06:00
Alarmın sesi ile uyandım. Annem en iyi alarmı almış maalesef . Kalktım ve elimi yüzümü yıkadım . Aşağıya indim . Kardeşimin lanet yüzünü gördüm. Galiba ona " günaymamış' . Onu gördükçe benim uykum geliyordu. Ona bakmamaya çalışarak mutfağa girdim . Annemler gitmiş olmalı ki masanın üzerine not bırakmış" Saat 23:00 da yani siz uyurken uçağa binmiş olucaz. Kardelen kardeşine 5 gün boyunca iyi bak ve eve gelince sizi sapasağlam ve evi temiz görmüş olayım lütfen . Sizi çok seven annen ve baban :) "
Derin bir of çektim . Maalesef kardeşimle evde koca bir beş gün evde başbaşa olucaz. Bu çok korkunçtu . O daha 11 yaşında ve ben 17 yaşındayım . Evde nasıl tek kalabiliriz ki .
Yanıma geldi . Masada ki notu okudu . " Lanet olsun " diye bağırdı. Sandalyeye oturdu ve telefonuyla ilgilenmeye başladı. Annem olsa hayatta izin vermezdi . Tabağa domates , zeytin , peynir ve haşlanmış yumurta koydum . Önüne koydum . Ben yemeğe başladım çünkü 7:30 da otobüsüm vardı. Ona yetişmem gerek . " Beni kim eve bırakacak ?" Diye sordu . " Kendin git , ilgilenmiyorum " diye cevap verdim. Birde okula mı götürecektim . " Ama beni hep annem götürür . Her yer köpek kaynıyor . Geçen gün beş köpek birden arkadaşıma saldırdı. Asla kendi başıma gidemem " dedi. " İyi o zaman bir çözüm bul uygula seninle ilgilenmem bir de senin için derse geç kalamam " dedim gerçekten çok sinir oldum . Bu arada tanıtıyım ben Kardelen Sönmez 17 yaşında 11. Sınıfa giden bir kızım . Kardeşim ise Yağmur Sönmez 11 yaşında 6. Sınıfa gidiyor.Hemen dişlerimi fırçalayıp giyindim . Bugün 11. Sınıflarda isteyen 569 TL verip bir gezi planlandı. Tabiki saat 01:00 gibi okulda olucaz yani gezi uzak bir şehirde değil. Geziye 70 kişi falan katıldı. İki otobüs ile gideceğiz . Biz hemen yer ayarladık. Biz altı kişilik bir arkadaş grubuyuz . Ben , Sude , Mert , Aslı , Semih ve Ahmet . En arka koltukları biz oturacaktık . Çantama beş paket jelibon , 3 paket cips , 6 adet su , 12 adet çikolata , 7 adet lolipop , 4 adet baharatlı çubuk, 8 tane yedek şort , 9 adet yedek tişört , 6 adet yedek eşofman ve 3 adet yedek crop koydum. Niye bu kadar kıyafet koydun demeyin annem tembihledi ne olur ne olmaz diye koydurttu . Bende bir sarı elbise giydim ve saçımı tarayıp salık bıraktım . Makyajımı yapıp çantama makyaj malzemelerini koyduktan sonra çıktım. Durakta beklemeye başladım . Telefondan Yağmur ile mesajlaşıyorduk
- nasıl gitceksin okula ?
- gitmemeye karar verdim .
- NE DEMEK GİTMİCEM !?
- ne kızıyorsun ? Ne yapıyım o zaman sen söyle
- Tamam ben halamı veya teyzemi Arıyorum tamam mı? Sen hazırlan .
- ✓Otobüs geldi . Hemen boş bulduğum yere oturdum . Halamı aradım. Olanları anlattım . Neyse ki alabilirmiş . Hemen Yağmur' a mesaj attım
- Halam 20 dakikaya geliyormuş . Hazırlan bahçeye çık
- ✓
- anahtarla kapıyı kitle ve ben akşama baya geç gelicem eve geldiğinde bir arkadaşını falan çağır evden sakın çıkma . Halam okul çıkışı alıcakmış kapının önünde beklersin .
-✓Kulaklığı takıp müzik dinlemeye başladım . Aslında şarkıyı dinlerken onu düşünüyordum . Mükemmel yeşil gözleri ile beni kendine hayran bırakan kişi Kerem . Gerçekte 3 aydır ona delilercesine aşıktım . Kerem daha hiç sevgili yapmamış , hayatı basketbol ile geçen , derslere pek önem vermeyen , 179 boyu ve 64 kilosu yemyeşil gözleri ile gerçekten çok etkileyicidir . Ve oda geziye katılıyor . Birazcık da bunun için katılmış olabilirim . 1 aydır konuşuyoruz . Onla konuşurken sanki sadece o ve ben varmışız gibi hissediyorum .
Okula vardığımda kapıda arkadaşlarımı gördüm. Yanlarına gittim . Bir güzel konuştuk . Otobüsler ve öğretmenler geldi. Her koltukta herkesin adı yazıyordu . Tabii biz önden arka koltuklara adımızı yazdırmıştık . Hemen yerlerimize oturduk. Hepimiz çantamızdan birşeyler çıkarıyorduk . Tam elime aldım jelibonu elimden biri hemen kaptı. Kafamı kaldırdığımda kimi gördüm sizce ? Tabiki Kerem' i sevimli gülüşü ile " bu kadar abur cuburu tek başına yemiceksin herhalde ? " Biraz yanaklarımın kızardığını hissettim . Gerçekten o mu yoksa ben mi fazla düşünmeye başladım. Ama yok gerçekti . Biran saçlarına dokunmak istedim ama hemen kendime geldim . " Aslında evet hepsini kendime getirdim . " Diyip sırıttım . " Ama sen sporcu bir kızsın tenis oynamayı bıraktın mı yoksa " şaşırdım . Ona tenis oynadığımdan bahsetmemiştim . Kimden duydu acaba ? " Ölürüm de bırakmam . " " İyi güzel devam et sporcu kızları severim " birazdan kalpten gidicem galiba . Gerçekten inanılmaz derecede mutluydum beni hiç kimse üzemez bu saaten sonra .
11:00
Bir benzin istasyonunda ara verdik. Herkes ihtiyaçlarını giderdi . Ulaşmamıza iki saat kaldı. İhtiyacımı giderip makyajımı tazeledim. Aynada kendime bakarken üstümde bir çikolata izi olduğunu gördüm . Islak mendille çıkarmaya çalıştım olmadı . Hemen bir kabine girip crop+ şort giydim . Otobüse geri bindik . Yolumuza devam ettik.1 saat sonra otobüs bir ormanlığa girdi . Çok ıssız bir ormandı . Şöför indi maskeli adamlar geldi ve hepimize birşeyler sıktılar . Gerisini hatırlamıyorum .
18:09
Uyandım. Herkes hâlâ baygındı . Camlar küçük açıktı. Şoför koltuğuna doğru yürüdüm . Kapı açma düğmesine bastım . Kapı açılmıyordu . Tam bayılacağım sırada biri belimden tutup düşmememi engelledi . Hemen doğruldum . Kafamı kaldırdım . Kerem le burun burunadaydık kafamı çekip kalktım . Hâlâ eli belimdeydi. Sonra geri çekti . " İyi misin?" Diye sordu . Başımı sallayarak onayladım. Ama yalan söylüyordum . Çok fazla korkuyordum . Yerime oturdum . 10 dakika sonra herkes yavaş yavaş uyandı. Hepimiz tedirgindik . Ne yapıcağımızı şaşırdık . Otobüs seslerle doldu . Pencereleri açmaya çalıştık ama olmadı. Otobüslerde olan cam kırma aleti falanda yok . Bizi buraya kitlediler resmen . Neyse ki herkes benzin istasyonunda çantalarını dolduracak kadar yemek aldı . Umarım suları vardır .
23:45
Saat nasıl geçti bilmiyorum . Kafam allak bullak . Sanki her an düşüp bayılacak gibi oluyorum . Herkes birşeyler yapmaya çalışıyordu ama ne fayda . Hiç birşey olmuyordu . En sonunda vazgeçtik . Cam kaçacak kadar olmasa da hepsi açıktı . Planlanmış resmen . İyice karnım guruldamaya başladı . Aslı ile konuşuyorduk . Yani ben bayılmayım diye beni oyalamaya çalışıyorduk . Birden gözlerim faltaşı gibi açıldı . Yağmur evdeydi ve ailem yoktu . Telefonumu açık Yağmur' u aradım ama ne fayda telefon çekmiyordu . Ağlamadım ama gözyaşlarım döküldü . Kardeşim evde tek başına ne yapıcakdı . Korkum bedenime yansıyordu . Ellerim ve bacaklarım titriyordu . Kerem yanıma gelip beni sakinleştirmeye çalıştı . Aslı ' nın omzuna başımı koydum . İstemsizce gözlerim kapandı ve ben rüya alemine gidiş yaptım .