Minho nun anlatımıyla..
Bence gerçek koşulsuz sevgi
Birini o kadar çok seversin ki, o artık
Seni sevmese bile sen onu sevmeye devam edersin.
Senden nefret etse bile, seni aldatsa bile bir umut beklersin küçücük bir umut beklersin karşındakinden..
Çok çaresiz bir insan olursun.Jisung benim gözümde mükemmel bir insan her anımda yanımda olan bir insandı ya da ben onu o şekilde görüyordum.
Beni ağlatıyordu beni üzüyordu buna rağmen onu bırakamıyorum dedim ya aşık olmak budur bende bir aptal bir aşığım.Jisung benimle istediği zaman ayrılır istediği zaman birlikte olurduk ben hiç bir zaman engel olmadım buna dedim ya aşığım peki ya o, o bana aşık değil mi hiç bir şey bilmiyorum neden bana bunu yapıyor diye karşıma alıp bir kere bile konuşmadım korktum ya ilişkimizi bir şey olursa ya benden tamamen koparsa ne yaparım ben nasıl yaşarım? Diye düşündüm hep ve hiç bir şey yapamadım.
Ama Chan ve Changbin hep jisungla konuşmak istediler daha doğrusu kavga etmek istediler hep ben engelledim canı yanmasın diye ama bunca zamandır hep benim canım yandı ben çok yoruldum artık Chan ve Changbin istediklerini yapabilirler ben saldım artık ben yoruldum jisung ben çok yoruldum.
Beni bıraksa nasıl yaşarım hâlâ bir fikrim yok ama bana aşıksa beni bırakmaz her halükarda beni sever çünkü ben onu sevdim beni terk etti sevdim beni aldattı sevdim ben her zaman affettim onu ama o bilmiyorum bizim ilişkimizde ben hiç bir şekilde yanlış yapmadım her zaman hata yapılan taraf ben oldum.
__
Selamm nasılsınız ben iyi umarım iyi gidiyordur iyi okumalarr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sadness
FanfictionBeni, bizi bırakma jisung yapma bunu bize yalvarırım.. Mecburum minho daha fazla zarar veremem sana ve ona lütfen anla beni seni seviyorum balım..