoct.

Eyoooo máme zde další kapitolu. Nakonec když jsem viděla ty ohlasy u minulé kapitoly musela jsem vám napsat další kapitolu. Jinak jsem ráda za každé přečtení, hlasování a nebo komentář. Možná další kapitola až příští týden, ale uvidím jaký ohlasy budou u této kapitoly.

A děkuju skoro za 300 přečtení💖 jste zlatíčka.

-Borůvka💖💖

Botwex neboli láska se nikdy neutají✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat