"Du er jo for syg i hovedet ærligt" siger jeg til Gidsel mens jeg griner af ham. "Lad være med at mobbe jos det er du blevet for gammel til" siger han så. Mig og Gidsel har aftalt at mødes for at tale om alt det der er forgået siden vi vandt VM for anden gang i træk i januar, det var for vildt og jeg var så glad for at være en del af det som SoMe manager. " Okay helt ærligt hvordan har du så haft det vi har jo slet ikke set hinanden rigtigt i 2 måneder" siger jeg. Jeg ved at matti har haft det svært med så meget omtale i medierne og jeg ved at der er så mange af vores såkaldte "venner" der har talt lort om ham hvilket han slet ikke fortjener." Det har været svært, men nu har jeg talt med nogen kloge mennesker hahaha så det går meget bedre" siger han. "Men jeg tænkte på noget Jos skulle vi ik tage i byen har ik været ude i evigheder, og vi to har hellere ik været ude i evigheder" siger han mens han laver hundeøjne. "Arhhh Matti det ender jo altid lidt galt når vi er i byen" siger jeg grinende, og tænker tilbage på så mange pinlige og sjove minder vi har sammen. " Men okay så" "YES!" råber han, så alle på cafeen kigger på os "Shyyyy" siger jeg.
Det er et par timer efter Mathias og jeg sad på cafeen. Jeg er ved at gøre mig klar til senere, vi har aftalt at mødes her hos mig inden vi skal i byen hvor Emil også kommer over.
Det ringer på døren, jeg åbner op og der står de to snothoveder og smiler. "Hold kæft hvor er det lang tid siden Jos" Siger Emil og vi krammer. "jaer same kan ikke huske hvornår vi sidst så hinanden" Griner Mathias så. "stop dig selv gidsel" siger jeg smilende. Og der går det op for mig hvor meget jeg har savnede at være sammen os tre, og generalt bare hele holdet.
"Nå er i klar til at daffe" siger jeg fordi jeg gerne vil videre vi har nemlig sidet i min sofa i en time og snakket, og jeg skal ikke lyve vi har tyvstartet lidt med at drik. "Totalt klar" siger de i kor og jeg ved der at de allerede er små beruset. "kom så skrider vi" siger jeg og vi går ud af døren.
----------------------------------------------------------------------
Meget kort kapitel skulle bare lige igang, håber folk vil følge med:)
YOU ARE READING
Den Oplagte Mulighed
General Fiction!!Det er ikke rettet!! Josefine Rasmussen var for første gang med til en slutrunde sammen med håndboldherrerne i januar 2021, hvor hun mødtes med alle udover Magnus Landin der havde fået en skade. Hun var der som SoMe manager og kendte i forvejen go...