BÖLÜM 4- 4. GÜN

9 3 0
                                    

Yağmur'un Ağzından
3:48

Ablamı düşünmekte uyuyamıyordum . Onu ilk  defa bu kadar merak ettim . Annemler dün geldi . Akrabalarımız hep polis istasyonunda . Sadece ablam kayıp sanıyorduk meğer ablamın olduğu otobüsteki herkes kayıpmış . Diğer otobüstekiler geziyi 1 veya 2 saat yapmışlar . Sonra diğer otobüstekilerin kayıp olduklarını öğrenince polise şikayet etmişler . Şoför de ortalıkta yokmuş . Kimse ona ulaşamıyormuş . Annem sinir krizi geçirdi . Sakinleştirici verdiler . O yüzden annem şuan uyuyor babam ise sürekli telefonda . Ben ise uyuyamıyorum . Nerdesin abla nerdesin ?!

07:21
Bu saate kadar oturdum . Dudaklarım çatlamaya başladı . Babamın yanına gittim
- baba ablamdan bir haber var mı ? Dedim ağlamaklı gözlerle
- maalesef kızım . Ama sana söz ablanı sana en yakın zamanda getireceğim tamam mı ? Şimdi sen bi şu ilaçları iç bakalım hadi .
- Ne ilacı bu ?
- eeeee dudakların için
- tamam
Diyip içtim  . Babam beni koltuğa yatırdı . Birkaç dakika sonra gözlerim kapandı ve uyuya kaldım

15:38
Babamın verdiği ilaç dudakla falan ilgili değilmiş. Uyku ilacıymış . 3 gün sonra ilk defa uyudum . Çok iyi gelmiş . Kalktım ve bahçeye çıktım . Köpeğimiz Kar'ı sevdim . Bembeyaz ve küçücük . Ablamın odasına çıktım . Kitaplarına falan baktım . Fotoğraf falan buldum . Kafayı yiyeceğim artık nerede bu kız çok korkuyorum . İnşallah sağdır.

BU BÖLÜMÜ ACELEYLE YAZDIM BU YÜZDEN KISA BAYSS

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 22, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

53 GünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin